Ik val op slanke, richting skinny dames, en ben over het algemeen meer voor een GFE te vinden (dus tongzoenen, liefst ongeremd). Soms heb ik wel eens zin in anaal bij een dame, maar is geen must voor elke keer. Anaal + GFE is ook een zeldzame combo, al is het wel persoonlijke favo.
Persoonlijk spreekt Rose me wel aan met de optie anaal, maar in haar reviews lijkt vaginale penetratie al een probleem, laat staan dat ze anaal met verve volbrengt...
Lucia kan me qua uiterlijk ook wel bekoren. Ik vind van haar geen eigen topic hier, slechts her en der comments in dit topic waar ik me zeker geen volledig beeld mee kan vormen.
Ik heb wel eens zin in een sessie van 1 of anderhalf uur, elkaar opgeilen in de jacuzzi, veel voorspel (tongzoenen is dan een must, alsook PZC). Anaal hoeft niet maar zou een mooie afsluiter zijn. Kan iemand bevestigen al dan niet in welke mate Lucia dit plaatje kan waarmaken? Persoonlijke ervaringen?
Ja ik kan het aan Soraya vragen, maar ik wil naast de input van de aanbieder van de dienst ook wel ervaringen horen.
Los daarvan: iemand ervaring met een jacuzzi sessie daar? Is dat een gezellig ingerichte ruimte en staat daar een bed bij, of moet je halfweg verhuizen naar een kamer? Op de website lijkt het alsof die daar maar in de garage is afgezet of zo...