Gisteren voor het eerst bij Som geweest op basis van eerdere recensies hier, ik moet eerlijk zeggen dat ik er met gemengde gevoelens weer ben vertrokken.
Ik werd vriendelijk door haar zelf ontvangen en ondanks dat ik een half uur te vroeg was had ze wel meteen tijd voor me. Na de douche op de kamer aangekomen gaf ik haar 20 euro fooi, 100 in totaal dus.
Ze vroeg me meteen hoe vaak ik klaar wilde komen, omdat ik inmiddels de 60 ben gepasseerd ben ik prima tevreden als ik 1 keer per uur lekker klaarkom, daarvoor gekozen dus. Die tijd dat ik er een paar in een uur had is voorbij helaas
.
De massage was niet zo heel boeiend, hooguit een beetje wrijven en over je heen glijden, maar van een grondige massage was geen sprake, maar misschien moet ik dat ook niet verwachten.
Het erotische deel was ronduit lekker, ze heeft me heerlijk gemasseerd en had snel in de gaten wat ik lekker vind. Ik mocht haar borsten en billen aanraken en ze kuste me uitgebreid. Na een heerlijke handjob met voldoende olie kreeg ik een heerlijk orgasme.
Na het schoonmaken heeft ze zich verder beperkt tot een beetje masseren van mijn onderarmen en vervolgens was het al tijd om te douchen volgens haar. Ze heeft me netjes gewassen (was ik ook niet gewend bij andere salons) en toen hebben we afscheid genomen.
De gemende gevoelens komen voort uit het feit dat ze enerzijds een hele goeie "handjob" geeft, dat is echt heel lekker.
Anderzijds stond ik in 55 minuten (volgens parkmobile) weer buiten, dus inclusief ontvangst, 2 keer douchen etc, dat valt me dan toch een beetje tegen. Het is niet dat ze in tijdnood zat, want ik had gereserveerd tussen 4 en 5 en we begonnen al om 15.35 en na half 5 zou er niemand meer komen. Ze had me dus best nog even 10 minuutjes langer een hoofdmassage mogen bijvoorbeeld, ik had tenslotte ook 100 betaald, dus dan hoop je dat je iets meer aandacht krijgt.
Maar goed, niet getreurd, ik vind Som een leuke, spontane en vriendelijke vrouw (Jezus wat kan die meid lullen zeg
die weet wat ze doet. Kwa uiterlijk is het niet echt mijn type, ze is heel petit en ik hou meer van een dame waar wat meer vlees aan zit. Ik ben zelf nogal groot (1.96) en toen ik haar billen beetpakte voelde dat een beetje awkward, ze heeft het lichaam van een kind.
Kortom; op basis van het erotische deel zou ik zeker weer teruggaan, dat doet ze als geen ander. De rest vindt ik niet heel bijzonder.
Als je haar nog wilt bezoeken dan moet je snel zijn, dinsdag gaat ze voor 2 maanden naar Thailand, ik weet inmiddels waar, naar wie en wat ze precies gaat doen, dat heeft ze me allemaal weten te vertellen in die 55 minuten