Snel weten of je een soa hebt? Den Haag heeft speciale kliniek https://www.omroepwest.nl/nieuws/46...-een-soa-hebt-den-haag-heeft-speciale-kliniek #omroepwest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhieronder wat info, in ieder geval kan je gratis bij de GGD laten testen (jonger dan 25)Kost wel een paar centjes, maar bij de huisarts is ook verre van goedkoop..
Maar als je in de stres zit is dit zeker een oplossing. Bij de huisarts ben je zo 2 weken verder voor je wat weet.
Dat denk ik ook nietJonger dan 25 zullen er hier niet veel zijn.
Kwam er zelf helaas ook pas 45 minuten geleden achter na een rondje lopen. Heb me gelukkig nog wel kunnen laten testen. Morgen is er nog gelegenheid in de DoubletstraatAh. Dat had ik nou liever eerder gehoord (geen verwijt naar @LustigeHond )
wat testen ze dan?Kwam er zelf helaas ook pas 45 minuten geleden achter na een rondje lopen. Heb me gelukkig nog wel kunnen laten testen. Morgen is er nog gelegenheid in de Doubletstraat
Bloed + urine.wat testen ze dan?
Alleen je bloed, of nog wat meer?
Thanks @H._Bloed + urine.
Als ik had geweten dat de bus er vanmiddag was, had ik wel even gewacht tot zes uur om mij te laten testen.@Rony80
Wat bedoel je, had je je willen laten testen?
wacht even, ik zie dat nu ook, ik had niet goed gekeken, ik dacht dat de bus vandaag in de Doubletstraat was, maar dat was in de Geleenstraat,Vandaag was de bus in de Geleenstraat.....
Wordt het een soort GR-bijeenkomst en daarna even gezamenlijk door de straten lopenHaagse wandelbroederssssss,
Ff een wake-up.
21 juni geleenstraat
22 juni Doubletstraat
Dan staat de bus er weer. Dus hebben jullie intresse om je te laten testen (zoals mij). Noteer het voor volgende week.
Nooit een probleem mee gehad. Je moet natuurlijk niet vlak voordat je die bus ingaat gaan plassen.En als je nou net niet hoeft te plassen?