Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had 2 weken terug een date met Sophia. Voor mij was het iets minder geslaagd, niet echt een klik mee ook eerder langs mijn kant denk ik.
Vond haar parfum ook niet super, maar opnieuw subjectief.
Kamer was ook héél donker, met een blauw/uv achtig licht. Niet zo aangenaam.
Foto's komen wel min of meer overeen, ze zijn ietsje bewerkt.
Voor mij drie sterren, geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week na lange tijd Sophia nog eens een bezoekje gebracht. Afspraakje maken via WA ging zoals altijd heel vlot. Ze klonk ook echt verheugd om mij nog eens terug te zien, wat de goesting alleen maar groter maakte.
Ik wou ook ten volle rustig genieten van haar gezelschap en maakte ineens een afspraak voor 1,5u in de late voormiddag.
De ontvangst was zoals altijd zeer hartelijk en wat zag ze er stralend uit in haar sexy lingeriesetje. Ik had een zoete versnapering mee en dat kon ze best appreciëren.
Eerst rustig wat bijgepraat met een koffietje, maar vrij snel zijn we toch op al teasend op bed beland. Pfff wat kan ze toch goed plezieren en ophitsen, en hierbij gebruikt ze echt haar ganse lichaam. Daarbij afwisselend teder met zachte aanrakingen om dan over te gaan in intens tongzoenen en zich volledig kronkelend rondom mij. Ik stelde haar een 69 voor en dat vond ze prima, lekker haar poesje verwend terwijl ze mij zalig (mc) pijpte. De perfecte opwarmer voor het steviger werk. Toevallig was ze die dag ook alleen en konden we zowaar het ganse appartement gaan verkennen. Cowgirl in de sofa, liggend op de eettafel, doggy in bed en rechtstaand in de keuken. Ik stond botergeil en geen enkel standje was haar teveel. Uiteindelijk in missio op bed samen klaargekomen terwijl ik haar knopje verwende.
Na een drankje en verfrissende douche samen, zowaar terug in de slaapkamer beland.
Ze vertelde uitgebreid over haar parfumcollectie en showde haar nieuwste lingeriesetjes. Schattig om haar zo bezig te zien.
Ik stelde haar een massage voor en dat vond ze een geweldig idee. Persoonlijk geniet ik er zelf meer van als ik een knappe dame kan plezieren met een erotische massage. Met mijn handen haar ganse lichaam van kop tot teen voelen, enorm sensueel gewoon. Ze genoot er zienderogen van en de aanrakingen werden geleidelijk aan iets intiemer. De massage werd wat hitsiger, overgaand in een body to body met daarbij terug diep tongzoenen.
Eens beiden goed in de olie terug cd aan en deze keer haar anaal genomen, terwijl zij met haar dildo haar poesje diep penetreerde. Wat een prachtig zicht was me dat. Deze keer duurde het niet zo lang en zalig klaargekomen in haar strakke kontje. Uitgeput op bed nog wat nagepraat en opnieuw de douche in.
Ondertussen was het al middag en zat mijn tijd er al ruim op. Maar ze was niet gehaast en we namen rustig de tijd om afscheid te nemen.

Bedankt Sophia en de volgende keer zal terug vroeger zijn.😘
 
Vorige week nog eens aangelopen bij Sophia. Het was al vrij laat (22 uur) en ze was al vrij moe. Ik had een flesje rode wijn bij en normaal drinken we een glas of twee maar die avond beperkte ze zich tot een half glaasje. Maar die vermoeidheid uitte zich helemaal niet bij ons gezamenlijk entertainment: dat was weer van de bovenste plank. Nu eens zacht, dan weer wat wilder. Strelen, zoenen, neuken in allerlei standjes, af en toe gebruik makend van haar dildo en vanzelfsprekend lekker anaal, wat ze graag heeft. Dat uurtje liep lang uit en was nog veel te kort. 😉 Ik kan mij voorstellen dat sommigen verliefd op haar worden want je hebt heel de tijd het gevoel dat je met jouw vriendin vrijt. Sophia, je was weer super, heel spontaan en steeds jezelf wat ik alleen maar kan appreciëren. Hopelijk tot gauw. 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan