Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja staat wel boom bij maar toen ik afspraak wou maken via sms stuurde ze dat het in turnhout was is voor mij te ver dus heb dan ook niet verder gevraagd naar adresAi, in haar profiel wordt nog steeds het adres in Boom genoemd. Heb je een adres van haar in Turnhout of weet je bij welke salon ze werkt?
Het is in het centrum, op ongeveer 500m van het station.Hoi ,ontvangt ze
In centrum van Turnhout of er buiten ?
Bij mij bood ze het de eerste keer wel direct aan vlak na binnenkomst. Intiem was 50 euro extra voor een uur.biedt ze steeds intiem aan of is dit afhankelijk van de " klant" en wat is de meerkost?
ja dit maakt me dus wel geil, ik ga maar eens langsik kan bovenstaande reviews enkel bevestigen
aangename dame, iets ouder dan 35j wel
goede stevige massage
manuele afwerking met prostaatmassage
dan nogmaals goed masseren
op mijn vraag 2e maal manuele afwerking dit keer zonder prostaatmassage
2x lekker gespoten
geen intiem aangeboden gekregen, wat ik ook niet verwachte
1u 100€
Haar advertentie is momenteel Offline. Misschien op vakantie of zo
Maandje op vakantie naar thailand.Haar advertentie is momenteel Offline. Misschien op vakantie of zo?
Onlangs bij Sky in Turnhout geweest, prima locatie, erg schoon nieuw appartement en kamer met aparte douche, top. Sky is heerlijk om te zien, knap koppie en heerlijk lichaam, ze deed in 1 vlotte beweging haar nachtjapon uit en daar stond een verschijning om u tegen te zeggen.
Ik ging voor massage met soft SM en dat heb ik geweten, nog even duidelijk vroeg ze of we alleen gingen spelen of dat ik voor volledige overgave ging, ik dacht nu maar even lichtjes uittesten wat voor vlees ik in de kuip heb dus maar op spelen gegooid.
Ze begint met massage en doet bij elke combi 30min massage en 30min de extras. Massage wat lekker maar ook echt een massage met net niet genoeg gespeel met de cock&balls erbij waardoor je elke keer als ze in de buurt is hoopt dat het komt maar dan komt het niet. Ze deed alleen rug en beetje weinig olie dus qua massage matig voldoende.
Toen omdraaien, ze zei dat ze haar speeltjes ging halen dus ik had mooie hoop. Maar ze kwam terug met een paar speeltjes die in zo'n standaard lovebox van Cristine leDuc zit, veel te klein en schattig. Goed, ik liet het me overkomen, dus hop los ging ze, tepelklemmen erop en een stevige twist aan de ballen, goed begin. Ze pakt de micro vibrator langs mn eikel en steekt een anaalballen staaf in m'n reet, lekker maar voel er allemaal nog niet veel van, ze had nog groter spul maar kon ze niet vinden. Dus zegt ze op geile toon "ik steek m'n fucking vuist erin tot hier" met geilste dominatrix blik ever (daarvoor was ze net iets teveel kletskous) nu is het menis l, de handschoen aan en ik voel de eerste vinger, 2e en meer erin gaan, flink duwen heerlijk, en goed aan de prostaat "ik wil je voelen", vuistdiep was het niet maar meer ging er ook niet in. Al die tijd trekt ze braaf aan m'n jongeheer en zodra er vol op de prostaat geduwd wordt spoot het er snel uit.
Ik kijk op de klok en die 2e 30min waren voorbij gevlogen, douchen, knuffel en eruit. Al met al topwijf, massage kon beter maar SM stuk was top en ga volgende keer voor de 'overgave', "dan ben je van mij!"
helemaal herkenbaar, en ik begrijp welke 'blik' je bedoeld......Onlangs bij Sky in Turnhout geweest, prima locatie, erg schoon nieuw appartement en kamer met aparte douche, top. Sky is heerlijk om te zien, knap koppie en heerlijk lichaam, ze deed in 1 vlotte beweging haar nachtjapon uit en daar stond een verschijning om u tegen te zeggen.
Ik ging voor massage met soft SM en dat heb ik geweten, nog even duidelijk vroeg ze of we alleen gingen spelen of dat ik voor volledige overgave ging, ik dacht nu maar even lichtjes uittesten wat voor vlees ik in de kuip heb dus maar op spelen gegooid.
Ze begint met massage en doet bij elke combi 30min massage en 30min de extras. Massage wat lekker maar ook echt een massage met net niet genoeg gespeel met de cock&balls erbij waardoor je elke keer als ze in de buurt is hoopt dat het komt maar dan komt het niet. Ze deed alleen rug en beetje weinig olie dus qua massage matig voldoende.
Toen omdraaien, ze zei dat ze haar speeltjes ging halen dus ik had mooie hoop. Maar ze kwam terug met een paar speeltjes die in zo'n standaard lovebox van Cristine leDuc zit, veel te klein en schattig. Goed, ik liet het me overkomen, dus hop los ging ze, tepelklemmen erop en een stevige twist aan de ballen, goed begin. Ze pakt de micro vibrator langs mn eikel en steekt een anaalballen staaf in m'n reet, lekker maar voel er allemaal nog niet veel van, ze had nog groter spul maar kon ze niet vinden. Dus zegt ze op geile toon "ik steek m'n fucking vuist erin tot hier" met geilste dominatrix blik ever (daarvoor was ze net iets teveel kletskous) nu is het menis l, de handschoen aan en ik voel de eerste vinger, 2e en meer erin gaan, flink duwen heerlijk, en goed aan de prostaat "ik wil je voelen", vuistdiep was het niet maar meer ging er ook niet in. Al die tijd trekt ze braaf aan m'n jongeheer en zodra er vol op de prostaat geduwd wordt spoot het er snel uit.
Ik kijk op de klok en die 2e 30min waren voorbij gevlogen, douchen, knuffel en eruit. Al met al topwijf, massage kon beter maar SM stuk was top en ga volgende keer voor de 'overgave', "dan ben je van mij!" zei ze.