Ook het licht?Alles uit. Simpel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok het licht?Alles uit. Simpel
Nee voor mij niet maar mag wel black light sfeer verlichting dan . zijn geeft een goed sfeertjeOok het licht?
In sommige hotels of huizen hebde liever geen blacklight, geloof mijNee voor mij niet maar mag wel black light zijn geeft een goed sfeertje
Oké alles uit dan behalve de botjes kan je met de hakken eens in mijn vel steken juist dit moet in een ander topicIn sommige hotels of huizen hebde liever geen blacklight, geloof mij
Zelfs op het plafond lichten vlekken op.In sommige hotels of huizen hebde liever geen blacklight, geloof mij
Ik date overdag, altijd licht genoeg.Ook het licht?
Geil in stijlAlles uit, behalve mijn vlinderdas
Mijn bril hou ik op. Mijn ogen zijn zo slecht dat ik anders de lekkernijen niet goed zie. Bij samen douchen af, maar eenmaal uit douche weer op. In bad gaat die niet af. En als een dvp er wat van zegt, zeg ik dat ik die bril nodig heb omdat ik hem anders in het verkeerde gaatje stop. (niet alle dames die zeggen anaal te doen, willen met mijn kameraad anaal.)Ik doe alles uit, ook horloge en bril gaat uit
Het is alles of nietsSokken uit natuurlijk.
Voeten zijn ook een erogene zone…
Ik heb ook al 4 jaar hetzelfde paar aan alleen doe ik ze wel uit, kan ze dan mooi rechtop tegen de muur zetten!Ik doe al 4 jaar mijn sokken niet uit. Daarmee bedoel ik dat ik al 4 jaar hetzelfde paar sokken draag zonder uit te doen.
Ik heb wintertenen. Moeten ze dan echt uit?
Of misschien beschaamd om hun voeten voor de een of andere reden?Tja, wat zegt deze statistiek? Misschien dat het lage percentage sokken aan alleen aan cardates doet.