Dit is mijn aller eerste review, het is misschien wat aan de lange kant..
Het was ook mijn eerste ervaring met een prostituee/massage/sekswerker etc en ik vond het fijn om de recensies op dit forum te lezen.
Bij deze wil ik dus ook mijn steentje bijdragen en wat meer duidelijkheid scheppen voor de nieuwelingen hoe dit alles in zijn werk gaat.
Een tijd geleden bij Mystique geweest vanwege de goede recensies op deze website.
Het was voor mij de eerste keer, en ik ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.
Van te voren gebeld, moest wel goed luisteren wat er nou precies gezegd werd, maar ik kon komen rond 15 uur, dan was er een kamer beschikbaar.
Ruim op tijd van huis vertrokken, maar het was verrassend makkelijk bereikbaar. (en gratis parkeren)
Ik was een kwartier te vroeg, maar hoefde niet te wachten, ik werd gelijk toegewezen aan Som.
Ik heb niet de keuze gekregen om een andere dame te kiezen maar ze lachte zo lief naar me dat het mij helemaal niets uit maakte.
Achter haar aan de trap op gelopen naar een van de kleine kamers, ik vond het allemaal best aangezien het mijn eerste keer was en het maakte me eerlijk gezegd niet zoveel uit.
Van te voren afrekenen, ik kon gelukkig gewoon pinnen, vervolgens werd me de weg gewezen naar de douche, en tijdens het douchen sprong zij er ook even onder.
Aangegeven dat het mijn eerste keer was en ze zei dat het helemaal goed zou komen.
Eerst moest ik op mijn buik gaan liggen, ze heeft me toen een heerlijk stevige massage gegeven, geen aaien maar echt goed kneden en met heel haar lichaamsgewicht.
Ondertussen gezellig een praatje gemaakt, maar na een tijdje heb ik niks meer gezegd en lekker genoten van de massage.
Na een tijdje begon ze met haar hele lichaam over mijn rug en billen heen te gaan.
Toen het tijd was om op mijn rug te gaan liggen heb om een glaasje water gevraagd want had een beetje een droge mond.
Was natuurlijk helemaal geen probleem, en na een paar minuten kwam ze weer glimlachend de kamer in.
Ze heeft iets minder tijd besteed aan het masseren van de voorkant van mijn lichaam, ze was al snel bezig met het echte aftrekken.
Omdat ik nogal wat terughoudend was met aanraken, ik wist echter niet wat ik wel en niet kon flikken, pakte ze mijn hand beet en drukte die tegen haar borst.
Nou dat hoefde ze geen tweede keer duidelijk te maken, ze gaf alleen wel aan dat ik niet bij haar naar binnen mocht maar daar had ik alle begrip voor.
Ik heb haar een keer gestopt toen ik bijna op mijn hoogtepunt kwam, want ik wist niet hoe lang ik daar al lag en wilde niet te snel klaarkomen, maar kort daarna heeft ze me tot een heerlijk hoogtepunt geholpen.
Daarna onder de douche gesprongen en toen heeft ze me nog even ingezeept met een washandje, en terug op de kamer nog een verrassend lekkere hoofd/nek massage gegeven.
Toen was het helaas weer tijd om de kleren aan te trekken en te vertrekken, ik zag dat alles bij elkaar ook precies 1.5 uur duurde, wat me een voldaan gevoel gaf.
Ik heb me laten vertellen dat dit bij sommige plekken wel eens anders is.
Na een korte knuffel en bedankje van beide kanten liep ik met een relaxed gevoel naar mijn auto, om vervolgens achteraan aan te sluiten in de avond spits.. maar ach, je kan niet alles mee hebben.
Ik ben in ieder geval erg tevreden en kom er zeker nog een keer terug, ik ben benieuwd hoe haar collega's masseren maar ik kan met 100 procent zekerheid zeggen dat ik nog een keer terug kom voor Som.