Recensie Sofie, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker wél! Als je een foto met een korte omschrijving van jezelf stuurt, dan valt dat zowiezo op tussen de 150 andere (anonieme) appjes. Daarnaast weet Sofie beter wat zij kan verwachten en pikt zij waarschijnlijk de leukste dates eruit. Eigenlijk niet veel anders dan hoe wij wandelaars het aanpakken!

Ik krijg altijd wel gelijk reactie van Sofie.
Maar door andere bezigheden naast dit werk.
Heeft ze op dit moment wat minder tijd.
Vaak vanaf donderdag avond goed bereikbaar.
Slaapt graag uit tot 10:00😉

Naar aanleiding van de juichende recensies in dit draadje heb ik al vele malen met Sofie gebeld om een afspraak te maken, altijd zonder resultaat. Vandaag maar eens een appje gestuurd ipv telefoneren en daar had ik binnen een uur reactie op. Komende maandag een afspraak. Mijn verwachtingen zijn bijzonder hooggespannen!
Geen recensie van mij want de date was vanwege totale afwezigheid van een klik niet zoals ik vantevoren had gehoopt. Niets ten nadele van Sofie. Ze deed haar best en op haar minnekunsten is niets af te dingen. Maar als de chemistry van beide kanten ontbreekt, is er gewoon weinig aan. Op zich goed nieuws voor alle meelezers, want ik ben geen concurrent meer om de zeldzame gaatjes in haar agenda te vullen.

Laatst bewerkt:
Geen recensie van mij want de date was vanwege totale afwezigheid van een klik niet zoals ik vantevoren had gehoopt. Niets ten nadele van Sofie. Ze deed haar best en op haar minnekunsten is niets af te dingen. Maar als de chemistry van beide kanten ontbreekt, is er gewoon weinig aan. Op zich goed nieuws voor alle meelezers, want ik ben geen concurrent meer om de zeldzame gaatjes in haar agenda te vullen.
Oh? Kan je de afwezigheid van klik iets beter duiden?

Terug
Bovenaan Onderaan