Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Vandaag Slutterdayz in Boom bezocht. Het was tamelijk rustig. Er waren naast de 5 aangekondigde dames zo'n 4 koppels aanwezig. Die Carmen is hot as hell, heeft mij in het begin al met volle overgave klaargepijpt en alles doorgeslikt … vond ze lekker;)
Er was o.a. ook nog een knappe Hindoestaanse dame met heerlijk figuurtje aanwezig.
Ben niet tot het eind gebleven.
Volgende week woensdagavond naar Ladies & Cream. Iemand bekend met 1 van de dames uit die line-up (Annise, Sandra, Cindy, Macha, Belinda) ?
Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de Slutterdayz party van 08/08 in 3 woorden zou moeten omschrijven, dan kies ik voor keuzestress, intensief en bloedgeil 😜

Keuzestress: Er waren niet alleen 5 sletten aanwezig, maar er kwamen ook nieuwsgierige en actieve koppels op bezoek. De verhouding sletten / mannen was ongeveer 2 / 5. Er zat voor de mannen niets anders op dan van bij de aanvang van het slettenfeest gerichte neuk-keuzes te maken: met wie, waarin, op welke manier,...?

Intensief: De mannen kregen weinig tijd om na te denken en te recupereren. De sletten daagden de mannen uit door hun talenten op een expliciete manier aan te bieden. Om onze pikken en ballen een beetje rust te gunnen zat er niets anders op dan af en toe onze beste vinger - en tong-technieken boven te halen.

Bloedgeil: De sletten hadden eenvoudige oplossingen om de momenten met een tekort aan stijve pikken door te komen. Ze deelden niet alleen mannen met een erectie, ze speelden ook met elkaars borsten, kut en kont.

Ik was letterlijk leeg op het einde van het feest. Mijn zaad en energie waren op. Ik heb de hele weekend nodig gehad om te recupereren 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan