Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je de link naar haar topic dan eens posten want vind er geen over de Sara van Verversrui 14/3
Dat is zijn versie , ik heb er persoonlijk altijd een geweldige kinky tijd mee gehad , maar er is een topic over haar ook , lees die dan of stuur een WhatsApp berichtje
Dus je medewandelaars zijn belangijker dan de vrouwen?Kom juist van SKW , ben gaan lopen , was daar den enigste blanke
En....?. Het was een uitstekende keuze die ik gemaakt heb.
Ik was er ook, dus in het vervolg, misschien je zonnebril afzetten.Kom juist van SKW , ben gaan lopen , was daar den enigste blanke
Zeker , want ik loop liever tussen mijn EIGEN volk !!!! Liep precies in Syrië , Pakistan , Afghanistan, Marokko!! 2024 verkiezingen zoals bij onze buren!!!Dus je medewandelaars zijn belangijker dan de vrouwen?
Weer een nutteloze post van jouw kant, niet?
Je begrijpt het niet.Zeker , want ik loop liever tussen mijn EIGEN volk !!!! Liep precies in Syrië , Pakistan , Afghanistan, Marokko!! 2024 verkiezingen zoals bij onze buren!!!
Liefst geen politiek gezever hier.Zeker , want ik loop liever tussen mijn EIGEN volk !!!! Liep precies in Syrië , Pakistan , Afghanistan, Marokko!! 2024 verkiezingen zoals bij onze buren!!!
Meer als genoegWaren er veel dames aanwezig vandaag met de nachtshift?
Heb van niemand schrik!!! Voel me gewoon vreemde in eigen land !!MAG HET???? genoeg is genoegOok de ambetantste en de minst hygiënische klanten zijn redelijk vaak blanken. Hoe komt dat toch dat ik me nog nooit op de vreemde heb gevoeld in het SKW en dat sommige anderen dat blijkbaar anders zien. Als je bang bent van de mensen op straat, ge je gewoon ergens bij een meisje binnen en problem solved.
Je zegt het juistEn ondertussen wel een buitenlandse gaan neuken ...
Nee , wel vreemd gespuis opt straatWaren er veel dames aanwezig vandaag met de nachtshift?
Aantal aantrekkelijke was toch op 1 hand te tellen.Meer als genoeg
Een sfeerbeeld geven mag toch ?Liefst geen politiek gezever hier.
Als ik ga wandelen, dan interesseren de dames in de ramen mij, niet wie er rond loopt. Immers, daar ga ik niet mee neuken op de kamer
Afkomen met gezever over verkiezingen 2024 is volgens mij geen sfeerbeeld. Maar ik zal te stom zijn zeker....Een sfeerbeeld geven mag toch ?
Daar is idd een ander topic voor hier, maar dat is Nederlands geïnspireerd.Afkomen met gezever over verkiezingen 2024 is volgens mij geen sfeerbeeld. Maar ik zal te stom zijn zeker....
Ik denk dat jij er gewoon met je pet naar gooit. Ik geloof nooit dat jij die cijfers kan staven met feiten. Dat de dames van vreemde afkomst zijn, is al langer zo, en ook vrij logisch. Niemand gaat graag in een raam zitten waar je pa, je broer en je oom kunnen voorbij lopen, en bovendien doen zij het voor de verdiensten, en die zijn in hun eigen land véél lager dan hier.Het SKW is zowiezo nogal een buitenlands iets. 85 % van de wandelaars en 99% van de dames zijn niet Belgisch. Sluiten dan maar ?
Wat had je nu verwacht in de eindejaarsvakantieperiode? Dat is toch elk jaar zo. En tijdens de nacht tref je in deze periode overal - ook elders in de steden - vooral veel mannen aan die hun geld domweg aan overmatig veel drank spenderen ipv eens lekker van bil te gaan.Totaal niets te zien voor de moment,ik passeer nog is met de nachtshift
Met Kerstavond is het anders dan tijdens de ramadan.Ik heb weleens geteld , in de avond nacht 10-20% blank europees waarvan de helft oostblok mannen
Da's waar, maar de nacht is slechts de helft van een een dag van 24 uur, en een weekdag is anders dan de dagen van het weekend. Bovendien heb ik de ervaring dat de mannen die (meestal in een groepje) onnozel staan te doen voor een raam, toch vaak blanken zijn wiens taal ik versta.Die cijfers kloppen zeker tijdens de avond/nacht: 80%zwart-20%wit en 90% daarvan gluurders en onnozel doen voor de dames hun raam
Het is eigenlijk niet eens een discussie waard, maar ik vraag me wel af hoe je zoiets kan 'tellen' en hoe je dan op het gezicht kan zien uit welke landen die mannen komen.Ik heb weleens geteld , in de avond nacht 10-20% blank europees waarvan de helft oostblok mannen
Ik weet niet waarom het belang zou hebben dat mensen precies weten met wie ik neuk.En waar ga jij zoal neuken, @vingerling .
Dat lijkt wel de waarheid zo ineens he Bartje.Zoveel haat en frustratie van sommige leden ineens hier... wat een tijdelijk tekort aan dvp's toch kan doen met een mens.
Dit is stamcafe.Misschien een nieuw topic maken en daar dan daarover lullen tegen de vaak.dit is hier een site en topic waar meisjes besproken worden