^^ Zou dat niet ook een zeker psychologisch effect hebben ? Een soort van placebo-effect ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk neem aan het om mijn reactie gaat op de vorige 'pagina' ;-)^^ Zou dat niet ook een zeker psychologisch effect hebben ? Een soort van placebo-effect ?
Iedereen is anders, het is geen must zo veel uur, maar het is gezond om de algehele controle te hebben over je lichaam.Nou, 3-4 uren volhouden dat hoeft niet voor mij. Is financieel niet haalbaar ook.
Ik kom zo al niet snel klaar, ze moeten keihard werken voor hun geld wanneer ik op bezoek kom.
Ik betaal ze wel loon naar werken.
Haha, dit is zo herkenbaar!Haha, ja dat heb ik nou ook. Dan zit ik te zoeken op SJ of Kinky, wordt de druk al lekker hoog en dan help ik mezelf. En dan denk ik achteraf altijd "zo, weer €150,- bespaard..."
Gentlemen, als er een ding fataal is voor een indrukwekkende prestatie is het 'de hand aan je zelf slaan'.Haha, dit is zo herkenbaar!
Ik heb wel eens 2 weken volgehouden zonder masturberen, werd toen 's ochtends wakker met een volle onderbroek... das ook niet fijn.Gentlemen, als er een ding fataal is voor een indrukwekkende prestatie is het 'de hand aan je zelf slaan'.
Dat is een No-go, probeer maar eens een poos niets te doen (chasity om de verleiding te helpen weerstaan). Zodra je behoefte aan sex hebt ga je X kilometer hardlopen tot je gesloopt bent en daarna een Militaire hindernisbaan op En die (zuurverdiende) euro's die je anders had weggegeven niet vergeten in een aparte pot te doen, voor mij part koop je er Krugerrand's van
Ik heb wel eens 2 weken volgehouden zonder masturberen, werd toen 's ochtends wakker met een volle onderbroek... das ook niet fijn.
Ja sorry. Vind ik een prima tip.Rukken voor je erheen gaat
Soms giga hoofdpijn, soms helemaal niets. Ga de ibuprofen maar eens proberenVolgens mij heeft vidalista geen remmer voor uitstel van klaarkomen. Puur dat hij hard blijft. Althans daar gebruik ik het voor.
Bijwerkingen zijn er maar dat verschilt per persoon. Zelf moest ik ervan blozen en kreeg hoofdpijn. Gewoon een ibuprofen genomen en ik was de hoofdpijn kwijt.
Ik heb daar last als ik heel erg opgewonden ben als een DVP goed pijpt.Hebben jullie het ook wel eens dat jullie snel klaarkomen zeker bij pzc en zeker als ze erg goed kan pijpen.
Om soms van een mooie dvp te genieten. Sommige dvp doen niet aan vluggertjesWaarom uitstellen als je voor vluggertjes kunt betalen? Lijkt me ideaal om snel klaar te komen bij een dvp.
ik ben nu 66 en zonder pilletje ejaculeer ik bij wijze van spreken al op de drempel.Gaat allemaal vanzelf over als je ouder wordt
ik ben nu 66 en zonder pilletje ejaculeer ik bij wijze van spreken al op de drempel.
Mét pilletje houd ik het de eerste keer wat langer vol, een tweede rond lukt het klaarkomen zelfs niet meer (maar is wel lekker).
Maybe you can try to give up alcohol and coco?hi everyone, this is my first post here. Im looking for tips how to make my dick work for longer time, and how to get it ready quicker for the second time. Normally when i visit ladies im drinking and taking coco. If she sucks, i can hold it down, but as soon as i start fucking, i finish in 5 minutes. Would vacuum pump also help to get it hard after the first time? Thanks
Actually sometimes when drinking a lot , it helps me to fuck a long time. But not always.Maybe you can try to give up alcohol and coco?