Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe ligt waarschijnlijk meestal half in coma met een slok op en die éne keer dat ze wel reageerde waren zeker de flessen leeg .Deze dame reageert bijna nooit op berichtjes / telefoontjes.
Die ene keer dat ze reageerde mocht ik alleen komen als ik toevallig alcohol in huis had waar ik vanaf wilde om haar cadeau te geven. Vond ik een beetje raar dus toen heb ik het maar laten gaan.
Is de laatste foto die ze heeft toegevoegd ook van haar? Pracht borsten als je het mij vraagt!Ik heb 4 dates gehad met deze dame.
Ze heeft echt een superfiguur.
Date 1..kind was helemaal van de wereld van de lachgas..maar sex was super
Date 2..in de auto..was niet zo zo
Date 3 ..zelfde als date 1
Date 4...terwijl ik onderweg was belt ze dat ze moe is..maar wilde even chille ..prima ik erheen..we zitten op de bank ..gaat ze toch aan me zitten enzo en had ze mij 2 x klaar gepijpt..wat ze overigens doet als de beste..haf haar voor de moeite 50 eur gegeven??
Is de laatste foto die ze heeft toegevoegd ook van haar? Pracht borsten als je het mij
Date 4 was cheap?Bofkont, dan heb je een goede klik met haar.
Geniet er van,
Ik heb helaas niet zo een gevulde portemonnee om zoveel te betalen laat staan 4x te gaan
Verleden week was ze nog online..met haar oude add , Papendrecht.
Had haar nog gebeld..ze zou me terug bellen maar uiteraard niet meer gehoord
Ja klopt die ene heeft een grote tatoeage op haar dijbeen.Op deze foto herken ik haar dan weer niet zo. Haar lijkt anders qua kleur en stijl, maar dat hoeft niks te zeggen. Op die vorige foto's vond ik de gelijkenis treffender.
Al zijn er volgens mij ook nog een tijdje twee 'slanke meiden' geweest in hetzelfde appartement, dus misschien was dit dan degene die jij had bezocht? Het wordt steeds vager in elk geval, haha.