De melkman
Vaste klant
Ik voel me een beetje vereerd nu! Was het blijkbaar een goed idee om een foto mee te sturen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen recensie van mij want de date was vanwege totale afwezigheid van een klik niet zoals ik vantevoren had gehoopt. Niets ten nadele van Sofie. Ze deed haar best en op haar minnekunsten is niets af te dingen. Maar als de chemistry van beide kanten ontbreekt, is er gewoon weinig aan. Op zich goed nieuws voor alle meelezers, want ik ben geen concurrent meer om de zeldzame gaatjes in haar agenda te vullen.Naar aanleiding van de juichende recensies in dit draadje heb ik al vele malen met Sofie gebeld om een afspraak te maken, altijd zonder resultaat. Vandaag maar eens een appje gestuurd ipv telefoneren en daar had ik binnen een uur reactie op. Komende maandag een afspraak. Mijn verwachtingen zijn bijzonder hooggespannen!
Oh? Kan je de afwezigheid van klik iets beter duiden?Geen recensie van mij want de date was vanwege totale afwezigheid van een klik niet zoals ik vantevoren had gehoopt. Niets ten nadele van Sofie. Ze deed haar best en op haar minnekunsten is niets af te dingen. Maar als de chemistry van beide kanten ontbreekt, is er gewoon weinig aan. Op zich goed nieuws voor alle meelezers, want ik ben geen concurrent meer om de zeldzame gaatjes in haar agenda te vullen.
Vind ik moeilijk. Hij was er gewoon niet. Ik bedoel, ik zag dat ze een prachtige vrouw is en daar bleef ik zeker niet door onberoerd, maar op persoonlijk vlak was er gewoon niks. Kan gebeuren.Oh? Kan je de afwezigheid van klik iets beter duiden?