Waarom maak je twee fronten van de twee partijen die niet zonder elkaar kunnen? Waarom tweedracht zaaien? Dit forum kan ook bijdragen aan beide partijen, zonder dat er daarom altijd recensies bij te pas moeten komen.
Een flink deel van de recensies zijn verweven met de wereld van de schrijver. De ene wil zijn favoriete dame wat reclame geven (in de hoop dat hij er iets voor terug krijgt weet je wel) en de andere vindt dat de concurrentie van zijn favorietje te veel klantjes wegkaapt en dus best wat negatieve recensies mag hebben. Nog een andere kreeg niet wat hij hoopte te krijgen en schopt na met een negatieve recensie. Of erger nog, zoals ik hier laatst las, met post te vatten aan de de deur en klanten weg te sturen door over slechte service te spreken. Jer wil niet weten hoeveel van die gasten per se zonder condoom willen neuken bij een dame die dat niet wil, en dan achteraf zijn ze natuurlijk bokkig en kwaad.
De ene wandelaar valt voor naturelle ongeschonden meisjes, en de andere wil hoerige types met opgespoten lippen en geboetseerde tieten. De ene ziet het kinky, en de andere ziet het meer in vanille seks.
Wat is dan uiteindelijk nog de reële waarde van heel wat zogenaamde recensies hier? Wat ik zelf het lezen waard vind is bv iemand die in een recensie schrijft dat hij een afspraak had en de dame daagde niet op en was onbereikbaar. Of dat het meisje in kwestie totaal niet diegene is van de foto's in de advertentie. Enz.
Alle details over hoeveel keer een wandelaar klaar kwam, over hoe de dame zelf mee genoot en klaarkwam, klasseer ik bij de sprookjes van de Efteling. Of misschien de Befteling.