- 784
- 08/11/21
- 4.998
Ook nie overdrijven eh hahaZe staan in de rij voor @bellds en terecht ook!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok nie overdrijven eh hahaZe staan in de rij voor @bellds en terecht ook!
Staat onderaan, in haar profiel.Dat wil ik zelf beslissen. Heb je een link van je advertentie?
Dank. Heb net haar website bezocht. Moet zeggen leuke griet.Staat onderaan, in haar profiel.
Ik ben hier wel voor de lol he, niet om te adverteren ? na lang passief meelezen wou ik nekeer meedoen ook, bevalt mij beter hahaDat wil ik zelf beslissen. Heb je een link van je advertentie?
Al is de P-K nog zo goed , we houden van variatie. Anders kunnen we net zo goed een vriendin nemenDiegene die geen goede P-K aanbieden dan toch. Hier helemaal geen last van. ?
Logische redenering en da's de perfecte context om dat ook te doen. Ieder heeft zijn beweegredenen om net zoveel mogelijk verschillende te zoeken of net altijd dezelfde te pakken. Voor elk wat wils, en maar goe ook.Al is de P-K nog zo goed , we houden van variatie. Anders kunnen we net zo goed een vriendin nemen
Gezien Knightrider maar dank voor je bericht.Haar website staat onderaan haar profiel info vermeld @Spitsmuis.
Reeds..Haar website staat onderaan haar profiel info vermeld @Spitsmuis.
Staat onderaan, in haar profiel.
Ze zit nu in Den Helder. Iemand haar al bezocht?Die versleten broek moet idd ook vervangen worden....
Heren, kan iemand die in Rotterdam woont even 100€ voor 30 minuten neertellen en ons berichten over hoe goed die naturals zijn, hoe oud Sofia/Ania echt is, of ze enigszins gemotiveerd is en hoe in de basis het pijpen/neuken met deze 1.55 meter tellende dame is?
Als het enigszins mee valt volg ik en zal ik uitgebreid verslag doen.
Foto's zonder Fotoshoot
Hallo! Ik ben Ania een geile meid met 45 kg een slanke prachtige lichaam en mooie grote borsten maak ik iedere man gek van verlangen. Ik hou van erotische body to bo...www.kinky.nl
Wat een zure opmerking!!Maar natuurlijk ben jij hier voor de lol, vandaar dat je ook voor de lol je website vermeld hebt in je profiel ????
Maak je niet zo druk Mark. Heb via PM hartstikke leuk contact met Belle. Zij vatte het tenminste wel sportief op.Wat een zure opmerking!!
Al had ik het ook eerst mis geïnterpreteerd hoor internet en interpuncties héMaak je niet zo druk Mark. Heb via PM hartstikke leuk contact met Belle. Zij vatte het tenminste wel sportief op.
Maak me ook niet druk hoor Spitsmuisje, lees het alleen en lijkt mij nogal een zure opmerking, thats it.Maak je niet zo druk Mark. Heb via PM hartstikke leuk contact met Belle. Zij vatte het tenminste wel sportief op.
Prima en klaar dan nu hè Markje.Maak me ook niet druk hoor Spitsmuisje, lees het alleen en lijkt mij nogal een zure opmerking, thats it.
Inderdaad muisje, oh je opmerking is weg, goed van je dat je het verwijderd hebt. Wij zijn trots op jePrima en klaar dan nu hè Markje.
Ik heb niks verwijderd, ongetwijfeld een van de overgevoelige moderators die zich er tegenaan heeft bemoeid.Inderdaad muisje, oh je opmerking is weg, goed van je dat je het verwijderd hebt. Wij zijn trots op je
Of je opmerking was overbodig/storend/zuur/beledigend? Vooral niet de fout bij jezelf zoeken.Ik heb niks verwijderd, ongetwijfeld een van de overgevoelige moderators die zich er tegenaan heeft bemoeid.
Inhoudelijk ingaan op een medegebruiker van dit forum is geen gekibbel knight. Dat is je mening ventileren, btw voor alle duidelijkheid, niks is van jouBeetje mijn topic vervuilen hier met gekibbel, die Mark en Muis....
Idd: Doorrrrr....
Dank voor je coulanceDit topic is van mij!! Maar jullie mogen ook meedoen....