haha.. nou goed dat ik het weet.
awel vaker een soa test gedaan, maar toen moest ik gewoon thuis in een potje plassen
awel vaker een soa test gedaan, maar toen moest ik gewoon thuis in een potje plassen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVia de GGD bus is het gratis en redelijk anoniem aangezien deze in de straat staan. Van die €220 euro kan je weer naar een leuke dvp. Testen doen ze ook uitgebreid.Ik laat me altijd testen via onedayclinic.NL daar kun je altijd (anoniem) terecht bij een locatie in de buurt. In Delft is dat bijvoorbeeld gewoon in het reinier de graaf ziekenhuis bij de bloedafname. Ook heb je heel snel de uitslag die je zelf online kunt opvragen. Kost €220 maar dan ben je wel in ieder gaatje én bloed gecheckt op alle soas. Minder uitgebreid testen kan ook, is ook meteen goedkoper.
Hoe vaak komt dat voor?Via de GGD bus is het gratis en redelijk anoniem aangezien deze in de straat staan.
Bacterie bedoel je waarschijnlijk, niet virus.Volgens de GGD mag je minimaal een uur niet geplast hebben omdat er anders geen sporen van een virus meer inzitten.
Bus komt zo'n twee keer per jaar in de Haagse straten staan (2 straten, telkens 1 dag per straat).Hoe vaak komt dat voor?
Bus komt zo'n twee keer per jaar in de Haagse straten staan (2 straten, telkens 1 dag per straat).
Aangezien voor klanten 1 x per jaar een test wordt aangeraden, voldoet dit voor de wandelaars. Die testbus is ook gericht op klanten, niet op DVP's.
Klopt, zie https://www.spot46.nl/ikneemmijnverantwoordelijkheid/Aha, In de straten van de ramen? Wat goed dat ze dit doen!
Iedereen moet wel eens bloedprikken, het zal je hobby vast niet verraden.Ik ga in oktober weer, als ik weer lange mouwen draag ... ik krijg vaak een gigantische blauwe plek van dat bloedprikken en die hou ik liever bedekt om vragen of opmerkingen te voorkomen
1 keer in de 3 maanden. Ergens in oktober komen ze weer.Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
ik had me ook voorgenomen om te gaan, maar was verhinderd1 keer in de 3 maanden. Ergens in oktober komen ze weer.
Dat zal wel wennen zijn voor Claudia, om niks in haar mond te hebbenOok maar even bij de bus geweest..
Jeetje wat is het tammetjes hier in de Doublet.
Zelfs Claudia verveeld zich een ongeluk.
Ah. Check. In ieder geval vieze dingetjes in je plasbuis.Bacterie bedoel je waarschijnlijk, niet virus.
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
Ik laat me altijd testen via onedayclinic.NL daar kun je altijd (anoniem) terecht bij een locatie in de buurt. In Delft is dat bijvoorbeeld gewoon in het reinier de graaf ziekenhuis bij de bloedafname. Ook heb je heel snel de uitslag die je zelf online kunt opvragen. Kost €220 maar dan ben je wel in ieder gaatje én bloed gecheckt op alle soas. Minder uitgebreid testen kan ook, is ook meteen goedkoper.
Als je neukt met condoom is elke maand testen niet nodig. De kans dat je een soa oploopt is erg klein. Het is misschien zonde om daar elke keer €220 voor te betalen, terwijl je als sekswerker ook elke 3 maanden anoniem en gratis naar de GGD kunt gaan.Hoe vaak komt dat voor?
Ik test me maandelijks gratis (oraal, vaginaal, anaal em bloed) bij de GGD. Daarnaast mijn gratis vaccinaties voor hep B gehaald daar. Kan je gewoon op het inloopspreekuur naar binnen wandelen. Kost je helemaal niks als sekswerkerHoe vaak komt dat voor?
Misschien een rare vraag maar. .. Hier betaal je ook als je verzekerd bent ? Anders ga ik wel naar de huisartsHierbij de website van deze kliniek:
Misschien een rare vraag maar. .. Hier betaal je ook als je verzekerd bent ? Anders ga ik wel naar de huisarts
Dan heb je wel geluk. De meeste GGD'en sturen je weg als je zo vaak wilt komen. Elke 3 maanden is in principe het beleid, ook bij hoog risico. Natuurlijk is extra testen niet erg, maar er worden wel extra kosten gemaakt. Als je neukt met condoom is het risico om een soa op te lopen vrij klein, dus ook infectiologisch is het niet echt nodig.Ik test me maandelijks gratis (oraal, vaginaal, anaal em bloed) bij de GGD. Daarnaast mijn gratis vaccinaties voor hep B gehaald daar. Kan je gewoon op het inloopspreekuur naar binnen wandelen. Kost je helemaal niks als sekswerker
Als ze behandeld worden en een ondetecteerbare viral load hebben kun je beter seks met hun hebben, als je hiv wilt voorkomen. #justsayingDus op de doubletstraat staan 100% hiv besmette vrouwen
en verbaas je dat?Dus op de doubletstraat staan 100% hiv besmette vrouwen
Ook als je geen verblijfsvergunning hebt kun je als sekswerker laten testen. Het is anoniem. Het enige wat je nodig hebt is een werkende smartphone.en verbaas je dat?
Denk je echt dat die buitenlandse dames zich laten testen?
Ik vraag me af of ze verzekerd zijn tegen medische kosten. ik denk het niet, veel dames zullen zelf de medische kosten moeten betalen.
Misschien toch voor sommige een eye opener om een condoom te gebruiken en eens na te denken of je nou zo nodig moet beffen bij een dvp, het is niet geheel risicoloos.