Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet hoe laat je er was, maar 's avonds was de dansvloer vol. En ik heb voor mijn laatste kamer (ik schat rond 19:30 uur) een wachttijd van ruim 20 minuten gehad dus zo stil was het niet. Overdag was het inderdaad vrij rustig. Overigens heb ik het nog wel eens rustiger mee gemaakt.
En voor de steak kan ik je aanraden de volgende keer na 18 uur bij de chef een steak te bestellen. Ze worden dan op aanvraag gebakken hoe jij ze graag wilt hebben. In mijn geval (en 2 andere mannen die tegelijk met mij er waren) medium en 5 minuten wachttijd.
Die Karaoke hoeft van mij ook niet, maar een aantal dames en heren heeft er wel lol mee gehad. Partycrasher toonde aan nu niet bepaald het grootste zangtalent te hebben. Andra zong zelfs een Nederlands talig liedje. Dus ik zie niet in waarom je daar over zou moeten mopperen? Ik vind het leuk om anderen zoveel lol te zien hebben. En er was nog genoeg tijd voor iedereen om op de tonen van de DJ te dansen.
Ik hoop dat je zelf volgende keer meer plezier aan je bezoek beleeft en in ieder geval zo'n smakelijke steak zult krijgen! Er waren trouwens ook nog Cordon Bleus, ribbetjes, kipfilets in tomatensaus en een runderstoofschotel dus geen reden om zonder vlees te gaan eten.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met telefoongebruik in deze club?
Zoals in de meeste clubs is het verboden om foto of video te maken , enkel boven in de veranda en op terras mag je de telefoon gebruiken , beneden aan de bar is er ook geen internet beschikbaar!
Dus iedereen zit met een ander te praten zoals het er vroeger aan toe ging op café !!

Ik weet niet hoe laat je er was, maar 's avonds was de dansvloer vol. En ik heb voor mijn laatste kamer (ik schat rond 19:30 uur) een wachttijd van ruim 20 minuten gehad dus zo stil was het niet. Overdag was het inderdaad vrij rustig. Overigens heb ik het nog wel eens rustiger mee gemaakt.
En voor de steak kan ik je aanraden de volgende keer na 18 uur bij de chef een steak te bestellen. Ze worden dan op aanvraag gebakken hoe jij ze graag wilt hebben. In mijn geval (en 2 andere mannen die tegelijk met mij er waren) medium en 5 minuten wachttijd.
Die Karaoke hoeft van mij ook niet, maar een aantal dames en heren heeft er wel lol mee gehad. Partycrasher toonde aan nu niet bepaald het grootste zangtalent te hebben. Andra zong zelfs een Nederlands talig liedje. Dus ik zie niet in waarom je daar over zou moeten mopperen? Ik vind het leuk om anderen zoveel lol te zien hebben. En er was nog genoeg tijd voor iedereen om op de tonen van de DJ te dansen.
Ik hoop dat je zelf volgende keer meer plezier aan je bezoek beleeft en in ieder geval zo'n smakelijke steak zult krijgen! Er waren trouwens ook nog Cordon Bleus, ribbetjes, kipfilets in tomatensaus en een runderstoofschotel dus geen reden om zonder vlees te gaan eten.
Ik was er de laatste 3 maanden een 5tal keer. Ik kan de positieve ervaringen van de meeste mensen alleen maar beamen. Voor mij een geweldige club op alle vlakken. Vriendelijk personeel, veel en mooie dames, lekker eten, leuke gemoedelijke sfeer onder de mannen...the paradise on earth for a man... Echt een aanrader. Jammer dat het voor mij zo ver is (243 km) of misschien best...😂

Onder meer aanwezig op vrijdag 28 maart 2025 : 68 + 1 anoniem + 2 onbekend= 71
Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa (N), Alicia, Amalia zw, Angela, Annabel, Annaïs, Ariana, Aylin, Bianca, Catalina (N), Cristina, Elena, Eva, Ina, Irina bl, Isabella, Janina, Jennifer, Julia 1, Julia 2*, Kassi, Keyla, Lia, Lili, Lizzie, Lulu, Lydia, Mara, Mickey, Mira, Nathalie (N), Nicole, Nikki, Rebecca (N), Roxy, Ruby, Sabina, Saïra, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen: Anissa (Alb,N), Antonia (Ho), Ella (Sp/Ro), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Kajsa (Po), Lola (D), Lucy (Nig), Nathalia (Oekr), Pascale (Bel), Sonja (Nig), Stefania (It/Ro), Stella (Ro/Tsj),…

Zelf gekamerd met Jasmine, Lulu, Lizzie

Recente terugkomers : Aïsha, Angela, Julia 2, Mira, Sonja,…

* Julia 2 : slank, blond, jong, zeer mooi, vriendin van Keyla, was er in december gedurende 2 weken, zit links van de bar

