Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ss heeft aangegeven eenmaal weg is niet terug....of dat helemaal oke is ?
OK is het zeker niet en lijkt me twijfelachtig, als je gelooft in eigen kunnen is zo'n houding toch volstrekt overbodig. Dames zijn mobiel en/of vinden snel een andere verblijfplaats, kijk hoeveel dames er in verschillende landen al hebben gewerkt.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 4 oktober 2024 : 62 + 2 anoniem + 2 onbekend= 66

Roemeens: Aïsha, Alena, Andra, Anaïs, Andrea, Angelina, Corine, Cristina, Delia bl, Elisa, Erica, Ines, Irina bl, Isabella, Keyla zw (N), Lia, Liliana, Lizzie, Lulu, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Nicole, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Sabina, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Angie, Dana, Domenica, Jasmine, Jessica, Lorena, Margareta, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Cataleya (Hong) Ella (D), Joanna (D), Julia (Pol), Leticia (Hong), Lola (D), Martha (Pol), Mercedes (D), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Alexis, Lizzie, Valentina

Recente terugkomers : Anaïs, Cataleya, Erica, Mercedes,…
 
Gelezen op hun webiste dat ze voortaan op vrijdag en zaterdag open zijn tot 0300 u
Daar zal zeker een bepaald publiek op afkomen
Was er trouwens zondag en ik twijfelde of ik me van dag had vergist, het leek wel maandag.
Line-up ondermaats
 
Gelezen op hun webiste dat ze voortaan op vrijdag en zaterdag open zijn tot 0300 u
Daar zal zeker een bepaald publiek op afkomen
Was er trouwens zondag en ik twijfelde of ik me van dag had vergist, het leek wel maandag.
Line-up ondermaats
Jaren terug was het ook open tot 3 uur vrijdag en zaterdag.
Idd later op de avond een bepaald publiek en andere sfeer.
De line-up in deze club is normaal gesproken donderdag,vrijdag en zaterdag op zijn best.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 11 oktober 2024 : 61 + 2 anoniem + 0 onbekend= 63

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Andra, Anaïs, Andrea, Angelina, Anna (N), Brianna, Corina, Cristina, Delia bl, Elisa, Emily, Erica2, Ines, Irina bl, Irina zw, Janina, Keyla zw , Lia, Liliana, Lizzie, Lulu, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Roxy, Ruby, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Angie, Dana, Jasmine, Jessica, Lorena, Margareta, Maria , Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Bonita (D/Col) (N), Cataleya (Hong), Ella (D), Joanna (Pol), Julia (Pol), Leticia (Hong), Lola (D), Martha (Pol), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro,…

Zelf gekamerd met Andra, Angelina, Lizzie

Recente terugkomers : Amalia zw, Denisa,…
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 16 oktober waren een 30 tal dames aanwezig. Ik ben nog te nieuw om alle dames te kennen en een lijst aan te leggen.

Het was effectief heel rustig qua heren daar de meesten blijkbaar in YY zaten. Overdag ws een 40 heren die gelijktijdig aanwezig waren? Dit is een raming ben niet aan het tellen gegaan maar om jullie toch een gevoel te geven.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 18 oktober 2024 : 58 + 1 anoniem + 3 onbekend= 62

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Amalia zw, Andra, Andrea, Ariana, Bella (N), Brianna, Cleo 2 (N), Corina, Cristina, Delia bl, Denisa, Diana, Elena, Elisa, Emily, Irina bl, Keyla zw, Lia, Liliana, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Mira, Nicole, Roxy, Ruby, Sabina, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Jasmine, Jessica, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Bonita (D/Col), Cataleya (Hong), Ella (D), Joanna (Pol), Laura (D) (N), Leticia (Hong), Lola (D), Melis (D/Tu), Pascale (Bel), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Lia, Ruby, Alexis

Recente terugkomers : Mira,…
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 18 oktober 2024 : 58 + 1 anoniem + 3 onbekend= 62

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Amalia zw, Andra, Andrea, Ariana, Bella (N), Brianna, Cleo 2 (N), Corina, Cristina, Delia bl, Denisa, Diana, Elena, Elisa, Emily, Irina bl, Keyla zw, Lia, Liliana, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Mira, Nicole, Roxy, Ruby, Sabina, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Jasmine, Jessica, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Bonita (D/Col), Cataleya (Hong), Ella (D), Joanna (Pol), Laura (D) (N), Leticia (Hong), Lola (D), Melis (D/Tu), Pascale (Bel), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Lia, Ruby, Alexis

Recente terugkomers : Mira,…
Hi maat alles goed ? Werkt die Duits Turks melis ook vrijdags of is het nooit zeker op welke dagen zij werkt ? Werkt ze toevallig ook op zaterdagen?
 
