Ik ben een aantal jaren (pré -covid) bij een DVP geweest die in hookers altijd in recencies als PMC en NMC werd vermeld.
Bij mijn eerste bezoek gebeurde dit ook MC.
Bij mijn tweede bezoek deed ze PZC en CIM zonder condoom zonder dat ik het gevraagd had (geen meerprijs)
Only for you zei ze.
Bij mijn derde bezoek had ik problemen met klaarkomen en op één of andere manier heeft ze me verkeerd begrepen en stelde ze NZC voor (zonder meerprijs). Het vlees is zwak en ik kwam zonder probleem klaar.
Nu ben ik er van overtuigd dat ze dat niet enkel bij mij deed. Ben niet naief.
Zij had de indruk dat ik te betrouwen was omdat ze me nooit elders zag binnen gaan. Ook naief uiteraard.
Ze is na covid niet meer teruggekeerd, maar toch ga ik haar naam niet bekend maken.
Dus Janus, je zou met je percentages wel eens te optimistisch kunnen zijn.
Bij mijn eerste bezoek gebeurde dit ook MC.
Bij mijn tweede bezoek deed ze PZC en CIM zonder condoom zonder dat ik het gevraagd had (geen meerprijs)
Only for you zei ze.
Bij mijn derde bezoek had ik problemen met klaarkomen en op één of andere manier heeft ze me verkeerd begrepen en stelde ze NZC voor (zonder meerprijs). Het vlees is zwak en ik kwam zonder probleem klaar.
Nu ben ik er van overtuigd dat ze dat niet enkel bij mij deed. Ben niet naief.
Zij had de indruk dat ik te betrouwen was omdat ze me nooit elders zag binnen gaan. Ook naief uiteraard.
Ze is na covid niet meer teruggekeerd, maar toch ga ik haar naam niet bekend maken.
Dus Janus, je zou met je percentages wel eens te optimistisch kunnen zijn.