Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Je bedoelt voor @Sebas ,die vraagt naar de bezetting.Ik heb een tip voor jou, Nachtjager:
Ze zijn daar goed in bezettingen creëren.
Maar is ook wel bar koud nu he
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe bedoelt voor @Sebas ,die vraagt naar de bezetting.Ik heb een tip voor jou, Nachtjager:
Ze zijn daar goed in bezettingen creëren.
Wie je ook bent en wat je er voor doet. Het zijn euro's dat tellen voor hen ..Is per klant verschillend en de inhoud van portemonee telt in deze tijd nog het meest mee
Het is uitgeven of sparen.Ja of hoe je daar mee omgaat er zijn ook mensen met veel geld die moeite hebben het uit te geven
Doet me herinneren toen ik eens een mooie dame bezocht thv VT4, men kl..ten waren werkelijk kapotgevroren. Het was een stuk onder vriespunt buiten. Ze werkte in wekelijks wisselende kamers. Ik had ze reeds langer op het oog.Maar is ook wel bar koud nu he
Dat zal zo iets zijn .Druppelsgewijs komen onze dames terug, ik schat dat na de 15de de meeste terug komen.
Ahja?Enkele kinky dames of meesteressen hebben hun prijs verhoogd , ik ben benieuwd of de andere dat ook zullen gaan doen en wat het resultaat zal worden
Gisteren late namiddag toch redelijke bezetting en ondanks de koude ook wel wat wandelaars. Vooraleer naar mijn 'vaste' dame te gaan werd ik eerst bij Ana Maria (SS13) binnen geroepen, ze heeft haar haarstyling veranderd! Gewoon even bijgebabbeld want ik bezoek haar nog maar sporadisch gezien ze mijn favoriete activiteit niet meer toelaat . Blijft toch een leuke meid overigens.Is het overigens al weer wat beter bezet deze week? Of moet ik dan echt wat langer geduld hebben…
Dat is wel het verkeerde tijdstip. Veel dagdames al naar huis, en avondshift begint pas om 20u00.Ik ga straks is wandelen se , tegen en uur of 18-18u30 hopelijk al wat meer bezetting dan vorige week , koud of ni de dames maken men balletjes wel warm
Voor mij is het duidelijk wat het resultaat zal zijn.Enkele kinky dames of meesteressen hebben hun prijs verhoogd , ik ben benieuwd of de andere dat ook zullen gaan doen en wat het resultaat zal worden
Oh ? Dan shift pas .. want vond dat ze tegen half 7 al aardig begon toe te komenDat is wel het verkeerde tijdstip. Veel dagdames al naar huis, en avondshift begint pas om 20u00.
Freedom zei : Enkele kinky dames of meesteressen hebben hun prijs verhoogd , ik ben benieuwd of de andere dat ook zullen gaan doen en wat het resultaat zal worden.
Beatrice en Melissa, het stijgt die meiden wel serieus naar het hoofd. Deze meiden links laten liggen zodat hun klandizie met meer dan de helft zakt en dan zullen ze wel terugkrabbelen. Tenslotte zijn het de klanten die mee de prijs bepalen. Als de klanten mee in meiden hun verhaal stappen van die prijsverhoging dan wordt het een winsituatie voor de dames, maar indien klanten wegblijven dan is het de klant die uiteindelijk aan het langste eind trekt. Boycotten die handel!Voor mij is het duidelijk wat het resultaat zal zijn.
Ik zal waarschijnlijk deze kelk aan mij laten voorbij gaan.
Ik dacht eerst dat het 250 EUR voor een uur met beide sloeries was. Ik stond onmiddellijk vertrekkens klaar, maar niet dus ...
Is het nu die blonde van de vingerling 1/3 die je bedoeld?Was maar triestig van bezetting ,zelf tegen 8 uur ,kalm .. wss door t slechte weer
maar nu weet ik gelukkig de naam van die vrouw met haar tattoos en blonde haar ,catherina (roe) gelukkig er nog bij kunne gaan ,het was bijna met volle zak naar huis
YessIs het nu die blonde van de vingerling 1/3 die je bedoeld?
Ach, de kans dat er nog velen zullen volgen zal wel echt miniem zijn. Er zijn heel wat slimme meiden in het skw, weliswaar zonder siliconen maar met brains....Enkele kinky dames of meesteressen hebben hun prijs verhoogd , ik ben benieuwd of de andere dat ook zullen gaan doen en wat het resultaat zal worden
De meeste van hun klanten betalen het met plezierBeatrice en Melissa, het stijgt die meiden wel serieus naar het hoofd. Deze meiden links laten liggen zodat hun klandizie met meer dan de helft zakt en dan zullen ze wel terugkrabbelen. Tenslotte zijn het de klanten die mee de prijs bepalen. Als de klanten mee in meiden hun verhaal stappen van die prijsverhoging dan wordt het een winsituatie voor de dames, maar indien klanten wegblijven dan is het de klant die uiteindelijk aan het langste eind trekt. Boycotten die handel!
Stop met jullie eye roll: Gaat U nu opdracht geven wat anderen mogen doen?De meeste van hun klanten betalen het met plezier
Aan Chips en Watchme : de meeste klanten die bij hen komen , komen voor bepaalde handelingen en zijn gewoon om deze prijzen te betalen dus stop met jullie eye roll
Ja en Janus kon natuurlijk niet achterblijven
Dat die onnozelaars zoveel willen betalen moeten zij weten. Daar mag ik toch wel mijn bedenkingen bij hebben of niet soms? Ik zag er gisteren ene juist buiten stappen bij Beatrice en hij stapte met open benen, ofwel zat er nog iets in zijn gat ofwel hingen zijn aambeien eruit. Maar hij liep echt niet comfortabel.De meeste van hun klanten betalen het met plezier
Aan Chips en Watchme : de meeste klanten die bij hen komen , komen voor bepaalde handelingen en zijn gewoon om deze prijzen te betalen dus stop met jullie eye roll
Ja en Janus kon natuurlijk niet achterblijven
Proficiat dat dat u was opgevallen , jij kijkt precies meer naar de klanten die buiten komen dan de dames achter hun raamDat die onnozelaars zoveel willen betalen moeten zij weten. Daar mag ik toch wel mijn bedenkingen bij hebben of niet soms? Ik zag er gisteren ene juist buiten stappen bij Beatrice en hij stapte met open benen, ofwel zat er nog iets in zijn gat ofwel hingen zijn aambeien eruit. Maar hij liep echt niet comfortabel.
Ik denk dat jij toch ook alleen maar tot de "conclusie" (??) kon komen, onlangs, dat jij de 'enige blanke' was in het SKW door naar de klanten in de straat te kijken, ipv naar de dames?jij kijkt precies meer naar de klanten die buiten komen dan de dames achter hun raam
De goeie die het zegtProficiat dat dat u was opgevallen , jij kijkt precies meer naar de klanten die buiten komen dan de dames achter hun raam