Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Nieuwe zijn vaak goed , ze willen zich nog bewijzen. Probeer Tina SS 9/2 eens.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind nieuwe juist vaak minder, te technisch en afwachtende houding.Nieuwe zijn vaak goed , ze willen zich nog bewijzen. Probeer Tina SS 9/2 eens.
Het waren geen nieuwe dames. Het waren dames die ik voor de eerste keer bezocht. Voor mij waren ze dus nieuw.Nieuwe zijn vaak goed , ze willen zich nog bewijzen. Probeer Tina SS 9/2 eens.
Zijn dat officiele bankautomaten of van private firma's waar je extra moet betalen om geld te krijgen?Ik zal daar eens opletten dat daar een geldautomaat staat. Schippersstraat 42 . Alvast bedankt voor de info
Volgens mij zijn daar gewoon renovatiewerken aan de gang. Men is daar al een hele tijd bezig.Ik ben vanavond in het SKW gaan wandelen, de bezetting was vrij mager.
Ik heb wel gezien dat het pand SS 45 gebarricadeerd is. Is daar een brand geweest of zo?
ik zou nooit geld uit een automaat opnemen in een hoerenstraat....denk niet dat een betrouwbare partij die dingen daar neerzet....Zijn dat officiele bankautomaten of van private firma's waar je extra moet betalen om geld te krijgen?
Stel dat het €5 kost (zoals bij geld afhalen met een kredietkaart vaak is) dan is het in ieder geval al veel beter dan de woekerprijzen die de nachtwinkels aanrekenen en zeker de overweging waard als het vooruit moet gaan of je geen zin hebt de verplaatsing naar een andere automaat te maken.Zijn dat officiele bankautomaten of van private firma's waar je extra moet betalen om geld te krijgen?
Wat een onnozele redeneringik zou nooit geld uit een automaat opnemen in een hoerenstraat....denk niet dat een betrouwbare partij die dingen daar neerzet....
Het is ni omdat wij veel belastingen betalen , dat de meisjes dat ook moeten he!!?? Ik gun ze hun centjesAntwerpen telt drie cashpoints, maar wie zijn de mensen die nog cash afhalen? “Mijn werkvrouw krijgt cash”
In Antwerpen zijn er momenteel drie cashpunten waar een paar bankautomaten gegroepeerd staan om nog geld af te halen. Ondertussen verdwijnen de klassieke automaten uit het straatbeeld. Wij stationeerden ons aan het cashpoint in de Stadsfeestzaal, dat op een zaterdagnamiddag opvallend veel...www.nieuwsblad.be
volgens mij zie ik in belgie nog meer cashbetalingen...in nl gelukkig niet meer zo....gedoe allemaal....waarom gaan hoeren ook niet over op pin? dan kunnen die ook netjes eerst belastingen betalen....lijkt me wel zo eerlijk.... meeste hoerenlopers betalen toch ook (veel) belastingen?
Ik ben normaal niet voor zwartwerk, maar hier ga ik volledig mee akkoord. Als je van een schamele €50 amper de helft over houdt, zullen de prijzen toch moeten stijgen. Wie gaat voor een aalmoes nog sex willen hebben met een wildvreemde?Het is ni omdat wij veel belastingen betalen , dat de meisjes dat ook moeten he!!?? Ik gun ze hun centjes
Hoe moeten kinderen ooit de waarde van geld leren ,zonder cash?Ook een voorkeur voor cash geld .. Dat voelt beter aan .
niet zo conservatief aub, de wereld verandert nu eenmaalHoe moeten kinderen ooit de waarde van geld leren ,zonder cash?
Beste manier om kinderen met geld leren omgaan, en de waarde er van te leren is nog steeds om ze met cash te laten betalen. Ik betaal ook nog steeds veel met cash.niet zo conservatief aub, de wereld verandert nu eenmaal
Het is een automaat van ATM, een heel betrouwbare firma!!!ik zou nooit geld uit een automaat opnemen in een hoerenstraat....denk niet dat een betrouwbare partij die dingen daar neerzet....
ATM = Automatic Teller Machine, geen merknaam.Het is een automaat van ATM, een heel betrouwbare firma!!!
Pas maar op. De kraagjes lezen mee.Woensdagmiddag in het SKW:
Inderdaad, meer dan 50 % van de meiden, die op verlof gingen, zijn terug,
Maar de weersvoorspellingen waren slecht (mogelijk veel sneeuw!)
Dat was de belangrijkste reden, dat minimaal 20/25 Dames afwezig waren.automa
Toch was er ook positief nieuws:
Al jarenlang was er geen geldautomaat in de directe nabijheid van het SKW.
Vaak gingen berichten rond, die iedere keer weer een half jaar uitstel inhielden.
Nu staat de automaat in de aantrekkelijke wandelstraten.
Een Nederlands bedrijf, die ik uit ervaring weet op de Amsterdamse Wallen, geen opnamekosten berekent!