Het Duitsland argument gaat zeker op. Het hele Ruhr-gebied in de buurt idd. Ik dacht even alleen binnen de Nederlandse landsgrenzen.
Toch vind ik het een vreemde locatie-keuze. Weet niet waar ze oorspronkelijk vandaan komt, maar Venlo is, hoewel handig dicht bij de Duitse grens, niet vaak een eerste keus. Denk dan toch eerder dat ze samenwerkt met een boeker die daar gehuisvest is oid.
En dat die dan zegt: Eindhoven, Tilburg, Duisburg, Düsseldorf etc.
Maar goed, alle zij-zaken zijn besproken....wie woont er in het zuiden van het land en kan eens polshoogte gaan nemen?
Als alles klopt kan ik best wel eens richting Venlo reizen, maar blind er heen is voor mij nogal een onderneming. En er moet toch iemand hier in de buurt wonen of dit lezen en denken: Hey, daar ben ik geweest....?
Ik twijfelde nog even of alle foto's dezelfde dame was, omdat haar haarkleur op foto 1 en foto 7 anders leek en je op 7 minder goed haar knappe gezicht van foto 1 ziet, maar bv op foto 1, 6 en 7 is het steeds diezelfde arm-tattoo volgens mij dus dat moet wel kloppen....toch?
Kan iemand van ons de foto's op echtheid toetsen? Kan
@hellraiser666,
@Omdatikhetlekkervind,
@sakendayo of
@Lonewalker1992 misschien inspringen? Volgens mij hoor ik jullie wel eens over yandex, google images etc.....ben er zelf geen ster in.
App heeft geen foto, dat vind ik altijd licht verdacht, maar het kan ook juist betekenen dat iemand gewoon een eigen telefoon gebruikt en niet met een sexy foto op een prive account wil staan oid.