Johnny Walk
Meubelstuk
Het melden dat er een dame niet is is geen promo, want ze kan dan niet ontvangen, het is service voor klanten dat ze niet voor niet afreizen naar het SKW
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen gelijk even een afspraak maken bij je opticien... Rosie aanzien voor een Aziatische dameDankje! Straks eens een recensie over haar zoeken ^^
In de avond stond in de kamer v Rosieceen dame knap met zebraprintbroek met iets aziatische looks, maar was den Roemeensen gelijk even een afspraak maken bij je opticien... Rosie aanzien voor een Aziatische dame
Miauw ? is het en poes ?Gisteren was Miauw aanwezig op SS 24/1.
das bij thaise altijd afwachtenMiauw ? is het en poes ?
Haha geweldig ,maar er zijn er dus wel ? , want heb die nog ni echt gespot eerlijk gezegddas bij thaise altijd afwachten
Er werken voor zover ik weet maar 2 thaise dames in het skw op dit moment. Miauw en Tan. Beiden al wat ouder, en beiden ook nog maar wisselvallig aanwezig.Haha geweldig ,maar er zijn er dus wel ? , want heb die nog ni echt gespot eerlijk gezegd
eens oplette dan nog is goesting in thais daarmee , dus begin schippersstraat is dat dan ?Er werken voor zover ik weet maar 2 thaise dames in het skw op dit moment. Miauw en Tan. Beiden al wat ouder, en beiden ook nog maar wisselvallig aanwezig.
ja sorry, ik had vandaag geen tijdVandaag goede bezetting alleen weinig wandelaars ..
Miauw zit tegenwoordig altijd op SS 24/1, dat is het raam rechts van de ingang van VT aan de zijde de Schippersstraat. Tan is op SS 17 of 19 het meest rechtse raam van dat pand. Dat is aan het begin van het pleintje.eens oplette dan nog is goesting in thais daarmee , dus begin schippersstraat is dat dan ?
Ikke ni weteikke ni versta uHallo,
Wie weet wie is de Dame dat staan achter de raam in de SS nummer 35? Op de rechter raam. En hebben ervaring met haar ? Zij is blonde en slanke met een heel mooi en zachte gezicht
Probeer Isabella SS 32 , voldoet aan je uiterlijke wensen , maar de meningen over haar zijn extreem verdeeld.Jongens, ik wil vanavond nog eens gaan, ik zoek een beetje een slanke kleine dame 1.50-1.70 met een goed gevormde kont en borsten, een beetje zoals juliana maar die komt nog lang kiet terug iemand aanrader?
Neen , hoor, Isabella staat niet bijna altijd vrij. Ik bezocht ze gisteravond een halfuurtje en ben nog aan het recupererenProbeer Isabella SS 32 , voldoet aan je uiterlijke wensen , maar de meningen over haar zijn extreem verdeeld.
Zou fijn zijn als jij eens op onderzoek ging voor ons @Denniszero
Voordeel is ze staat bijna altijd vrij。
is er ergens een online adverteneit van haar dat ik al eens kan kijken?Neen , hoor, Isabella staat niet bijna altijd vrij. Ik bezocht ze gisteravond een halfuurtje en ben nog aan het recupereren
Onlangs raakte ik er zelfs niet binnen wegens 'te succesvol' voor andere wandelaars.
Gisteren stonden vele toppertjes trouwens een hele tijd vrij zoals Laura, Alina en wie nog allemaal.
Het was rustig in de straten.
Ik lees graag je meldingen over skw doch enkel Isabella ligt je blijkbaar niet goed en wil je maar al te graag nog eens extra vermelden. Je moet weliswaar ook rekening houden met tevreden wandelaars die haar wel graag bezoeken (ondanks de meldingen inderdaad extreem verschillend zijn, dat respecteer ik steeds).
Case closed
P.S.: Isabella heeft geen goed gevormde kont. Haar borsten zijn dan weer waar onze wandelaar naar zoekt.
Tijd zat haar te bezoeken, ze gaat pas in verlof einde april.
Ja Alina stond ook veel vrij, dat zie je ook aan hoe ze kijkt als t lang duurt.Een beetje sip.Neen , hoor, Isabella staat niet bijna altijd vrij. Ik bezocht ze gisteravond een halfuurtje en ben nog aan het recupereren
Onlangs raakte ik er zelfs niet binnen wegens 'te succesvol' voor andere wandelaars.
Gisteren stonden vele toppertjes trouwens een hele tijd vrij zoals Laura, Alina en wie nog allemaal.
Het was rustig in de straten.
Ik lees graag je meldingen over skw doch enkel Isabella ligt je blijkbaar niet goed en wil je maar al te graag nog eens extra vermelden. Je moet weliswaar ook rekening houden met tevreden wandelaars die haar wel graag bezoeken (ondanks de meldingen inderdaad extreem verschillend zijn, dat respecteer ik steeds).
Case closed
P.S.: Isabella heeft geen goed gevormde kont. Haar borsten zijn dan weer waar onze wandelaar naar zoekt.
Tijd zat haar te bezoeken, ze gaat pas in verlof einde april.
Cataleya vind je inderdaad bijna nooit vrij. Ik schat dat ik ze gisterenavond 1 minuutje zag en ze verdween met een klant. Ik stapte er toevallig net voorbij. Erna niet meer gezien; Goed voor haar (financieel) winkeltje. Ik bezocht ze weliswaar nog niet.Ja Alina stond ook veel vrij, dat zie je ook aan hoe ze kijkt als t lang duurt.Een beetje sip.
Bij Cataleya en Denissa de nieuwe toppers raakte ik dan weer niet binnen wegens drukte.Geen nood , er is genoeg .Zag op VV 26 raam 1 ook een pittig nieuw blondje met een hele grote bril en dito geile uitstraling , naam wel gevraagd maar ja.
Daar moet ik ook weer heen.
Maar na 3 avonden wandelen een avondje thuis vandaag.
Neen.is er ergens een online adverteneit van haar dat ik al eens kan kijken?
ja weet ik wel hoor, heb er al enkele Damens bezocht maar eigeleijk nooit met een heel goed gevoel buiten gewandeld daarom dacht ik even vragenNeen.
Stap gewoon skw in, doe enkele toertjes en beslis. Wie het ook moge zijn, er zijn genoeg schuun madammen die je kan bezoeken/bekoren.
Klein, sexy kont: Laura, terug aanwezig na verlof periode gisteren te vinden VT 23 (of was het 24?).ja weet ik wel hoor, heb er al enkele Damens bezocht maar eigeleijk nooit met een heel goed gevoel buiten gewandeld daarom dacht ik even vragen
Laura zit nu idd op VT 23!Klein, sexy kont: Laura, terug aanwezig na verlof periode gisteren te vinden VT 23 (of was het 24?).
Thv VT 3 stond gisterenavond het kleine dame'tje die me ergens ook wel aanspreekt.
ben er verdorie nie geraakt, ook kutweer denk da er nog weinig dames gestaan hebben, morge nieuwe pogingKlein, sexy kont: Laura, terug aanwezig na verlof periode gisteren te vinden VT 23 (of was het 24?).
Thv VT 3 stond gisterenavond het kleine dame'tje die me ergens ook wel aanspreekt.
Kutweer of niet; vochtige kutjes zijn er bij elk weer voldoende in het het skw te vinden .ben er verdorie nie geraakt, ook kutweer denk da er nog weinig dames gestaan hebben, morge nieuwe poging
Zeker en vast! Ben mij nog aant afdrogenKutweer of niet; vochtige kutjes zijn er bij elk weer voldoende in het het skw te vinden .