Recensie Sofie (snoopy) Opoeteren 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danny

Vaste klant
100
02/02/22
85
18
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofie-1026
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan Sofie…geappt dezelfde dag om prijs en mogelijkheden af te spreken, gevraagd voor high heels en poedelnaakt de deur te openen," geen probleem schatje "zei ze.
Op het afgesproken uur geappt dat ik er was, ze had gedurende de dag al x aantal keer gevraagd of ik al kon komen 🙈. Ik bel aan en ze opent de deur in haar dagelijkse kleding, dikke trui en jeans, dus dat was al een teken, maar als de goesting groter is dan het verstand, dan ga je ervoor. Ze tongkust wel, liet zich gewillig aan haar tepels zuigen, A-cupje met stevige tepels. Mijn hand schoof in haar broek en ik begon haar te vingeren waarbij ze in no time spuitend klaar kwam…dan beiden onze kleding uitgetrokken, en haar gevraagd om de soldaat eens te verwennen. Ze is erg timide en
Haar pijpkunsten zijn ondermaats, weinig gevoel en afwisseling dus haar dan maar op haar rug gelegd en haar harige poesje een goeie beurt gegeven. Ze ligt er vrij passief bij dus na een tijdje poesje gevuld en klaar. Ze nam een rol wc papier waarmee ik mezelf mocht verzuiveren en toen zag ik in haar slipje dat op de grond lag een vuil bruin maandverbandje 🤯…woning is erg rommelig en haar hygiëne is dus ook niet top. Voor mij geen herhalingsgevaar 😡
 
Terug
Bovenaan Onderaan