Melis werkt normaal woensdag, donderdag en zondag. Dus dat ze er op een vrijdag was is een uitzondering.
Bedankt voor je antwoord maat , ik wil ergens november na denk ruim 10 jaar eens Sixsens te gaan bezoeken . Als je op de dag zelf club belt en vraagt of Melis aan het werk is of aanwezig is geven ze dan een eerlijk antwoord of geven ze daar überhaupt antwoord op ?
 
Gezien sixsens berichten over services van dames verwijderd, besloten om ze hier te delen:
Vrijdagavond besloot ik weer eens langs te gaan bij Saunaclub Sixsens. Na een afwezigheid van 2 weken.

De eerste dame waar ik mee gekamerd heb, was een Roemeense genaamd Andra. Ze zei Italiaans te zijn, maar ja, zoals het gezegde gaat: "Alle wegen leiden naar Rome." Ze leek een beetje op Annabel, alleen een stuk forser. Helaas hoorde ik al snel dat de dames daar tegenwoordig extra betaling vragen voor wat vroeger standaard was. Bij haar moest ik €80 neerleggen voor 30 minuten, en als ik "tz" erbij wilde, was dat ook extra. Het begint een trend te worden, lijkt het wel.

Daarna ben ik met Roemeense Kelly. gegaan. Ook bij haar hetzelfde verhaal: weer extra kosten voor "tz." Dat haalde voor mij toch een beetje de lol eraf. Ze is wel mooi en zit heel dichtbij de dj. Hele slanke lichaam maar een goeie paar aan de voorkant

Aan de bar viel mijn oog op een forsere dame met een blauw pakje, roodbruin haar. Ze leek vriendelijk, dus ik vroeg naar haar tarief. €100 voor een half uur met "pzc" en zoenen, maar zonder "tz". Je raadt het al, ook weer niet helemaal wat ik in gedachten had. Het wordt wel vervelend, dat je overal die extra's voor moet betalen.

Mijn laatste kamer was met een Bulgaarse dame, Jessica. Ze was een mooie vrouw en eindelijk was er wat normaalheid. Voor €60 kreeg ik het volledige Sixsens-pakket, zonder gedoe of extra kosten. Dat maakte de avond toch nog de moeite waard.

Al met al was het prima vermaak, maar ik was wel vrij vroeg weer vertrokken. De sfeer blijft leuk, maar die constante upsell begint wel een beetje vervelend te worden. Misschien komt er binnenkort verandering, of misschien moet ik zelf eens andere plekken gaan verkennen
 
Hoezo verwijderen ze berichten ?
Maar als ijsberen andere ijsberen aanvallen, dat laten ze wel staan. Een reden voor mij om er minder of niet meer te komen.
Ze hadden vandaag een live verslag verwijderd van een nieuwkomer die voor het eerst daar op bezoek ging. Het was niet eens zo negatief maar hij gaf aan dat hij niet zo'n fijne kamer had met een flinke meerprijs. Bij mijn recensies verwijderen ze de namen als ik aangeef dat de prijs hoger is.
 
Ze hadden vandaag een live verslag verwijderd van een nieuwkomer die voor het eerst daar op bezoek ging. Het was niet eens zo negatief maar hij gaf aan dat hij niet zo'n fijne kamer had met een flinke meerprijs. Bij mijn recensies verwijderen ze de namen als ik aangeef dat de prijs hoger is.
Jouw bericht staat er nu weer in de originele versie :)
 
Ze hadden vandaag een live verslag verwijderd van een nieuwkomer die voor het eerst daar op bezoek ging. Het was niet eens zo negatief maar hij gaf aan dat hij niet zo'n fijne kamer had met een flinke meerprijs. Bij mijn recensies verwijderen ze de namen als ik aangeef dat de prijs hoger is.

