Heb jij er ooit 1 met zúlke memmen gehad knightrider?
Ik heb er even goed over nagedacht.
Zulke grote borsten op zo'n lijf nooit volgens mij.
- Wel een paar (4 a 5) erg mooie dames die nog wat slanker waren en toch ergens tussen een natuurlijke cup DD en een cup F zaten.
- En een heel slank, petite-achtig meisje met toch een natuurlijke riante cup DD.
- En wat iets molligere dames (een stuk of 5) met erg grote natuurlijke borsten, maar toch een slag kleiner dan deze van Chloe (richting cup E naturel schat ik).
- En dan nog 10-15 erg mooie slanke meiden met een 'gewone' natuurlijke cup D of misschien richting DD.
Dus alles bij elkaar een stuk of 20 meiden die helemaal aan mijn ultieme voorkeur van dit topic voldeden.
Waarvan 14 betaald en 6 in het echte leven.
Maar de exacte combi van Chloe dus nog nooit, goed totaal lijf en echt zulke grote naturals. In Duitsland zitten wel de nodige cup F-G-H-I types, maar die zijn qua verdere looks absoluut niet interessant wat mij betreft.
Qua nu aanwezige dames: Naomi Pielcanela heb ik gewoon ook weinig mee, qua gezicht/type en is me toch wat te massief, Kelly die me getipt werd vind ik net wat te oud, heb wel erg getwijfeld, maar ben iets meer van de Oost-Europese types ipv de Zuid-Amerikaanse en vond haar laatste paar app foto's niet helemaal mijn ding en zulke bruin/wit kleur-strepen op de boezem is ook niet echt mijn ding, Femke zou ik absoluut voor gegaan zijn als het bare-vraagstuk niet speelde, dat ze soms wat moeilijk bereikbaar is had ik zo doorheen geprikt, ietwat apart type vind ik ook wel weer boeiend en het gokje van het niet weten hoe haar gezicht er uit ziet had ik durven nemen louter omdat haar borsten op de foto's echt super ogen.
Mijn favoriete groep blijven dan toch de hierboven eerstgenoemde erg knappe nog wat slankere dames met natuurlijke borsten tussen DD en F in van een jaar of 24/25.
Ook een zeer tijdelijk houdbare groep die ik bijna als museum-objecten waardeer.
De tijd maakt alles vergankelijk. Na je 34e kun je precies zo niet meer zijn. Zaten ze in dit vak dan waren ze soms opeens weg (logisch, want parels) en als ze wel aanwezig bleven was vaak na 2-3 jaar de magie een beetje weg.
Die Bulgaarse Maya die een tijdje in Dusseldorf gespot werd had ik heel erg graag toegevoegd aan mijn lijstje. Ze was niet zo aardig zei men, maar ze deed veel klussen voor 100-150 euro geloof ik, vaak heeft zo'n type half niet door hoe bijzonder haar combi van figuur is.
In zo'n geval had ik al een extra 2e uur geboekt puur om het 'te ervaren' en om de blijkbaar ietwat norse dame een beetje tevreden te stellen.