Een thuiswedstrijd voor je, als dit een beetje in de smaak valt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij heeft dit Poolse meisje eerst in Eindhoven gewerkt bij Body to Body onder de naam Chanel (zoiets). Toen heb ik haar bezocht, en ik wist dat ze daarna richting die regio vertrok om daar te gaan werken. Als ze dat is, dan is het zeker een aanrader ja. Prachtig meisje wat verlegen over kan komen maar in bed echt wel weer wat ze doet. En schitterende zachte volle borsten.Poolse Sonja werkt al enkele jaren in Apeldoorn bij Fleur Privé en heeft het lichaam waar veel van de lezers van deze thread naar zoeken ;-)
https://www.kweekweg10.com/dame/sonja/
Het is bij deze foto's idd niet echt te zeggen. Iemand zou zich op moeten offeren en de proef op de som moeten nemen.Kan het niet echt goed beoordelen, maar ik denk aan siliconenkogels
Qua foto's zou ik +/- van nr 10 uitgaan. SuccesDank @Alex_D had haar al op de radar.
Leeftijd en lijf zeker doelgroep, cup-size randje want C ipv D of meer, maar toch interessant, knap op de meeste foto's, behalve op foto 17. Ze heeft nu wat meer foto's die er appetijtelijk uitzien.....en ze zit sinds kort in Den Haag zegt de link.
Eh....welke en waar @Doopieknakworst ? Linkje? Of doel je op het SKW?