de tatoos, leuk als je tachtig bent.
Hey oma. was je vroeger wild toen je jong was
Hey oma. was je vroeger wild toen je jong was
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb wel een paar witte hockey sokken. Nog nooit voor een afspraak gedragen.Deze keer toch sokken aan!
Bekijk bijlage 36054
Doen!Heb wel een paar witte hockey sokken. Nog nooit voor een afspraak gedragen.
Die zullen dan vandaag toch niet lang aanblijven hoorDoen!
Heb je dan ook op hockey gezeten, Luna?Heb wel een paar witte hockey sokken. Nog nooit voor een afspraak gedragen.
Nee, die had Luna voor een klant die een fetish had met witte hockey sokkenHeb je dan ook op hockey gezeten, Luna?
die gebruik ik alleen voor het slapen, en wanneer ik wakker ben thuis heb ik zeg maar gewoon me loop sokken aan met slippersJe draagt toch de SLAAPsokken niet als je naar de hoeren gaat mag ik hopen ?
Zeker wel. Ik doe zelfs mijn pantoffels aan!Je draagt toch de SLAAPsokken niet als je naar de hoeren gaat mag ik hopen ?
Alle anderen hebben hun centjes verneukt en kunnen zich geen kousen meer permiteren12000 leden en maar 131 die sokken dragen
Ja, da's een probleem bij een prostituee... u ongemakkelijk voelen zonder kleren aanIk heb ze altijd aan, want heb meestal koude voeten en ik voel me ongemakkelijk als ik helemaal niks aan heb.
Mag ik ze volgende keer ook eens aanhouden mijn sokkenJa, da's een probleem bij een prostituee... u ongemakkelijk voelen zonder kleren aan
weer aantrekken niet. Maar die ene keer dat ik ze vergat was ik al fris en fruitig anngekomen (was ook geen warme dag)Ik ga altijd eerst douchen. Dat zou een beetje vreemd zijn met sokken aan, dus dan gaan ze uit. Zijn er echt mannen die ze vervolgens weer aantrekken?
'T is alles of niets Kokkie!Mag ik ze volgende keer ook eens aanhouden mijn sokken
Oké sokken uit Kies ik voor optie alles'T is alles of niets Kokkie!
Sokken uit, of alles aanhouden.
Uiteraard alles uit maar je kan altijd proberen hè een nee heb je maar een ja kan je krijgen heb nog nooit mijn sokken aangehouden hoor lijkt me ook niet aangenaamAlles uit. Simpel