Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb hier al een paar keer gelezen over het dakterras maar in al die jaren ik er kom, 11 jaar want de eerste keer was op 24.03.2013, een coureur van wie ik grote fan was (hij is gestopt intussen) had die dag een grote koers gewonnen en erna ben ik dan naar de club gereden en door de grote euforie ben ik er direct stevig ingevlogen in de club, ben ik er nog nooit geweest en ook niet de toegang tot het dak "gevonden".

Aan de andere kant, ik heb aan dat terras nog geen enkele keer gedacht wanneer ik er ben.

Was er gisteren (vrijdag 25 oktober) en het was er kalm (qua beren) en ik vind dat de laatste maanden er steeds meer mooiere en jongere meiden zijn. De kalmte heb ik ervaren van 11u45 tot 22u45 toen ik er vertrok. Vind ik aangenaam (heb niet graag de grote drukte) maar minder interessant voor de vrouwen.

Had sinds vorig jaar (of misschien al een jaar of twee) tot begin dit jaar (voor zover ik me dat nog goed herinner) de indruk dat er meer en meer oudere dames en bij de jongere te weinig die ik aantrekklijke vind. Maar bij mijn laatste bezoekjes is dat opeens veel verbeterd. Is uiteraard wel subjectief en er zit soms 3 maanden tussen twee bezoeken.

Gisteren er dus heel lang gebleven en mede daardoor 4 kamergangen gedaan. Specifieker dan dit ga ik niet zijn want de vrouwen lezen hier mee veronderstel ik.
 
Laatst bewerkt:
Ga bij de receptie naar de tuin en dan buiten links de trap op. Dan zul je het dakterras vinden. Je kunt ook op de bovenste verdieping vanuit het halletje bij de douche naar buiten stappen. Zeker op een zwoele dag als vandaag kun je daar met een drankje een mooie sundowner hebben en in de zomer is daar ook wel eens wat openbare actie te zien.
 
Ga bij de receptie naar de tuin en dan buiten links de trap op. Dan zul je het dakterras vinden. Je kunt ook op de bovenste verdieping vanuit het halletje bij de douche naar buiten stappen. Zeker op een zwoele dag als vandaag kun je daar met een drankje een mooie sundowner hebben en in de zomer is daar ook wel eens wat openbare actie te zien.
Bij mijn laatste bezoek ( al een tijd geleden ) horen zeggen dat dit weg ging om uitbreiding van kamers . Ps douche was op die verdieping al een tijd stuk en vonden de dames niet leuk 😐.
 
Dat klopt, bij de verbouwing komt het dakterras te vervallen. Ik ben zelf gisteren geweest na mijn vakantie. Het werd een dag van weerzien met veel bijpraten met dames en bekende mannen. Ik zag aardig wat voor mij nieuwe jonge dames, maar ik had geen tijd om hen te leren kennen.
Minpuntjes waren een gebruikt (gelukkig leeg) condoom onder een kussen in kamer 25 en dat het warm water er een tijdje niet was. Dat werd vrij snel opgelost zodat ik maar 1 koude douche heb hoeven nemen.
De nieuwe dark room ziet er prachtig uit en is niet zo erg donker. Leuk voor de liefhebbers en een veel beter alternatief dan de hokjes als de kamers bezet zijn.
Ik heb kamers gemaakt met mijn persoonlijke top 3 (Vanessa, Mimi en Lulu) en om het helemaal af te maken had ik Elena meegenomen met Lulu. Dan heb je toch 4 van de mooiste natuurlijke borsten in Sixsens in de kamer en kom je handen en ogen te kort. Elena was deze keer extra goed in vorm met pijpen. Ik moest haar afremmen om beide dames ook nog te kunnen neuken.
's Avonds was er een leuke sfeer in de bar en met name onderaan de trap werd enthousiast gedanst door een grote groep dames en enkele heren. Het was weer een mooie dag en hopelijk kan ik komend weekeinde weer van Sixsens genieten en wellicht wat nieuwe dames leren kennen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan