Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEens die drempel over kan je niet stoppen met duwen.De ervaringen hier duwen me zachtjes aan over de drempel om eens te gaan
Hetzelfde als bij KZP en ElleNaturelle. Deze editie Slutterdayz is overigens niet bare, maar met condoom. Pijpen was zonder, behalve bij 1 huisdame, voor zover ik kon zien.Hoe wordt HIV testen uitgevoerd in deze club?
Donderdag is er een grave party in Buddha... mijn vriendin kijkt er al naar uit. Ik zal weer gas mogen gevenWeet er iemand meer over de editie van deze donderdag? Op Afspraakjes staat er iets op 31/10 in de Loft maar geen uur en ad al een tijd niet meer geüpdatet...
Donderdag in Buddha is toch bare?Donderdag is er een grave party in Buddha... mijn vriendin kijkt er al naar uit. Ik zal weer gas mogen geven
Klopt. En ook cd's aanwezig.Donderdag in Buddha is toch bare?
Wie was er van fijne meiden? Lekkere sex? Vertel aub…Klopt. En ook cd's aanwezig.
Je komt te vroegWie was er van fijne meiden? Lekkere sex? Vertel aub…
Vandaag was het toch ook?Je komt te vroeg
Lekker elkaar in de weg zitten en kijken wie de langste adem heeft…Donderdag 31/10 lijkt wel elke GB organisatie iets te plannen...
juist!Lekker elkaar in de weg zitten en kijken wie de langste adem heeft…