Ze hadden vandaag een live verslag verwijderd van een nieuwkomer die voor het eerst daar op bezoek ging. Het was niet eens zo negatief maar hij gaf aan dat hij niet zo'n fijne kamer had met een flinke meerprijs. Bij mijn recensies verwijderen ze de namen als ik aangeef dat de prijs hoger is.
Zoiets kan je verwachten als de moderator de uitbater is.

Doc
 
Afgelopen donderdag na wat langere tijd (vakantie) weer naar Sixsens geweest.
Zoals gebruikelijk eerst gestart met een ontbijtje en een rondje wellness!
Vervolgens op zoek naar een leuke dame voor een kamer.
Helaas ware een aantal van mijn favoriete dames niet aanwezig.
Dus wat langer zoeken naar voor mij nog onbekende dames.
Nog best lastig! Naar mijn smaak zijn veel dames best (te) jong en of skinny.
Op enige moment werd ik aangesproken door Janina.
Zij past in mijn 'plaatje' en het voorgesprek was prettig en de aangeboden service en prijs was ook prima.
Vervolgens een fijne kamer van een uur met haar gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Na de lunch heerlijk op een bedje in de herfstzon gerelaxed.
's Middags nog een half uurtje met een andere, tot dan voor mij onbekende, dame naar de kamer geweest.
Het was oké, maar de wederzijdse klik ontbrak. Kan gebeuren!
Einde van de middag weer voldaan vertrokken.
Voornemen om in november weer te komen, wanneer mijn favoriete dames weer aanwezig zijn.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 oktober 2024 : 53 + 1 anoniem + 2 onbekend= 56

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Amalia zw, Andrea, Angela. Ariana, Bella, Brianna, Carmen (N), Cristina, Delia bl, Denisa, Elena, Elisa, Irina bl, Janina, Keyla bl, Kelly (= ex Keyla zw), Lia, Lulu, Marie, Mickey, Milena (N), Mimi, Mira, Nathy (N), Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Dana, Domenica, Jasmine, Jessica, Margareta, Melanie, Melis, Melissa, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Ella (D), Leticia (Hong), Lola (D), Pascale (Bel),…

Zelf gekamerd met Ariana, Jasmine, Valentina

Recente terugkomers : Angela, Keyla bl, Melis,…

Tot binnen 2 weken!
 
VERNIEUWINGEN

Op de 14e van de 10e na zeer lange tijd weer eens naar Lemiers getrokken.
Dit was niet omdat de club me niet bevalt, maar omdat in de warme maanden ik liever saunaclubs bezoek die niet zulke goeie voorzieningen heeft als SS. Klinkt misschien beetje raar, maar ik bewaar deze club liever voor de koudere maanden, omdat het hier binnen goed vertoeven is met de uitgebreide wellness. En aangezien ik er een beetje de variatie in probeer te houden, bezoek ik daarom de andere clubs liever rond de zomer, omdat in de winter ik het er minder prettig vind.

Een prettige vernieuwing was de constatering dat de happy hour entree iets is verruimd. Voorheen was het regelmatig haasten en stressen of ik nog tijd had om voordelig te tanken in Aken of dat ik daardoor happy hour mis.
Dus hierdoor na het tanken nog rustig en ontspannen ruim op tijd aangekomen om 6 tientjes neer te tellen voor een badjas en handdoek. Wat ik erg fijn vind van SS die dit voor zover ik me kan herinneren als enige rond NRW heeft is een saunakilt. Comfortabeler dan een handdoek om je middel te slaan. Het zou misschien ook een alternatief kunnen zijn voor de onderbroeken brigade. Ik moet bekennen dat ik bij dit bezoekje aan SS ze er niet waren. Wel sudlanders, maar die hadden netjes hygiënisch hun broekjes uit in de wellness.
Enige andere keer dat ik volgens mij een saunakilt was tegengekomen, was in FKK Rom in de Hessense regionen.
Wat ook erg prettig is dat ze hier van die zeer grote strandlakens voor je hebben, waarrmee je in de sauna lekker languit kunt liggen. Heel comfortabel.

