Snel klaarkomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je bent niet de enige hoor, er zijn nog veel meer mannen die behoorlijk rap komen. Had ik vroeger ook soms wel last van, zeker als ik redelijk opgewonden was hoefde de dame er bij wijze van spreken maar naar te kijken en het spoot er al uit.

er zijn wat cremes op de markt, en durex performa werkt ook enigzins.

je schrijft dat je wel eens goed/langdurig wil neuken, ga dan meerdere keren achter elkaar, je zult zien dat het dan steeds langer gaat duren, een dagje naar een goede saunaclub met veel aanbod, of lekker wandelen in het Schipperskwartier (Antwerpen) zoveel keuze dat je met gemak 5 of meer verschillende dames kunt vinden voor je experiment.
 
Je kan het trainen. Span je spieren maar eens aan. Houd dat vast en steeds langer. Veel trainen en je kan het ongezien op je werk doen. Op het moment dat je komt knijp je de spieren samen en zal je merken dat je het orgasme kan uitstellen.

Je kan als je dreigt te komen ook gewoon in je eikel knijpen of aan je ballen trekken. Ook daarmee voorkom je vroegtijdig klaarkomen. En een vrouw begrijpt het ook wel als je haar voorzichtig een seintje geeft dat ze even moet stoppen.

Succes en blijven genieten!
 
De laatste tijd kom ik ontzettend snel klaar tijdens het pijpen hou ik het al niet meer, tegenhouden zoals sommige heb ik nooit gekunt. Ik gebruik zelfs kamagra, cobra en nog andere hulpmiddelen om 2 keer klaar te komen maar na de eerste lozing krijg ik hem omhoog tijdens de pijpbeurt maar als het rubbertje erom is en het keuken begint is ie snel terug slap. Iemand ervaring hiermee of dingen die ik kan doen voor dit tegen te houden
 
De laatste tijd kom ik ontzettend snel klaar tijdens het pijpen hou ik het al niet meer, tegenhouden zoals sommige heb ik nooit gekunt. Ik gebruik zelfs kamagra, cobra en nog andere hulpmiddelen om 2 keer klaar te komen maar na de eerste lozing krijg ik hem omhoog tijdens de pijpbeurt maar als het rubbertje erom is en het keuken begint is ie snel terug slap. Iemand ervaring hiermee of dingen die ik kan doen voor dit tegen te houden
Een uur voordien aftrekken. Tegen de tijd dat je er weer aan begint heb je weer veel zin, maar het klaarkomen duurt wel langer.
 
Mooi advies!

Dus... best vooruit plannen (en niet snel naar de dames als je geil staat!)
Dan de ochtend zelf... je hand gebruiken zodat je niet met 'volle ballen' staat
Op de afspraak zelf... er gewoon met een 'zen' hoofd naar toe... alsof je naar een oude bekende gaat.

Moet echt wel een verschil maken hoor!
En verder... blijven 'oefenen'. Rome is ook niet op één dag gebouwd!

En... van zodra je meer 'zelfvertrouwen' opbouwt... is wellicht de helft van het probleem al verdwenen! (bij sex zit het voor een groot deel tussen de oren) tenzij er natuurlijk echte medische oorzaken zijn...
 
Laatst bewerkt:
Hier is al een uitgebreid topic over
 
Hallo,

Ik zag dat hierover niet echt topic bestond en vroeg het me af. Ikzelf heb hier wel vaak last van en vooral bij Cowgirl is het bijna altijd binnen de 30s zelfs, wat ik dan ook echt spijtig vind want wil er echt lang van genieten. Ben vaak wel zenuwachtig en gestresseerd bij een date en kan hierdoor wel zijn. In mijn relatie was dit toch veel minder nadrukkelijk. Zelfs als ik dame meermaals bezoek blijft dit aanwezig, terwijl ik op mijn gemak ben. Het nadenken erover zal ook wel geen deugdoen. Een 2e ronde lukt me trouwens ook niet vaak binnen het uur.

Hebben jullie ook zo'n ervaringen of bepaalde tips?

Bedankt
Als ik eerst mezelf aftrek, of klaarkom tijdens het wippen, en aansluitend een kamagra slik duurt het weer ff voordat ik klaarkom.
 