Mijn laatste bezoekje dateerde van december. Omwille van verschillende redenen kon ik me pas afgelopen donderdag weer richting Lemiers begeven. Het zonnetje op de heenreis lachte me toe en dat maakt het altijd wat aangenamer om naar daar te bollen. De vooruitzichten om na deze lange periode van onthouding weer terug te keren naar mijn favoriete club toverden een glimlach op mijn gezicht. Iets na 11h00 toegekomen en de nodige plichtplegingen gedaan om uiteindelijk mijn berenvelletje aan te trekken. Even een toertje maken om de laatste veranderingen te bekijken en ik zag dat het goed was. Dikke pluim om te zien dat Sixsens er alles aan doet om verder positief te evolueren. Het zonnetje bleef intussen lekker schijnen en daarom even op een ligstoel gaan liggen in de tuin. Een aantal medeberen dacht er hetzelfde over en ondanks dat het nog niet zo warm was, was het aangenaam om even te relaxen. Omdat Lulu er nog niet was even een toertje gemaakt. In de bar kwam ik mijn andere favorietje, Mara, onverwacht tegen. Wat bijgekeuveld maar tijd was te kort om er nog een kamergang tussen te krijgen. Met de belofte dat ik de eerstvolgende keer zeker wat tijd voor haar zou vrijmaken me wat verder in de club begeven. Even halt gehouden in de kino en na wat gegrabbel tussen mijn benen van een tweetal jaagsters (vind ik trouwens hoogst onaangenaam) me teruggetrokken op het terras. Wat later dan voorzien daagde Lulu op. Ze had me echter laten weten dat ze vertraging had. Even genieten van een kleine lunch en daarna via de nieuwe lift naar de nok van het oude gedeelte. Zoals altijd een erg aangename GFE kamergang. Mijn groot probleem is dat ik altijd heb maar een beperkte alibi-tijd. Ik benijd de meeste mannen hiervoor als ik lees dat ze een volledig dagje kunnen vrijmaken. Nog eerst afscheid genomen van Mara waarbij ze vertelde dat sinds de prijsverhogingen ze merkte dat er minder kamergangen gehouden werden. Moeilijk te verifiëren of dit daadwerkelijk zo is. Wel merkte ik dat er inderdaad heel wat werkloze dvp's zich zichtbaar verveelden. Aan de medeberen die twijfelen aan een kamergang met Mara, gewoon doen. Tot de volgende!

Vandaag om 11:00 de parking op gereden. Waren al Een handjevol dames en liep in de hal Lulu tegen ze had zoals omschreven Jutta Leerdam make up, topless en een haarband. Moest dit dan lulu zijn. Was optisch niet gelijk mijn type maar ze vroeg me om te kameren.

Dit kan Lulu niet zijn. Want ze stapt zoals omschreven niet op iemand af. Dus afgewimpeld. In de bar zag ik dat ze dus ook nog op de rand van de bank ging zitten. Toch maar in de gaten houden en ja hoor de eerste beren gingen eropaf.

Na ook een medebeer gesproken te hebben die met haar gekamerd had bleek het toch echt om Lulu te gaan. Ik met een glaasje drinken en na de lunch maar in de hoek zitten. Draait Lulu zich om en wenkt naar mij of ze erbij mocht zitten. Nou vooruit maar. Ondanks dat de looks niet 100%mijn type is maar geaccepteerd. Dit moest een servicekanon zijn.

Na wat praten op de bank de kamer maar opgegaan en moet zeggen viel me niets tegen. Hoef er ook niets verder over te zeggen want er is al genoeg over gesproken en ze staat niet voor niets goed aangeschreven...

Na de kamer de zon opgezocht tot uur of 5 om te gaan dineren.

Na het dineren kwam lange Eva uit Moldavië en woonachtig in Roemenië met blonde half lang haar mij aan de bar opzoeken. Ik had haar al een tijdje op het oog. Met het idee dat dit wellicht nikki was. Ze had een bandje om haar been en een rozige setje aan. Ze stelde zich voor en zei dat ze Eva heette en vroeg of ik mee ging op het zitje bij de gokkasten naast de lift. Daar was het rustig. Aangezien ik haar maar weinig in de bar gezien had. Het idee dat de service wel oké moest zijn.

Dat het geen Nikki was was even schakelen.
Met Eva een uur op de kamer geweest en moet zeggen dat de service prima was. Zeer knappe lange verschijning maar wel iets terughoudender op de kamer dan Lulu.

Twijfelde nog of ik moest blijven Om Julia nog te bezoeken of te gaan. Aangezien ik niet wist of Julia goede service had maar gegaan rond 19:00.

Achteraf zou ik het nog geprobeerd hebben maar al met al prima dagje gehad.

Voor een eventuele volgende keer: Nikki heeft kort zwart haar. Maar je bezoekverslag laat al zien dat je je niet hoeft te concentreren op 1 dame. De meeste dames zijn goed, dus je hoeft alleen maar af te stemmen of de service naar de zin van beiden is en als je dan een goede klik voelt kun je er gewoon mee de kamer op. Maar tegelijk is het lastige dat er wat mindere dames rondlopen en die wil je wel vermijden. Jonge Julia 2 zat 's morgens een tijdje niets te doen, maar vanaf een uur of 1 was ze vrijwel continu bezet.

Ik was er dus ook gisteren. De wellness was in de vorm van de 2 sauna's, het stoombad, de krachtige jacuzzi en vooral de ligbedjes in de zon weer prima voor elkaar. Het eten en drinken ook. Ik heb 3 kamers gemaakt: Mjn favorietje Sissy, Daniela (voorheen Rebekka uit Venus) en een trio met Lia en Lulu. Dat was helemaal top. Ik kwam nog een forumlezer (maar niet schrijver) tegen die ook verrukt was over zijn kamer met Sissy.

Maar ik heb me ook vergaapt aan een hele horde nieuwe slanke jonge dames. Ik heb er maar 3 kort gesproken: Ik hoorde 1 van die dames nog zeggen dat ze 19 was en een ander 20. Ik val meestal niet zo op die hele jonge dames, maar het kan goed zijn dat ik nog een keer voor de bijl ga. Ook een nieuwe 29 jarige slanke dame Lavinia uit Roemenië gesproken. Je vraagt je af waar ze allemaal vandaan komen. Maar Sixsens heeft kennelijk een grote aantrekkingskracht. 's avonds geen groot feest zoals op vrijdag en zaterdag, dus ik ben tegen 9 uur naar huis gegaan.

Terug
Bovenaan Onderaan