- 64
- 12/07/21
- 44
Weet er iemand wie Laila is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry, had me vergist.Weet er iemand wie Laila is?
Ik ging er naartoe zonder afspraak omdat ik in de buurt voorbijkwam. Er was geen dame meer vrij en ik heb een kwartiertje moeten wachten tot er iemand vrij was.Een vraagje over Sorya's Palace moet je een afspraak maken of kun je zonder/met afspraak zoals bij Sexy Senses.
Kan zonder afspraak, maar als je bepaalde Dame in gedachten hebt best bellen voor afspraak.
Ik ging er naartoe zonder afspraak omdat ik in de buurt voorbijkwam. Er was geen dame meer vrij en ik heb een kwartiertje moeten wachten tot er iemand vrij was.
De dames van Soraya's Palaces bieden veel diensten aan, maar een 'klein onderhoud'' kan je er niet krijgen. En veel parallellen met een bandencentrale heb ik nog niet ontdekt.Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is voor een klein onderhoud, beetje zoals je dat doet in de bandencentrale???
Als je een dame gekozen hebt (vooraf of terplekke) en je moet nog even wachten tot die dame vrij is, dan kan je normaal gezien op de kamer wachten. Ik heb er in al die jaren in elk geval nog nooit aan een koffieautomaat gestaan ... .Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is
Je 'moet' nooit mee met wie er toevallig binnenkomt. Als je zonder afspraak gaat, en alle dames zouden even bezet zijn op dat moment, dan kunnen ze je op dat moment zelf wel zeggen welke dame er binnen hoeveel tijd vrij zal komen, en op wie je dus al dan niet even kan wachten, zodat het geen verrassing is welke dame er gaat binnenkomen ... .gaat die deur plots open en dan moet je maar mee met wie er binnenkomt...
Er zijn altijd meer dan 2 dames aanwezig. Maar er kunnen ook meer dan 2 klanten aanwezig zijn . Dus ja, ongeacht hoeveel dames er zijn, als je zonder afspraak gaat kan het mogelijk eens gebeuren dat iedereen bezet is op dat moment ('bezet' zijnde: bezig op dat moment, of gereserveerd voor kort erna).Is het daar trouwens zo druk dat er geen enkele dame vrij is? Vermoed dat er toch meer dan 2 aanwezig zijn
Indien je een beeld in je hoofd hebt van 2 klanten die samen aan een koffieautomaat moeten wachten: je moet niet wachten aan een koffieautomaat, en vooral: je ziet nooit andere klanten. Regel nr 1 is dat klanten elkaar nooit kruisen (in de hal, gang of badkamer). Daar wordt goed op gelet.Stel je voor dat je er met 2 staat te wachten!
Die was blijkbaar maar beschikbaar tot verleden weekIemand ervaring met de nieuwe Colombiaanse dame Sandra?
Ze zei dat er pas binnen een kwartier een meisje vrij kwam. Ze noemde haar naam en dan zei ik 'oké'. Dan werd ik mee naar boven genomen, in zette ze mij op bed in een kleine kamer. De dame kwam me dan halen en nam me mee naar een ruimere kamer.ook leuk... hoe werkt dat dan???
Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is voor een klein onderhoud, beetje zoals je dat doet in de bandencentrale???
Zo weird ook: gaat die deur plots open en dan moet je maar mee met wie er binnenkomt...
Beter op afspraak dus! Is het daar trouwens zo druk dat er geen enkele dame vrij is?
Vermoed dat er toch meer dan 2 aanwezig zijn op weekdagen?
Stel je voor dat je er met 2 staat te wachten!
Ok, maar ik las hier vandaag een vraag "iemand ervaring met Katy(bulgaarse)" met link en daar stond promo 180/u
Ik heb ook al geïnformeerd, maar ze wisten het zelf nietHallo, is Lisa al terug?
Ja dat is ze.Bedoel je deze?
Dan vind je je antwoord waarschijnlijk hier https://www.girlsreview.nl/threads/katy-sorayas-palace.21871/