Was ook id buurt paar wkn geleden, dames zien er gemiddeld wel mooier uit dan andere rlds.
Heb de forum maar heel even doorgebladderd, ben geen kenner van deze gebied/ kom weinig id buurt van antwerpen.
Eerste ronde (ik dacht verversrui 7/3) met een kleine petit romeense met cup DD fake tieten en gespoten lippen. Hele mooie makeup. Ben naam kwijt. Service is gemiddeld, meer richting afwerken. Maar goed, optiekseks om te beginnen is niet erg.
Daarna nog rondgewandeld maar door de kou had ik weinig zin. Ben ook al moe. Aantal dames gingen ook al naar huis etc. Totdat een dame mij aanspreekt met vriendelijke maar niet fake glimlach. Ella heet ze. Ik moest lachen want daarna las ik hier paar pagina's eerder dat het over "Ella handje ertussen" gaat. En klopt ze deed in het begin haar handje ertussen hahah. Maar de rest vd seks was echt super dat ik weer een stijve krijg als ik eraan denkt. Meestal is raamdame toch meer de afwerk type, maar dit is de eerste keer voor mij dat het voelt alsof we elkaar al kennen. Meer betaald voor beffen en zoenen, en wellicht een van mijn beste raam ervaring ooit. Ze doet het niet met iedereen zegt ze, en wellicht had ik gwn geluk dat ze zo naar haar zin was die avond (was tegen 23:00)