Dat gebeurt wel meer bij bepaalde dames ......
het begint al meer en meer te trekken op h00kers.nl als ge daar iets wou terug lezen was het meestal al verdwenen als ge het volgens de regels doet waarom wordt het dan toch nog verwijderd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat gebeurt wel meer bij bepaalde dames ......
het begint al meer en meer te trekken op h00kers.nl als ge daar iets wou terug lezen was het meestal al verdwenen als ge het volgens de regels doet waarom wordt het dan toch nog verwijderd?
Toen ik iets meer dan een uur later arriveerde waren het er toch beduidend meer. Minimaal het dubbele. In VT alleen al 20 a 25.Vandaag nog eens in antwerpen geweest rond de middag,ik denk rond de 30-tal dames aanwezig wat ik gezien heb,voor mij persoonlijk keuze genoeg,rescencies volgen....
Het kunnen er idd meer zijn,maar toen ik er juist toekwam zag ik er 30-tal met vt erbij ,maar toen ik er vertrok zag ik beduidend meer dames maar ben niet meer via vt langs geweest, maar zoals ik zei keuze genoegToen ik iets meer dan een uur later arriveerde waren het er toch beduidend meer. Minimaal het dubbele. In VT alleen al 20 a 25.
Blijven proberen , is voor iedereen verschillend, en dan bedoel ik dat wat ik een leuke meid vind misschien voor u dat niet is en omgekeerd ! Bijvoorbeeld , ik word ni graag in mijn gat gepakt en jij misschien welHeren, na mijn eerste niet zo aangename ervaring. Welke dvp raden jullie aan? Eentje waar jullie echt tevreden van zijn.
Heren, na mijn eerste niet zo aangename ervaring. Welke dvp raden jullie aan? Eentje waar jullie echt tevreden van zijn.
Het zou zeer leuk zijn om uw niet zo leuke ervaring te posten, want nu weten we helemaal niet over wie het gaat!Heren, na mijn eerste niet zo aangename ervaring. Welke dvp raden jullie aan? Eentje waar jullie echt tevreden van zijn.
Een bestaande recensie die goed beschreven word kan nog altijd tegenvallen, en dan bedoel ik wat goed voor mij is , is misschien niet goed voor een ander en omgekeerdIk raad aan om de bestaande recensies te lezen, zo kan je de diensten van de meisjes aftoetsen aan je eigen wensen ...
En vooral, schrijf eerst een recensie van je niet zo aangename ervaring.
Veel mooie dames ,die dan jammer genoeg constant op hun gsm zitten te zien , dan weiger ik binnen te gaan..Gisteren was ik het skw aan t wandelen en der waren gewoon meer dames aanwezig dan dat er wandelaars waren en dan presteren ze het nog dat altijd dezelfde dames bezet zijn. Der zijn dames die er goed uitzien maar zoveel uren per dag er werkloos bijstaan. Als ge elke man kunt binnenkrijgen en dan niet de moeite doe om te zorgen dat hij volgde keer terug komt ? Ze kunnen toch niet van elke man die binnenkomt nen slechte indruk hebben ? Ze doen gewoon geen moeite. Triestig? Ik heb schrik de mijn vaste dames mij moe gaan worden en dat ik daar ook niet meer terecht kan . Dan is t gedaan zeker.
Treurig maar waar, de GSM is veel belangrijker geworden dan de betalende wandelaar!Veel mooie dames ,die dan jammer genoeg constant op hun gsm zitten te zien , dan weiger ik binnen te gaan..
Flauwe praatjes. Tegenwoordig is iedereen bezig met zijn gsm . De jeugd en de jong volwassenen mensen. Ook oudere mensen. Je ziet dat overal.. Zelfs wandelaars doen dat ook . Wij leven nu eenmaal in een digitaal tijdperk.Treurig maar waar, de GSM is veel belangrijker geworden dan de betalende wandelaar!
Dat is inderdaad ook zo ..Daar heb ik ook zo een hekel aan .Als ze in hún vitrine zitten wachten met een gsm in de hand daar heb ik geen problemen mee..Tijdens de daad kijkt de DVP nog even op haar mobieltje.
Droeviger is haast niet mogelijk.
Als je 5 keer passeert langs haar raam en je ziet ze geen enkele keer opkijken ... Dan ga ik ok niet naar binnenVeel mooie dames ,die dan jammer genoeg constant op hun gsm zitten te zien , dan weiger ik binnen te gaan..
Ik had het erger voor .. er lokte mij en dame binne en jong ding .. ik ging mee na boven ,kleren uit doen op bed liggen en wachtend tot ze afkwam ,eerst men geld wegsteken da ging vlug dan opt gemakske haar bericht afmaken en dan nog en liedje uitzoeken.. en dan nog eens zuigen me ne kauwgom in haar mondTijdens de daad kijkt de DVP nog even op haar mobieltje.
Die vrouwen worden zoveel bekeken op een dag . Sommige mannen zitten hún te bekijken met van die uitpuilende ogen. Maar ze doen geen moeite voor naar binnen te gaan.Als je 5 keer passeert langs haar raam en je ziet ze geen enkele keer opkijken ... Dan ga ik ok niet naar binnen
Altijd typisch in deze periode. Minder toeristen. De feestdagen zijn net gepasseerd, slecht weer. Begin april gaat dat alles terug beter worden . Je kan het vergelijken zo als in horeca die zitten nu ook in een kalmer periode.Ik vrees dat de sfeer er wat uit is, was vanmiddag op stap naar mijn vaste dame en heb de buurt nog nooit zo kalm gezien. Veel dames waren blijkbaar ook niet geïnteresseerd, er zaten er inderdaad heel wat met meer aandacht voor hun gsm dan voor potentiële klanten.
mooie gezicht maar
wat een arrogante kop heeft ze erop staan zag een man naar haar toe lopen maar ze fuifde hem weg net of ze koningin is valt me op dat veel van de roemeense dames een air hebben van kijk mijn en een minachting naar de mannen die hun inkomsten zijn bizar ! gedrag van een diva terwijl ze verre van een diva zijn LOL .
Nou dat maak ik gelukkig niet meeTijdens de daad kijkt de DVP nog even op haar mobieltje.
Shifts gaan van 08.00u tot 20.00u en 20.00u tot 08.00u. Rond de shift wissels zijn er wel heel wat minder dames aanwezig.Kan iemad de uren zetten dat er dames aanwezig zijn aub