SM meesteres kleedt ING directeur geheel uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HULKY

Vaste klant
151
02/11/24
438
woensdag, 26 maart 2025 (07:44) - De Telegraaf

In dit artikel:

Een bankier van ING uit Leeuwarden is betrokken bij een controversiële en bizarre zaak waarbij hij beweert dat hij is bestolen door twee sm-meesteressen, onder wie de 31-jarige Godess Camilla uit Groningen. De man had op 13 juni 2023 een afspraak gemaakt voor een twee uur durende sm-sessie bij hem thuis, waarvoor hij aanvankelijk 400 euro betaalde via Tikkie. Na extra betalingen voor vervolg-sessies en cocaïne, beweert hij dat de vrouwen hen hebben opgelicht door via zijn smartphone toegang te krijgen tot zijn bankgegevens terwijl hij onder invloed van drugs was.

Volgens de bankier zouden de vrouwen zijn inlogcodes hebben afgekeken en voor in totaal 16.000 euro hebben overgemaakt naar hun rekeningen. De vrouwen ontkennen echter deze beschuldigingen en stellen dat de extra betalingen vrijwillig waren, omdat de man hen vroeg langer te blijven. Hun tarieven voor een nachtelijke sessie zouden met drieduizend euro per persoon aanzienlijk hoger zijn dan wat hij reeds had betaald.

De kwestie is extra gecompliceerd door de blokkeringen van rekeningen van de vrouwen bij ING en Rabobank, wat de situatie voor hen heeft verergerd. De ING-bank bevestigt dat de man werkzaam is bij hen, maar geeft geen details over zijn functie of acties die tegen hem zijn ondernomen. De sm-meesteres Camilla is een bekende figuur in de bdsm-wereld en heeft al voor de rechter gestaan in civiele zaken tegen de man, waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn. De zaak belooft interessant te worden, zeker met de tegenstrijdige verklaringen en de betrokkenheid van een hooggeplaatste bankier.

En dit snap ik dan niet:
"De sm-meesteres Camilla is een bekende figuur in de bdsm-wereld en heeft al voor de rechter gestaan in civiele zaken tegen de man, waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn."

Je bent aan het procederen en laat die dame dan toch komen.
Lijkt mij dat die man de langste tijd bij de bank gewerkt heeft.

BDSM ok, dat kan misschien wel fijn zijn. Ik heb dat zelf nog nooit gedaan, al staat het wel op mijn shortlist.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit geil van zou kunnen worden om me op deze manier te laten naaien door een vrouw😆

Laatst bewerkt:
En dit snap ik dan niet:
"De sm-meesteres Camilla is een bekende figuur in de bdsm-wereld en heeft al voor de rechter gestaan in civiele zaken tegen de man, waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn."

Jup.

Maar dat wereldje kan op z'n tijd echt knettergek zijn.

Bij de bank is ie natuurlijk helemaal geïndoctrineerd dat contant slecht is en tikkies super handig...

Als die kan gewoon €2000 in huis had gehaald, had ie niet met dan dat uit kunnen geven terwijl hij onder invloed was. Sukkel, geen medelijden met drugsgebruikers 🤣

Als ik de beschrijving zo lees, lijkt het erop dat hij in al zijn geiligheid diensten heeft afgenomen die hij eigenlijk niet kon betalen. Twee dames een hele nacht laten blijven voor €3000 per persoon is geen uitzonderlijk bedrag binnen bepaalde segmenten van de markt. Daarentegen is €400 voor twee uur met twee meesteressen juist weer opvallend goedkoop.

Sommige mannen zouden zich beter niet moeten begeven in de wereld van de betaalde liefde.

De 3 v met bdsm is voor mij heilig.
Vertrouwen
Vrijwilligheid
Veiligheid.
Drugs is een no go, ik herinner me in België dat een gast bij een bekende domina overleden is met cocaïne en lachgas.
De dames hebben misbruik gemaakt dat hij van het padje was.
En hij had met zijn verstand moeten denken ipv van geilheid

Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Bij de bank is ie natuurlijk helemaal geïndoctrineerd dat contant slecht is en tikkies super handig...
Hij werkt bij de ING, Tikkie is van de concurrent dus daar zal hij niet over geïndoctrineerd zijn. Dat contant slecht is wordt niet aan medewerkers geleerd, wel dat pinnen of overboeken veiliger is, maar in dit geval dus niet echt. Wat hem wel geleerd zal zijn, en wat banken ook aan hun klanten communiceren, is dat je veilig met je bankgegevens moet omgaan. Iets wat hij duidelijk in zijn rush vergeten is.

Gedrogeerd, in combinatie met een bank app met gezichtsherkenning of vingerafdruk is dan niet zo handig.
Misschien wist hij helemaal niet dat er al een procedure tegenhaar liep.

Waarom zou hij zijn langste tijd bij de bank hebben gehad? Hij is opgelicht en is niet degene die oplichtte. Wat hij in zijn vrije tijd doet kan in dit geval geen rede zijn voor ontslag. Hooguit kan het meespelen bij een promotie. Als cocaïnegebruik de reden zou zijn, kunnen ze denk ik de halve zuidas wel ontslaan.

Je procedeer tegen een persoon. (Domina dus in dit geval, maar niet als domina maar als burger).

Je vraagt dan haar diensten als domina. (Ging hij zijn procedure verliezen?).
Dan nog als sub, of paypig of iets dergelijks. (Paypig, dat wil zeggen dat je kink betekent dat je je domina laat heersen over je geld.)
Daarbij laat je dan ook nog eens drugs toe tijdens het spel...