Eenmaal opfrist en omgekleed me naar het restaurant begeven. Daar vertrouwd een omeletje besteld, en verder gebruik gemaakt van het zeer uitgebreide ontbijt/lunch buffet. Miste ditmaals alleen de soepkom.
Ik noem deze tent ook liefkozend de haringclub, omdat dit wel een uniek item is op het menu. Smaakte weer lekker met wat uitjes erbij. En was ook populair vandaag, want even later was het alweer op.

Tijdens het eten kwam Ronald Dahl's GVR langs. De grote vriendelijke reus Maurice kwam een bakkie plur halen en we hadden even een praatje. Het blijkt dat de club een hoop plannen heeft.
Zo zouden in de plaats van de neukhokjes in de oude mens loungeroom komt er een dark room, het dakterras worden 10 peeskamers, de bio sauna wordt een afkoelkamer met sneeuw machine, de keuken wordt vergroot, het restaurant wordt vergroot, en om de club heen kan er geparkeerd worden. Komt dan 1 ingang en 1 exit voor de parking. En elke verdieping wordt bereikbaar met een lift, zodat je niet buiten adem op de penthouse komt.
De tuin is al een stuk vergroot en het terras is nu betegeld ipv kunstgras.
Ook hebben hebben ze dus nu hun Happy Hour entree aangepast, waardoor je iets later kunt aankomen. Daarnaast hebben ze ook een Happy Hour entree voor in de avond om met de korting in de laatste uurtjes vd avond meer uitgaans publiek te trekken.
Ze zijn flink bezig en ziptten niet stil.

De rest van de club lag er netjes bij. De bio sauna, stoomcabine, Finse sauna en jacuzzi waren allen prima op temperatuur. Later op de dag had op verzoek Maurice het zwembad voor me open gedaan. Ondanks stoom was het water frisjes met wellicht 17 a 19 graden. Lekker om af te koelen na een sauna rondje maar niet om er in te blijven dobberen. De douches hebben nu iets meer gedimd licht, zodat het er niet zo fel is wanneer je er in staat.
De serre wordt verwarmd met enkele heaters. Het is alleen jammer dat de lui die door de schuifpuien heen gaan, deze niet altijd weer dicht schuiven, waardoor de ruimte snel afkoelt.
De bedjes achter het wandje in de mensroom ook gebruikt voor een dutje of twee.
De ruimte van de neukhokjes waren ze aan het afbreken en later op de dag waren de bedjes zelfs al geplaatst in de Dark Room. Ik weet niet of dit de nieuwe Theo's hoek moet worden, want voor openbare actie werd voorheen al geregeld gebruik gemaakt van de kino. We gaan het zien.

Kwa bezoekers aantallen was het een rustig dagje. Mannen kwamen en gingen. Vermoed dat er telkens wel een man van 10 a 20 waren en circa 15 a 20 dames.
Had 1 dame gespot waar ik wat oogcontact mee had, maar de uitnodigende blik van me kwam niet aan, want ze bleef bij haar collega en andere beren hangen. Op een gegeven ogenblik ging ze er met een heer vandoor en had ik de hoop een beetje opgegeven. Verder had ik ook weinig slanke dames gezien en overwoog heel even stiekem de dark room in te wijden en mijn persoonlijke champagne fles er te ontkurken ;)
Maar gelukkig liep ik het Bulgaarse duo Nancy and Natasha tegen het lijf in de serre. Ik kreeg het voorstel voor een trio en ging met hen mee, waar we op een kamer boven de bar geweldig van elkaar genoten hadden. Service kanonnen deze 2 die zeer goed op elkaar zijn ingespeeld, de tijd voor je nemen, in zijn voor een praatje vooraf en na de daad. Technisch uitstekend, inzet uitstekend. Je merkt soms wel een beetje dat er een beetje routine in zit, maar niets wat m'n pret bedierf.
Ze zijn de komende weken met vakantie en komen ergens eind november pas weer terug.

Door voor mijn doen een lange kamer, kwam ik helaas te laat terug in de serre en had de middag snacks ditmaals gemist. Maar het avond eten smaakte ook prima. En er lagen nog vlaai voor als een toetje.
Na wat wellness rondjes en een dutje was het alweer tijd om weer huiswaarts te keren. Heb me er weer prima vermaakt en kom er graag snel weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan