Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat ze vandaag op SS 14/3 staat, maar dan moet de foto in wel in spiegelbeeld zijn, want die tattoo heeft ze op haar rechterarm en niet links. Verder lijkt ze er qua gezicht wel veel op, en ze heeft ook zo een tattoo tussen haar borsten.Klopt het dat Alesya/Valentina weer gesignaleerd is in het Skw?
About Kinkygirl Valentina - Kinky Devils
Looks … 23 jaar Zwart haar Groene ogen 167cm Slank Cup C (geen siliconen) Talen … Engels Mogelijkheden … Anaal bij klant Ass worship Tussen de borsten (russisch) Pijpen Bondage Boot / High heel worshop Breath play CBT Penismassage Vingeren Gagging / Gags Golden shower Aftrekken Highclass...www.kinkydevils.nl
Is ze nu terug in SKW of wa???? Straat nr , dag of nacht?????Klopt het dat Alesya/Valentina weer gesignaleerd is in het Skw?
About Kinkygirl Valentina - Kinky Devils
Looks … 23 jaar Zwart haar Groene ogen 167cm Slank Cup C (geen siliconen) Talen … Engels Mogelijkheden … Anaal bij klant Ass worship Tussen de borsten (russisch) Pijpen Bondage Boot / High heel worshop Breath play CBT Penismassage Vingeren Gagging / Gags Golden shower Aftrekken Highclass...www.kinkydevils.nl
Ja sorry , hij denkt het!???!! Ik DENK al heel mijn leven dat ik de Lotto ga winnen!!?? Ik kan wel lezen heVolgens Janus wel, zie zijn bericht hierboven.
Ik ben inderdaad niet zeker. Mijn vraag of de foto in spiegelbeeld is, is namelijk niet beantwoord. De dame die er op lijkt heeft in elk geval wel een sterk gelijkende tattoo, maar op haar rechter arm, en niet links. Dus als de foto niet in spiegelbeeld is, is zij het zeker niet, en is het een dame die er alleen sterk op lijkt.Ja sorry , hij denkt het!???!! Ik DENK al heel mijn leven dat ik de Lotto ga winnen!!?? Ik kan wel lezen he
Valentina/Alesya staat/stond in de Verversrui 11.Nee ik weet zeker dat zij op haar linkerarm getatoeëerd is.
Bovendien stond zij altijd in Verversrui, zij vond de SS helemaal niks.
Ze had mij verteld als ze naar Nederland verhuisde dat ze niet terug kwam naar België! Dus zou mij verwonderen als ze terug isIk ben inderdaad niet zeker. Mijn vraag of de foto in spiegelbeeld is, is namelijk niet beantwoord. De dame die er op lijkt heeft in elk geval wel een sterk gelijkende tattoo, maar op haar rechter arm, en niet links. Dus als de foto niet in spiegelbeeld is, is zij het zeker niet, en is het een dame die er alleen sterk op lijkt.
Ik heb haar daar gisteren toch niet zien staan.Valentina/Alesya staat/stond in de Verversrui 11.
Ja ja, hoeren liegen nooit ...Ze had mij verteld als ze naar Nederland verhuisde dat ze niet terug kwam naar België! Dus zou mij verwonderen als ze terug is
Leugenaars??? Is ze terug?? Nee!! Dus……………Hoeren zijn de grootste leugenaars. Nooit te serieus nemen.
Als we jou toch niet hadden Paulus.In ieder geval is ze wel teruggeweest, dus ......
Idd ,verleden week was ze in volle glorie te bewonderen Tanya ,toch eens langs geweest en haar nog eens lekker geneukt ,ze heeft een zacht kutje en pijpen doet ze heel zachtjes , heb er al beter gehad ,het is uit interesse dat ik haar toch nog eens wou bezoeken ,waarschijnlijk de laatste keer meer als tussenstop naar haar thuisland voorgoed !In ieder geval is ze wel teruggeweest, dus ......
Dat zei Tanja/Valentina voorheen ook, maar ik neem dat als een korreltje zout. Zij loog wel vaker over dingen. Ik neem aan dat werken in Oostenrijk niet haar thuisland is…waarschijnlijk de laatste keer meer als tussenstop naar haar thuisland voorgoed !
Ik deel graag je melding, Knipoog: inderdaad gisteravond meer ramen bezet als tijdens de (langere) verlofperiode voor sommige dames. Weekends weet ik niet, dan kom ik er nooit.Gisteravond weer een heerlijk avondje in t SKW. Er zijn steeds meer ramen bezet. En veel lieftallige dames hoor .Op n lange avond heb ik er 3 bezocht, tot stuk in de nacht.
Volledig mee eens. Ik wandel sinds begin jaren 80. Toen had ik toppers nu heb ik toppers. Toen had ik dames waar ik een vriendschappelijke band mee had, en die heb ik nu ook. Vooral op het gebied van veiligheid en hygiëne is het nu vele malen beter dan toen.Ik kom er sinds 1996 en al dat gezever over dat het beter was.... vind ik, zoals gezegd, ronduit gezever. Toen had ik toppers. Nu heb ik toppers. En eigenlijk vandaag méér waar ik een vriendschappelijke band mee heb.
Eveneens volledig mee eens. Ik kan me niet uitspreken over 'vroeger' aangezien ik slechts een 7-tal jaren een regelmatige bezoeker ben in skw. Ik vind steeds perfect wat ik zoek in een veilige omgeving. De enige keer dat ik er lang geleden (voor de renovatie) was, was puur op adrenaline eens een ervaring meemaken. Het was een mooi zwartje. Zeg gerust als jonge snotaap.Ik kom er sinds 1996 en al dat gezever over dat het beter was.... vind ik, zoals gezegd, ronduit gezever. Toen had ik toppers. Nu heb ik toppers. En eigenlijk vandaag méér waar ik een vriendschappelijke band mee heb.