Met andere woorden: je laat iemand die je hebt aangeklaagd toe over je financiën te beschikken naar eigen vrije wil.

Wat gaat die idioot nu lopen janken dat hij opgelicht werd??? Hij heeft er gewoon zelf om gevraagd, verdient er nog eens straf en schadevergoeding voor domina en wetkgever bovenop, en ontzetten uit zijn recht om nog voor een bank te werken.
Want zo iemand moet dan het geld van klanten beheren en via leningen zeggen wat klanten wel of niet mogen of kunnen.... (Alsof banken sowieso al tot het gedeelte van de wereld behoren die te vertrouwen zijn)

Je procedeer tegen een persoon. (Domina dus in dit geval, maar niet als domina maar als burger).

Je vraagt dan haar diensten als domina. (Ging hij zijn procedure verliezen?).
Dan nog als sub, of paypig of iets dergelijks. (Paypig, dat wil zeggen dat je kink betekent dat je je domina laat heersen over je geld.)
Daarbij laat je dan ook nog eens drugs toe tijdens het spel...

Met andere woorden: je laat iemand die je hebt aangeklaagd toe over je financiën te beschikken naar eigen vrije wil.
Je legt de verantwoordelijkheid wel heel eenzijdig bij die bankdirecteur.

Is hier sprake van volledige toerekeningsvatbaarheid van de directeur in kwestie (na drugsgebruik)? Camilla is geen professional? Er is hier geen sprake van dienstverlening? Camilla heeft geen zorgplicht? Ik ben benieuwd hoe de rechter dat allemaal meeweegt.

Wat gaat die idioot nu lopen janken dat hij opgelicht werd??? Hij heeft er gewoon zelf om gevraagd, verdient er nog eens straf en schadevergoeding voor domina en wetkgever bovenop, en ontzetten uit zijn recht om nog voor een bank te werken.
Want zo iemand moet dan het geld van klanten beheren en via leningen zeggen wat klanten wel of niet mogen of kunnen.... (Alsof banken sowieso al tot het gedeelte van de wereld behoren die te vertrouwen zijn)
Het is nu wel duidelijk dat jij een hekel aan bankiers hebt. Dat laat ik lekker bij jou.

De meesteres heeft wel lef, zo in de publiciteit te komen. Het zou mij niet verwonderen dat ze gelijk krijgt en ws terecht. Hij heeft bewust de keus voor drugs gemaakt en ws op dat moment ingestemd. Druk van behoefte is er af krijgt spijt. En krijgt berouw.

De meesteres heeft wel lef, zo in de publiciteit te komen. Het zou mij niet verwonderen dat ze gelijk krijgt en ws terecht. Hij heeft bewust de keus voor drugs gemaakt en ws op dat moment ingestemd. Druk van behoefte is er af krijgt spijt. En krijgt berouw.

Het seks/drugs aspect maakt het extra spannend.
En "bankier" klinkt fouter dan "medewerker van bedrijf in de financiele sector".

Feitelijk maakt het niet uit waar die klant werkt - ronkende kop natuurlijk (bankier fysiek en financieel uitkleden) , maar het is gewoon een klant van een sekswerker die opgelicht is.

Bejaard vrouwtje vergeet de sleutels, belt de 24-uur slotenservice en mag 1200 euro aftikken .
Ook zo terecht ? Ze heeft gebeld en dat slot moest open , eigen schuld, had ze eerst moeten vragen hoeveel het ging kosten.

Echtpaar laat oprijpad asfalteren door "Irish travellers" , blijkt 20.000 euro te kosten . (ierse kampers).
gereedschap slijpende zigeuners , idem.

Tourist gaat mee naar bar, krijgt shotjes met GHB, uitsmijter helpt even om 3000 euro te pinnen die de shotjes moeten kosten .

Dergelijke zaken zijn niet altijd in het voordeel van "ondernemer met gewoon hoge prijzen" uitgevallen.
De SM sub kan, aannemelijk, stellen dat de aanvullende diensten overeenkomst onder dwang tot stand gekomen was .

Je legt de verantwoordelijkheid wel heel eenzijdig bij die bankdirecteur.

Het is nu wel duidelijk dat jij een hekel aan bankiers hebt. Dat laat ik lekker bij jou.

Ben je bekend met dat soort Kinks? Niemand heeft hem gedwongen om een Domme uit te zoeken voor wie hij paypig wil spelen, of verplicht om coke te snuiven of roken.

En vooral, vooral (!) dan nog te gaan bij iemand waarmee hij op dat moment een zaak voor de rechtbank lopen heeft.

Soooo... Ja, het is zijn eigen verantwoordelijkheid.

Ben je bekend met dat soort Kinks? Niemand heeft hem gedwongen om een Domme uit te zoeken voor wie hij paypig wil spelen, of verplicht om coke te snuiven of roken.

En vooral, vooral (!) dan nog te gaan bij iemand waarmee hij op dat moment een zaak voor de rechtbank lopen heeft.

Soooo... Ja, het is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Het is nog maar de vraag of de rechter het ook zo ziet.
En inmiddels gaat het niet meer om een civiele zaak, maar een strafzaak. M.a.w. ook het OM zag voldoende reden om tot vervolging over te gaan.

Het is nog maar de vraag of de rechter het ook zo ziet.
En inmiddels gaat het niet meer om een civiele zaak, maar een strafzaak. M.a.w. ook het OM zag voldoende reden om tot vervolging over te gaan.

Dat zal wellicht in haar nadeel spreken. Maar anderzijds zal een rechter toch ook wel vallen over het feit dat ze reeds in de clinch lagen met elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan