Advies gevraagd, een reset qua bdsm in je leven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blackpanther1

Newbie
5
20/10/24
3
Hooi Iedereen,

Ik heb er lang over getwijfeld om open kaart te spelen met deze situatie, alleen ik check al zovaak deze website dat ik toch om hulp ga vragen.
Mijn naam is T, 28 jaar oud en ik loop eigenlijk voor mijn leeftijd al behoorlijk lang mee in dit wereldje en de onderdanigheid zit eigenlijk in mijn bloed.
Het gevoel van vernedering, dominantie en een angst/adrenaline is iets wat mij als geen ander triggert. Zeker door die laatste fetisj heb ik al tijden/jaren een fantasie die door mijn hoofd blijft spoken. Het is er nooit uitgegaan, alleen helaas genoeg brengt deze fantasie ook behoorlijk wat gevaar met zich mee als ik het bij de verkeerde Meesteres doe. Helaas is 3 jaar geleden de connectie tussen mij en mijn vaste Meesteres gestopt en kan ik die fantasie ook niet meer met haar waarmaken.

Nu ben ik eigenlijk al 3 jaar lang aan het zwerven, op Twitter naar goedkope Dommes tot en met Sexjobs waar soms ook heel veel troep zit en je niet weet wat je tegenkomt. Een hele goede vriendin van me zegt al maanden dat ik daar weg moet gaan, op zoek naar een vaste Meesteres die net als Meesteres Zascha een baken van veiligheid en vertrouwen kan zijn. Ze wil eigenlijk koste wat het kost voorkomen dat ik die fantasie uitvoer met een Meesteres die ik niet ken, of die ik zomaar van het internet pluk. Ik merk dat ik de laatste 3 jaar me van de ene in het andere probleem begeef qua bdsm. Constant merkende dat ze niet helemaal te vertrouwen zijn, snel op zoek zijn naar geld of totaal geen feeling hebben voor de sub en hun gevoelens. Geen baken van rust meer of geilheid die me constant volledig beheerst en waar ik van de ene naar de andere Domme hop.

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden Meesteres Jill d'vill bezocht en zij was absoluut een openbaring en iemand die veel indruk maakte. Helaas ligt zij er ook al een tijdje uit. De reden waarom ik dit schrijf is omdat ik sinds een paar weken toch echt wel besef dat ik advies nodig heb van mensen die ook in het wereldje zitten en me begrijpen. In mijn achterhoofd weet ik dat als ik deze fantasie uitvoer bij een onbekende Meesteres, het ook verkeerd kan aflopen. Daarbij heb ik dringende behoefte nodig aan rust in mijn bdsm wereld en niet constant uit geilheid zoeken van de ene naar de ander. In het verleden heb ik nooit een ''vervanger'' kunnen vinden voor Meesteres Zascha omdat zij niet te vervangen was. Ik uhm weet gewoon niet zo goed meer hoe te resetten en de rust terug te vinden en vooral bij een veilige Meesteres. Waar ik misschien in de toekomst ook nog is die gedroomde fantasie kan waarmaken.....

Sorry voor het lange verhaal, ik hoef geen medelijden of iets maar advies zou zeker welkom zijn.

Dank jullie wel alvast !!
 
Goed dat je advies vraagt!
Ik sluit me aan bij H.
Verder ken ik wel een hele betrouwbare dame, je zal voor haar wel bereid moeten zijn om te reizen en ze is niet goedkoop.
Ik weet niet of zij jou ook echt kan helpen in je fantasie omdat je daar specifiek niet over vertelt.
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar wat die fantasie precies is.
 
Goed dat je advies vraagt!
Ik sluit me aan bij H.
Verder ken ik wel een hele betrouwbare dame, je zal voor haar wel bereid moeten zijn om te reizen en ze is niet goedkoop.
Ik weet niet of zij jou ook echt kan helpen in je fantasie omdat je daar specifiek niet over vertelt.
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar wat die fantasie precies is.
Ik zou dan niet de richting van de vage sexjobs-advertenties opgaan, maar eerder iemand zoeken bij een van de gerenommeerde sm-studio's. Daar zal een minimum aan veiligheid toch gegarandeerd zijn?
Dank jullie wel voor jullie antwoord, erg blij mee! Ik weet zelf ook heel goed dat ik al 3 jaar de grens aan het opzoeken ben, zeker met de fetisjes die ik heb. Ik ga enorm goed op gevaar, adrenaline, angst en soms een stukje blackmail. In combinatie met natuurlijk andere dingen, maar wat een treetje lager op de lijst staan. Het feit dat het altijd is goed gegaan en goed is afgelopen, ben ik ontzettend blij mee maar weet dat ook ik op een gegeven moment een keer tegen de lamp loop.

Ik weet als geen ander dat Meesteres Zascha van 3 jaar geleden niet te vervangen valt. En ja ik weet het, ik heb al diverse keren het advies gekregen om toekomstige Meesteressen niet meer te vergelijken met Mrs Zascha. Mrs Jill kwam daar ongelofelijk van in de buurt, ook al ben ik daar maar 1x geweest maakte ze enorme indruk! Alleen ben nu wel op het punt dat ik een lijn wil trekken en ook voor mijn eigen veiligheid wil kiezen. Dankjewel voor je aanbod Mila, uhm ja ik ben de prijzen gewend die ongeveer een beetje standaard zijn. Zon 400 - 450 voor 2 uur. Plus dat ik natuurlijk niet helemaal weet of ze in mijn type Meesteres valt wat ik zoek. Zeker met Meesteres Zascha en Jill zijn het zeker qua uiterlijk 2 dezelfde types bijna haha.

Die ultieme fantasie gaat vooral over een hinderlaag inlopen, een soort in het donker in het bos en op instructies in een soort van val lopen waar ik in de problemen kom. Naja met de nodige gevolgen...... Een aardige tricky fantasie ik weet het en begrijp daarom ook de zorgen van die vriendin. Ik kan denk wel concluderen dat ik de laatste 3 jaar maar wat aankloot en allesbehalve denk om mijn eigen veiligheid. Vandaar dit bericht en een lichte hulproep omdat ik weet dat het anders moet.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan denk wel concluderen dat ik de laatste 3 jaar maar wat aankloot en allesbehalve denk om mijn eigen veiligheid. Vandaar dit bericht en een lichte hulproep omdat ik weet dat het anders moet.
Dit klinkt inderdaad niet verantwoord. Ook krijg ik de indruk dat je eigenlijk ook helemaal niet zoekt naar een betrouwbare Domme, want juist het risico spreekt je aan.
Waar komt deze fantasie vandaan denk je? Aangezien je zegt dat het steeds verder gaat, zoals vaak het geval is met fantasieën, is het misschien verstandig om eens met een deskundige te gaan praten? Dit zeg ik niet met een oordeel, maar ik denk wel dat je je tegen jezelf in bescherming moet nemen.
Zoals je zelf al zegt: als het fout kan gaan gaat het uit eindelijk ook een keertje fout. Murphy's law.
 
Dit klinkt inderdaad niet verantwoord. Ook krijg ik de indruk dat je eigenlijk ook helemaal niet zoekt naar een betrouwbare Domme, want juist het risico spreekt je aan.
Waar komt deze fantasie vandaan denk je? Aangezien je zegt dat het steeds verder gaat, zoals vaak het geval is met fantasieën, is het misschien verstandig om eens met een deskundige te gaan praten? Dit zeg ik niet met een oordeel, maar ik denk wel dat je je tegen jezelf in bescherming moet nemen.
Zoals je zelf al zegt: als het fout kan gaan gaat het uit eindelijk ook een keertje fout. Murphy's law.
Ik denk dat het nog steeds onderbewust een gedachte is dat ze niet kunnen tippen aan Meesteres Zascha. Zoals ik het nu typ, denk ik hoe durf je het te typen. Al denk ik dat het onbewust is, maar nee iedereen heeft zijn of haar kwaliteiten en je kan het nier vergelijken. Het is inderdaad het risico wat me aanspreekt, de adrenaline en angst die door me lichaam heen giert.....

Ik heb zeker al met een deskundige gepraat, het heeft me op bepaalde manieren zeker geholpen. Dat ik mezelf in bescherming moet nemen, dat probeer ik juist nu te doen en de knop om te draaien. Ik geloof namelijk dat bijvoorbeeld een Meesteres Jill ook prima op toekomstig termijn zo'n avond kan organiseren en mij de angst kan laten voelen van een hinderlaag of iets in die richting. Aangezien ik dan alsnog niet weet wat komen gaat en waar ik in loop. Alleen is het bij een professioneel iemand zoals Jill wel veilig en zou ze me nooit echt iets kwaads doen. Ik zoek even figuurlijk gesproken inderdaad weer iets vast, iemand die mij begrijpt en waar ik op 1 lijn mee li.g

Ik denk een paar weken geleden is die knop enigszins half omgegaan en wilde ik eigenlijk Meesteres Jill contacten voor een normale gewone eerste sessie. Met hopende dat ik daar me plekje kon vinden, een band kon opbouwen en eindelijk iets vast kon beginnen. Alleen blijkt die dus uit de running te zijn, dan merk ik toch dat ik weer snel teruggrijp op zo'n twitter of sexjobs vandaar....
 
Als je dan die stap naar het 'scary unknown'... en toch je eigen veiligheid wil garanderen... is dit misschien een spannend iets voor jou:

Warsaw Prison
Ik uhm ben even perplex en compleet flabourgasted wat ik net allemaal heb gelezen, gezien en welke website ik net heb bekeken 😅

Maar wauw, ja als ik niet beter had geweten dan had ik gezegd je kent me al jaren. Dit is wel inderdaad wat eigenlijk het hele plaatje samenvat. Het kost wel wat, maar ja dit gaat vanaf vanavond absoluut op de bucketlist en wat hopelijk eind volgend jaar waarheid kan worden. Dankjewel voor deze tip en dat is nog licht uitgedrukt haha 🙏
 
Eind goed al goed! Een betrouwbare tent gevonden waar je je fantasie kunt uitleven 👍
Haha dat wel, al is dit natuurlijk in Polen en wordt dit denk ik een eenmalige ervaring gezien de prijzen :)

Maar het is wel iets waar ik absoluut naar uit kijk! Al ben ik wel nog zeker zoekende in Nederland en hoop ik nog steeds dat ik daar ook een stukje rust kan vinden en vooral veiligheid. Zeker omdat ik meer en meer merk dat ik mezelf binnen Nederland af en toe naar de onveilige situaties werk.

Alleen inderdaad dit is wel een absolute bucketlist item en 1 die ik sowieso ga waarmaken !
 
Terug
Bovenaan Onderaan