Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIEMAND ooit nog wat van deze Demi vernomen?Dat was demi toch? Deed ook cardates. Die zou ik heel graag weer eens tegenkomen. Dus als iemand nieuws heeft over haar: hoor ik t graag
Die werkt niet meer..heeft een vriend.. .hond etcIEMAND ooit nog wat van deze Demi vernomen?
JMMR, maar wel heel fijn voor haarDie werkt niet meer..heeft een vriend.. .hond etc
Huisje Boompje, BeestjeDie werkt niet meer..heeft een vriend.. .hond etc
Is zij dit? https://nederlandsegangbangmeiden.nl/event/5-januari-een-gangbang-met-steffie/Ik heb 4 dates gehad met deze dame.
Ze heeft echt een superfiguur.
Date 1..kind was helemaal van de wereld van de lachgas..maar sex was super
Date 2..in de auto..was niet zo zo
Date 3 ..zelfde als date 1
Date 4...terwijl ik onderweg was belt ze dat ze moe is..maar wilde even chille ..prima ik erheen..we zitten op de bank ..gaat ze toch aan me zitten enzo en had ze mij 2 x klaar gepijpt..wat ze overigens doet als de beste..haf haar voor de moeite 50 eur gegeven??
Nee dit is Sophie. De blonde dame met opgespoten lippen die werkt in Delft of Rotterdam. Ze doet het niet vaak meer maar zo af en toe als ze geld nodig heeft. Laatst had ze 3 soa's te pakken wist ze me te vertellen.Is dit dé Steffie?
Woensdag 5 januari een Gangbang met Steffie!
Zet het weer in je agenda, de 5e is het weer zover! Een lekkere gangbang met Danielle! Meld je aan, wees er op tijd bij!nederlandsegangbangmeiden.nl
Steffie? Sanne? Of Sophie? Of Sxxxxxxx?
SandraSteffie? Sanne? Of Sophie? Of Sxxxxxxx?
Klopt
Goed om te horen! Vroeger was t een toppertje in ieder geval. Waar zit ze tegenwoordig dan?Dat is de enige echte officiële die voorheen in Papendrecht zat inderdaad en waar dit topic oorspronkelijk om draaide. Ze is nog altijd een erg leuke meid, heb ik recent ondervonden. Maar je moet inderdaad wat geduld hebben, want ze reageert lang niet altijd.
Goed om te horen! Vroeger was t een toppertje in ieder geval. Waar zit ze tegenwoordig dan?
Advertentie is offlineRidderkerk, volgens haar advertentie. Maar het is eigenlijk officieel Rotterdam. Wel randje Ridderkerk. Geen toplocatie, maar dat maakt ze zelf ruimschoots goed, vind ik.
Advertentie is offline
Dank je, Juk. Locatie is niet ver gelukkig. Ik zal (vanuit principe van bezigheidstherapie) nog een paar pogingen wagen.Ja, die gaat off- en online met een flinke snelheid. Zegt ook niet veel bij haar, je moet het gewoon proberen en als ze zin / tijd heeft, reageert ze. Ik had haar destijds nog een keer geappt toen de advertentie online stond. Kwam lang geen reactie, advertentie was toen ik keek weer verdwenen en een paar uur later appte ze ineens terug dat ze wel tijd had. Dus toen nog afgesproken, want het is niet ver weg. Mijn advies is dus om het gewoon te proberen. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is als je er langer voor moet rijden, dan wil je meer zekerheid.
Dank je, Juk. Locatie is niet ver gelukkig. Ik zal (vanuit principe van bezigheidstherapie) nog een paar pogingen wagen.
Inderdaad…..dat is het spannende aan deze hobbySucces! Het kan soms ineens lukken, ook als je het niet verwacht.
21 jaar?Advertentie staat weer online met een nieuw nummer. Oude kan blijkbaar de prullenbak in.
Heeft ze een leuk / knap / lief gezichtje?Ja, die gaat off- en online met een flinke snelheid. Zegt ook niet veel bij haar, je moet het gewoon proberen en als ze zin / tijd heeft, reageert ze. Ik had haar destijds nog een keer geappt toen de advertentie online stond. Kwam lang geen reactie, advertentie was toen ik keek weer verdwenen en een paar uur later appte ze ineens terug dat ze wel tijd had. Dus toen nog afgesproken, want het is niet ver weg. Mijn advies is dus om het gewoon te proberen. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is als je er langer voor moet rijden, dan wil je meer zekerheid.
Ik vraag me altijd af wanneer ik lees dat een dvp een nieuw nummer heeft wat daar achter schuil gaat. De dvp heeft bijv. een jaar lang (of langer) hetzelfde nummer, daar adverteer ze mee en bouwt ze een vaste klantenkring mee op. Best handig lijkt me om zo geld binnen te harken. En dan van de ene op de andere dag neemt ze een ander nummer. Ik snap dat je, wanneer je stopt met dit werk, je het werknummer weggooit, niks mis mee lijkt me. Maar het nemen van een ander 06nummer en vervolgens blijven adverteren, dat snap ik dan weer niet.Advertentie staat weer online met een nieuw nummer. Oude kan blijkbaar de prullenbak in.
Heeft ze een leuk / knap / lief gezichtje?
Dit inderdaad.Ik vind haar wel leuk om te zien in elk geval. Maar smaken verschillen natuurlijk. Een beetje het type buurmeisje / studente, vind ik.