De laatste tijd kom ik ontzettend snel klaar tijdens het pijpen hou ik het al niet meer, tegenhouden zoals sommige heb ik nooit gekunt. Ik gebruik zelfs kamagra, cobra en nog andere hulpmiddelen om 2 keer klaar te komen maar na de eerste lozing krijg ik hem omhoog tijdens de pijpbeurt maar als het rubbertje erom is en het keuken begint is ie snel terug slap. Iemand ervaring hiermee of dingen die ik kan doen voor dit tegen te houden
1ste x neuken zonder hulpmiddeltjes en dan beetje bijkomen, spelen en dan je snoepje innemen, rustig je eigen lichaam tijd gunnen en dan weer aan de slag!
Zo doe ik dat tenminte
 
Als ik bij een DVP ben die niet opgewonden is, merk ik dat ik eigenlijk te snel klaarkom. Ik heb het niet getimed, maar voor mijn gevoel ligt dat binnen de minuut. Ik kan het dan wel uitstellen, maar dan moet ik steeds even stoppen. Best irritant als je net lekker bezig bent.

In het 'normale' leven met partners heb ik dat niet, en dan vrij ik ook nog zonder condoom. Nu merk ik wel, dat als een DVP opgewonden is ik dit ook niet heb.

Nu weet ik dat een vagina die niet is opgewonden vrij strak is. Immers bij opwinding wordt een vagina wijder/groter en vochtig, om voor te bereiden wat komen gaat ;). Ik denk ook dat het daar dan mee te maken heeft, doordat die vagina strakker is.

Vraag mij dus af, ervaren andere mannen dit ook zo?
 
Als ik bij een DVP ben die niet opgewonden is, merk ik dat ik eigenlijk te snel klaarkom. Ik heb het niet getimed, maar voor mijn gevoel ligt dat binnen de minuut. Ik kan het dan wel uitstellen, maar dan moet ik steeds even stoppen. Best irritant als je net lekker bezig bent.

In het 'normale' leven met partners heb ik dat niet, en dan vrij ik ook nog zonder condoom. Nu merk ik wel, dat als een DVP opgewonden is ik dit ook niet heb.

Nu weet ik dat een vagina die niet is opgewonden vrij strak is. Immers bij opwinding wordt een vagina wijder/groter en vochtig, om voor te bereiden wat komen gaat ;). Ik denk ook dat het daar dan mee te maken heeft, doordat die vagina strakker is.

Vraag mij dus af, ervaren andere mannen dit ook zo?
Ik kom normaal niet snel klaar. Ik bezoek doorgaans dezelfde DVP's. Ik ken ze goed en probeer ze ook steeds geil te maken. Onlangs bezocht ik een nieuwe DVP. De klik was er niet. Ik deed geen moeite om haar geil te maken. Toen ze me in cowgirl begon te bereiden kwam ik verrassend snel klaar.
Ik vroeg me af waarom. Misschien is dat de reden?
 
Wel... zorg dan voor (voldoende) voorspel! Zeker ook bij DVP's...
Bij dat soort dames is er altijd wel voorspel, maar dat is dan op mij gericht. Ze laten dan zelf niet veel toe, of anders genieten ze er niet van.

Zoenen zorgt natuurlijk ook voor opwinding, maar dat doe ik maar zeer beperkt met dames. Alleen als een dame echt mooi is, verzorgd gebit, niet rookt en er een klik is.

Maar er zijn ook van die dames waar ik geen klik mee heb, maar ja je bent er dan eenmaal dus dan maak je er het beste van. Je voelt dan gewoon dat zo'n dame niet opgewonden is. En dat kan natuurlijk ook er aan liggen dat als er al X mannen vooraf zijn gegaan die dag, ik op zich wel snap dat de opwinding bij een dame op een gegeven moment wel weg is.

En een dame moet de klant ook maar net aantrekkelijk vinden.

Maar eigenlijk was dat ook niet de vraag ;). Het gaat er meer om, dat ik dus merk wanneer (om welke reden dan ook) de dame niet opgewonden is, ik veel sneller klaarkom.

Zo te lezen aan de reacties ben ik tot nu toe niet de enige :).
 
Heb wel -bij 1 DVP- meegemaakt dat... als ze echt geil werd... en daar zorgde ik dan wel voor... dat haar vagina hevig begon te pulseren! Man! Zo geil! Voor beiden!

Maar die kon dat dus ook niet bewust controleren... En als je haar dan aanmoedigde... bleef ze maar doorgaan! Geweldig!
 
Haha dit is mij gister voor het eerst overkomen🫣
Ik had al ff zin dus maar een nieuwe dvp in de buurt op gezocht.
Door communicatie was het al lastig.
Eenmaal binnen donkere kamer waar ik meestal niet van hou liever een lichte kamer.
Dame deed niet echt haar best met de opstart de heer stond nog niet eens op half soldaat en ze probeerde er al een rubber om te doen, pijpen deed ze niet echt.
Maar probeerde hem gelijk te bereiden ...
Gevraagd of het anders kon maar dit begreep ze niet.
Toen zelf hef in hande genomen maar het werkte niet door omstandigheden.
Maar wel tot een slap hoogtepunt gekomen shame on me🤐
Ze bood wel aan massage en ronde 2 aan.
Maar de klik was er niet.
Dame heeft netjes de helft van het geld terug gegeven en ik stond na 15 minuten weer buiten.
Dus hopelijk volgende date weer op eigen kracht!!
 
Bij dat soort dames is er altijd wel voorspel, maar dat is dan op mij gericht. Ze laten dan zelf niet veel toe, of anders genieten ze er niet van.

Zoenen zorgt natuurlijk ook voor opwinding, maar dat doe ik maar zeer beperkt met dames. Alleen als een dame echt mooi is, verzorgd gebit, niet rookt en er een klik is.

Maar er zijn ook van die dames waar ik geen klik mee heb, maar ja je bent er dan eenmaal dus dan maak je er het beste van. Je voelt dan gewoon dat zo'n dame niet opgewonden is. En dat kan natuurlijk ook er aan liggen dat als er al X mannen vooraf zijn gegaan die dag, ik op zich wel snap dat de opwinding bij een dame op een gegeven moment wel weg is.

En een dame moet de klant ook maar net aantrekkelijk vinden.

Maar eigenlijk was dat ook niet de vraag ;). Het gaat er meer om, dat ik dus merk wanneer (om welke reden dan ook) de dame niet opgewonden is, ik veel sneller klaarkom.

Zo te lezen aan de reacties ben ik tot nu toe niet de enige :).
Je bent zeker niet de enige!
 
Is voor mij reden om met een lekkere dame 2 uur te boeken. Eerste volledige focus op mijzelf en dan boeit het niet dat ik snel klaarkom.

Vervolgens lekker babbelen, focus op de dame, uitgebreid genieten van haar rondingen, grondige befbeurt en vervolgens weer focus naar mij. Eventueel eerst een massage en lekker oraal. Daarna weer 'aan het werk'. Gegarandeerd dat ik dan 20 min aan een stuk kan 'presteren' voordat ik klaarkom, ongeacht positie.

Neem dus gewoon de tijd en geniet. Leg jezelf geen druk op.
 
Bij een ijskoud konijntje die er niks van wilt maken of niks van bakt en ik het idee heb van "`Wat doe ik hier in godsnaam? 😴" zet ik gewoon de klaarkomstand aan om heel snel weer te vertrekken, te vergeten en nooit meer terug te komen.

Daarentegen bij een supergeile dvp die er gewoon voor gaat: hoofd leeg, lekker genieten en uitstellen tot je als een raket klaarkomt. 😜
 
Bij een ijskoud konijntje die er niks van wilt maken of niks van bakt en ik het idee heb van "`Wat doe ik hier in godsnaam? 😴" zet ik gewoon de klaarkomstand aan om heel snel weer te vertrekken, te vergeten en nooit meer terug te komen.

Daarentegen bij een supergeile dvp die er gewoon voor gaat: hoofd leeg, lekker genieten en uitstellen tot je als een raket klaarkomt. 😜
Precies! Zo doe je dat dus!
 
Bij dat soort dames is er altijd wel voorspel, maar dat is dan op mij gericht. Ze laten dan zelf niet veel toe, of anders genieten ze er niet van.
Een gemis. Ze hebben er ongetwijfeld een reden voor, maar juist als ze zelf verwend willen worden, maakt dat het voor mij een extra stimulans geeft.
Maar eigenlijk was dat ook niet de vraag ;). Het gaat er meer om, dat ik dus merk wanneer (om welke reden dan ook) de dame niet opgewonden is, ik veel sneller klaarkom.
Hier toch het omgekeerde. Dan is het nog wat harder werken om tot een hoogtepunt te geraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan