Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet hoe laat je er was, maar 's avonds was de dansvloer vol. En ik heb voor mijn laatste kamer (ik schat rond 19:30 uur) een wachttijd van ruim 20 minuten gehad dus zo stil was het niet. Overdag was het inderdaad vrij rustig. Overigens heb ik het nog wel eens rustiger mee gemaakt.
En voor de steak kan ik je aanraden de volgende keer na 18 uur bij de chef een steak te bestellen. Ze worden dan op aanvraag gebakken hoe jij ze graag wilt hebben. In mijn geval (en 2 andere mannen die tegelijk met mij er waren) medium en 5 minuten wachttijd.
Die Karaoke hoeft van mij ook niet, maar een aantal dames en heren heeft er wel lol mee gehad. Partycrasher toonde aan nu niet bepaald het grootste zangtalent te hebben. Andra zong zelfs een Nederlands talig liedje. Dus ik zie niet in waarom je daar over zou moeten mopperen? Ik vind het leuk om anderen zoveel lol te zien hebben. En er was nog genoeg tijd voor iedereen om op de tonen van de DJ te dansen.
Ik hoop dat je zelf volgende keer meer plezier aan je bezoek beleeft en in ieder geval zo'n smakelijke steak zult krijgen! Er waren trouwens ook nog Cordon Bleus, ribbetjes, kipfilets in tomatensaus en een runderstoofschotel dus geen reden om zonder vlees te gaan eten.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met telefoongebruik in deze club?
Zoals in de meeste clubs is het verboden om foto of video te maken , enkel boven in de veranda en op terras mag je de telefoon gebruiken , beneden aan de bar is er ook geen internet beschikbaar!
Dus iedereen zit met een ander te praten zoals het er vroeger aan toe ging op café !!

Ik weet niet hoe laat je er was, maar 's avonds was de dansvloer vol. En ik heb voor mijn laatste kamer (ik schat rond 19:30 uur) een wachttijd van ruim 20 minuten gehad dus zo stil was het niet. Overdag was het inderdaad vrij rustig. Overigens heb ik het nog wel eens rustiger mee gemaakt.
En voor de steak kan ik je aanraden de volgende keer na 18 uur bij de chef een steak te bestellen. Ze worden dan op aanvraag gebakken hoe jij ze graag wilt hebben. In mijn geval (en 2 andere mannen die tegelijk met mij er waren) medium en 5 minuten wachttijd.
Die Karaoke hoeft van mij ook niet, maar een aantal dames en heren heeft er wel lol mee gehad. Partycrasher toonde aan nu niet bepaald het grootste zangtalent te hebben. Andra zong zelfs een Nederlands talig liedje. Dus ik zie niet in waarom je daar over zou moeten mopperen? Ik vind het leuk om anderen zoveel lol te zien hebben. En er was nog genoeg tijd voor iedereen om op de tonen van de DJ te dansen.
Ik hoop dat je zelf volgende keer meer plezier aan je bezoek beleeft en in ieder geval zo'n smakelijke steak zult krijgen! Er waren trouwens ook nog Cordon Bleus, ribbetjes, kipfilets in tomatensaus en een runderstoofschotel dus geen reden om zonder vlees te gaan eten.
Ik was er de laatste 3 maanden een 5tal keer. Ik kan de positieve ervaringen van de meeste mensen alleen maar beamen. Voor mij een geweldige club op alle vlakken. Vriendelijk personeel, veel en mooie dames, lekker eten, leuke gemoedelijke sfeer onder de mannen...the paradise on earth for a man... Echt een aanrader. Jammer dat het voor mij zo ver is (243 km) of misschien best...😂

Onder meer aanwezig op vrijdag 28 maart 2025 : 68 + 1 anoniem + 2 onbekend= 71
Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa (N), Alicia, Amalia zw, Angela, Annabel, Annaïs, Ariana, Aylin, Bianca, Catalina (N), Cristina, Elena, Eva, Ina, Irina bl, Isabella, Janina, Jennifer, Julia 1, Julia 2*, Kassi, Keyla, Lia, Lili, Lizzie, Lulu, Lydia, Mara, Mickey, Mira, Nathalie (N), Nicole, Nikki, Rebecca (N), Roxy, Ruby, Sabina, Saïra, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen: Anissa (Alb,N), Antonia (Ho), Ella (Sp/Ro), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Kajsa (Po), Lola (D), Lucy (Nig), Nathalia (Oekr), Pascale (Bel), Sonja (Nig), Stefania (It/Ro), Stella (Ro/Tsj),…

Zelf gekamerd met Jasmine, Lulu, Lizzie

Recente terugkomers : Aïsha, Angela, Julia 2, Mira, Sonja,…

* Julia 2 : slank, blond, jong, zeer mooi, vriendin van Keyla, was er in december gedurende 2 weken, zit links van de bar

Mijn laatste bezoekje dateerde van december. Omwille van verschillende redenen kon ik me pas afgelopen donderdag weer richting Lemiers begeven. Het zonnetje op de heenreis lachte me toe en dat maakt het altijd wat aangenamer om naar daar te bollen. De vooruitzichten om na deze lange periode van onthouding weer terug te keren naar mijn favoriete club toverden een glimlach op mijn gezicht. Iets na 11h00 toegekomen en de nodige plichtplegingen gedaan om uiteindelijk mijn berenvelletje aan te trekken. Even een toertje maken om de laatste veranderingen te bekijken en ik zag dat het goed was. Dikke pluim om te zien dat Sixsens er alles aan doet om verder positief te evolueren. Het zonnetje bleef intussen lekker schijnen en daarom even op een ligstoel gaan liggen in de tuin. Een aantal medeberen dacht er hetzelfde over en ondanks dat het nog niet zo warm was, was het aangenaam om even te relaxen. Omdat Lulu er nog niet was even een toertje gemaakt. In de bar kwam ik mijn andere favorietje, Mara, onverwacht tegen. Wat bijgekeuveld maar tijd was te kort om er nog een kamergang tussen te krijgen. Met de belofte dat ik de eerstvolgende keer zeker wat tijd voor haar zou vrijmaken me wat verder in de club begeven. Even halt gehouden in de kino en na wat gegrabbel tussen mijn benen van een tweetal jaagsters (vind ik trouwens hoogst onaangenaam) me teruggetrokken op het terras. Wat later dan voorzien daagde Lulu op. Ze had me echter laten weten dat ze vertraging had. Even genieten van een kleine lunch en daarna via de nieuwe lift naar de nok van het oude gedeelte. Zoals altijd een erg aangename GFE kamergang. Mijn groot probleem is dat ik altijd heb maar een beperkte alibi-tijd. Ik benijd de meeste mannen hiervoor als ik lees dat ze een volledig dagje kunnen vrijmaken. Nog eerst afscheid genomen van Mara waarbij ze vertelde dat sinds de prijsverhogingen ze merkte dat er minder kamergangen gehouden werden. Moeilijk te verifiëren of dit daadwerkelijk zo is. Wel merkte ik dat er inderdaad heel wat werkloze dvp's zich zichtbaar verveelden. Aan de medeberen die twijfelen aan een kamergang met Mara, gewoon doen. Tot de volgende!

Terug
Bovenaan Onderaan