Ja hoor, ze is wel op zoek naar een andere locatie.Ah dus ze ontvangt nog steeds?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hoor, ze is wel op zoek naar een andere locatie.Ah dus ze ontvangt nog steeds?
Hey ik dacht dat Sky sowieso nooit intiem deed of gedaan had. Ben ik dan zo mis?Doet ze nogintiem? Ik ben eens bij haar geweest enkele dagen nadat ik haar collega had bezocht. Ze wist dat ik er nog maar pas was geweest. Ze vond dat ik een geile gast was om zo snel terug te komen. En dan deed ze mij het voorstel om ook intiem te doen. Ik had getwijfeld maar als je haar ziet… ja waarom niet. Goede massage maar de sex was super. Zij is zelf een geile griet. Beukte er nogal op los terwijl ze een boel geile praat deed. Een van de betere neukmomnten. Zij kan er wat van. Met plezier condoom gevuld.
als ze nog intiem doet wil ik nog wel eens binnenwippen
Jahoor, doet ze.Hey ik dacht dat Sky sowieso nooit intiem deed of gedaan had. Ben ik dan zo mis?
Paar jaar terug deed ze dat nochtans, pijpen en intiem…Doet dan echter weer geen pijpen ( met of zonder)
Adverteert toch al weer terug hoorHuis is inderdaad verkocht. Al tijdje werken aan de gang. Sky nog een bericht gestuurd maar gaf aan in Thailand te zijn bij familie. Mss komt ze idd wel ergens boven water
Link?Adverteert toch al weer terug hoor
Sky?! Dat is toch zeker nog een jong dame met een prachtig lijf en een leuke kop erop!Zo een pareltje vond ik dat niet hoor. Niet meer van de mooiste/ jongste
ja was ze, maar is intussen al dik 40+, dus eind stenentijds tijdperkSky?! Dat is toch zeker nog een jong dame met een prachtig lijf en een leuke kop erop!
Ik vraag me sterk af of wij het over dezelfde Sky hebbenja was ze, maar is intussen al dik 40+, dus eind stenentijds tijdperk
In Malle was er tot voor een jaar of vijf geleden, maar één topdame, nl Dauw. Helaas al lang van de radar verdwenen. Maar sowieso zijn alle Thaise topdames voor corona vertrokken en niet teruggekeerd.In Oostmalle ook eens op laat uurtje afgesproken.
was een topmassage. Vooraf vroeg ze of ik manueel hoogtepunt wou of ook neuken. Een beetje extra moeten betalen maar dat was het waard. Ze wist dat ik nog maar een paar dagen voordien net bij haar collega was geweest die toen samen met haar in dat huis werkte. Dus volgens haar was ik een geil ventje zo kort na mekaar. Ze heeft toen alle registers open getrokken. Mooie vrouw. Massage top. En het intiem… die was heet en opgewonden… ik heb het mogen uitzweten…
dus moest je kans krijgen voor intiem met haar… doen
turnhout is voor mij juist weer veel beter dan Boom. Sky kan mij binnenkort weer verwachtenvandaag afspraakje gemaakt via sms ging vrij vlot een uurtje geboekt en voor zekerheid het adres in boom even gevraagd en daar was het probleem ze blijkt ondertussen terug in turnhout te zitten dus afspraakje ging niet door, toch even te ver voor mij,
Ai, in haar profiel wordt nog steeds het adres in Boom genoemd. Heb je een adres van haar in Turnhout of weet je bij welke salon ze werkt?vandaag afspraakje gemaakt via sms ging vrij vlot een uurtje geboekt en voor zekerheid het adres in boom even gevraagd en daar was het probleem ze blijkt ondertussen terug in turnhout te zitten dus afspraakje ging niet door, toch even te ver voor mij,