Beantwoord in eerder bericht, Janus.
Indien hij deftig had gelezen, kon hij letterlijk lezen dat ik er zondagnacht was, niet maandagnacht. Dan had hij niet op zijn achterste poten moeten staan om zijn gelijk te halen.
Ik heb me toen kostelijk geamuseerd bij 1 van mijn 2 vaste dames
Als u goed had gelezen was mijn post over de situatie MAANDAGNACHT waardoor uw reactie erop over zondagnacht eigenlijk helemaal niets ter zake doet.
En ik sta helemaal niet op mijn achterste poten, dat doen jullie. Ik post gewoon dat het maandagnacht een zielige bedoening was, en hupla, de gekende reacties waren er weer direct. Want over het "magische
SKW" mag immers niets fout gezegd worden.
En uw laatste zin toont ook weer eens het echte probleem aan. Wandelaars als ik (en ik ben zeker dat minstens 90% van de andere wandelaars hetzelfde is) zijn NIET op zoek naar hun/een vaste dame. Wandelen doe je om op die moment net iemand te zien staan die voldoet aan de voorkeur of 'goesting' die je op dat moment hebt. En de kans dat je iemand ziet is uiteraard groter bij een groot, gevarieerd aanbod.
Als u een 'schitterende nacht' had in het
SKW omdat uw vaste dame er was ben ik blij voor u, maar daarom is het voor de gewone wandelaar nog geen schitterende nacht als het aanbod tegenvalt. Zelfs als er naast uw vaste 'toppertje' maar andere 5 dames aanwezig zijn in het
SKW dan zal het voor u persoonlijk weer een geslaagde avond zijn, maar niet voor een wandelaar als ik die 'iets vers' zoekt en het dan moet doen met 5 dames om uit te kiezen.
En dat is iets wat bepaalde mensen hier niet willen snappen. Jullie hebben jullie 'toppertjes' en alles is OK dan. Goed voor jullie, maar ik ga zelden of nooit 2 of 3 maal opnieuw naar dezelfde dame. Sporadisch kan dit gebeuren met een hele tijd ertussen. Maar als ik wandel ben ik op zoek naar 'iets nieuws'.
Een hele andere ingesteldheid, en als je dus, als ik, nu en dan in het
SKW komt kijken voor 'iets nieuws' dan valt dat dus al heel lang, heel vaak, heel erg tegen.
En nogmaals, goed voor u dat u blij bent met uw vaste 'toppertjes', maar op die manier wandel ik niet.