Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emma en Myriam zijn er toch nog steeds… 😮
(dus nog niet doorgereisd naar Denemarken, wat het verhaal was).

Steeds meer dames zijn nu terug van vakantie.

De prijs discussie lijkt in rustiger vaarwater gekomen.
60€ gaat niet meer lukken, 70€ lijkt de standaard te worden. Wat je daar voor krijgt moet je zelf met de dame bespreken.

Onder meer aanwezig op vrijdag 10 januari 2025 : 52 + 1 anoniem + 0 onbekend= 53

Roemeens: Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Andra, Ariana, Cleo, Cristina, Delia, Elena, Elisa, Emma, Ina, Irina bl, Janina, Julia 1*, Kassi, Keyla, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Myriam, Patricia, Rebecca, Ruby, Saïra, Selena (N), Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Sissi, Veronica,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Gloria (Oekr), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro) (N), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Ruby, Ariana, Valentina

Recente terugkomers : Amalia zw, Janina, Jessica, Julia 1, Mimi, Patricia, Rebecca, Saïra, Vanessa,…

* Julia 1 : normaal gebouwd, blond, ongeveer 30 jaar, zit bij Elena & co
Julia 2 : nieuw, slank, blond, ongeveer 20 jaar was er deze dag niet

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.
=====> Huisarts.
Ik ben, ondanks wat problemen onder de motorkap, een fervent saunaganger en heb gelukkig nooit problemen
De meeste saunaclubbezoekers die wat moeilijker steigeren gaan simpelweg te vaak en worden door de gewenning minder snel geil.
Maar het kan ook iets lichamelijks zijn of psychische klachten. De mate waarin een man een erectie kan krijgen word ook wel eens beschouwd als een graadmeter hoe het fysiek of geestelijk met iemand gesteld is.

Onder meer aanwezig op vrijdag 17 januari 2025 : 57 + 1 anoniem + 0 onbekend= 58

Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia bl, Amalia zw, Andra, Carla bl, Corina, Cristina, Diana, Delia, Elena, Elisa, Ina, Irina bl, Isabella, Julia 1*, Kassi, Lizzie, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Patricia, Rebecca, Ruby, Selena, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Ella (Mold) (N), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro), Stefania (It/Ro), Stella (Tsj/Ro),…

Zelf gekamerd met Amalia bl, Valentina

Recente terugkomers : Aïsha, Alena, Carla bl, Corina, Lizzie, Melanie Lith, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria,…

Onder meer aanwezig op vrijdag 17 januari 2025 : 57 + 1 anoniem + 0 onbekend= 58

Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia bl, Amalia zw, Andra, Carla bl, Corina, Cristina, Diana, Delia, Elena, Elisa, Ina, Irina bl, Isabella, Julia 1*, Kassi, Lizzie, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Patricia, Rebecca, Ruby, Selena, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Ella (Mold) (N), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro), Stefania (It/Ro), Stella (Tsj/Ro),…

Zelf gekamerd met Amalia bl, Valentina

Recente terugkomers : Aïsha, Alena, Carla bl, Corina, Lizzie, Melanie Lith, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria,…

Bachatero, een echte bezoeker?
Of soms een AI compelatie die alles kan bijhouden en doorspelen?
Als het een lijfelijk iemand is komt hij nooit meer toe aan echt kameren! Doe dit dan bij de voetbaltoto en je bent miljonair!
Als het een lijfelijk iemand is komt hij nooit meer toe aan echt kameren! Doe dit dan bij de voetbaltoto en je bent miljonair!
Sorry Bachatero, als ik verkeerd zit!
Maar dan moet je ongetwijfeld gaan schaken.
Iemand met zulk herkennings- en aanwezigheidsgeheugen moet zeker de "schaak mat zetten" kunnen voordenken! Succes!

Iemand met zulk herkennings- en aanwezigheidsgeheugen moet zeker de "schaak mat zetten" kunnen voordenken! Succes!
Were are you, big brother? Ask for me please!!

Laatst bewerkt:
Herintreder. Ze kwam me bekend voor en ze zegt zelf zo'n 5 jaar geleden al eens actief te zijn geweest in Sixsens
De verwarring met de blonde Julia's is nu wel compleet. De knappe Julia ca. 30 jaar, mooie ruime B cup,, herintreedster die bij Elena zit gebruikt daarom nu de naam Bianca. Bij Elena zit ook een grote (ongeveer hetzelfde postuur als Elena met grote natuurlijke borsten) blonde Julia, ruim 30+ die eerder zei dat ze uit Polen kwam, maar gewoon Roemeens is. En dan hebben we nog de knappe zeer slanke 23 jarige Julia 2.

@maxxie Bachatero is een echte bezoeker, bij vele mensen hier persoonlijk bekend. Omdat hij een goed geheugen heeft en regelmatig in Sixsens komt kan hij inderdaad de dames zeer betrouwbaar benoemen. Dus goed dat je zei "Sorry als ik fout zit", want je zit ook fout :)

I wanr to play

I want to play
De verwarring met de blonde Julia's is nu wel compleet. De knappe Julia ca. 30 jaar, mooie ruime B cup,, herintreedster die bij Elena zit gebruikt daarom nu de naam Bianca. Bij Elena zit ook een grote (ongeveer hetzelfde postuur als Elena met grote natuurlijke borsten) blonde Julia, ruim 30+ die eerder zei dat ze uit Polen kwam, maar gewoon Roemeens is. En dan hebben we nog de knappe zeer slanke 23 jarige Julia 2.

@maxxie Bachatero is een echte bezoeker, bij vele mensen hier persoonlijk bekend. Omdat hij een goed geheugen heeft en regelmatig in Sixsens komt kan hij inderdaad de dames zeer betrouwbaar benoemen. Dus goed dat je zei "Sorry als ik fout zit", want je zit ook fout :)
Really sorry, wist niet dat iemand een dergelijk goed geheugen heeft, derhalve dacht ik aan een "technisch grapje". Knap Bachatero!

Zou een keer op een maandag SS willen aandoen. Zijn er dan voldoende mooie dames? Zoja, welke dames zou ik echt een keer moeten kiezen op zo een maandag? En hoe herken ik die? Ik hou overigens niet van heel skinny. Mooie brede heuplijn en minimaal c cup heeft wel mijn voorkeur.

Vrouwenexplosie
Gisteren ben ik in Sixsens geweest en vorige week niet. Er zijn zoveel vrouwen terug gekeerd, het voelde als een soort explosie. Terwijl er puur cijfermatig niet eens zo heel veel meer waren. Ten opzichte van het lijstje van Bachatero heb ik Sarah niet gezien. En er was een nieuwe knappe blonde dame met een beetje een wipneusje en een leuke beetje mysterieuze glimlach: Annabel. Door de grote drukte (er leek ook wel een mannenexplosie te zijn geweest) zag ik haar pas toen mijn geld en kruit al verschoten waren. Volgende week maar eens kijken of ik haar kan schaken. Stunners Miriam en Emma zijn zoals verwacht na een paar weken nu verdwenen. Ons eye candy wordt nu verzorgd door Selena en Sofia. Daarnaast waren er stunners die wel langer blijven omdat ze goede service geven en dus genoeg verdienen, zoals Amalia blond, Carla blond, Lola en Cleo. Eens kijken of Selena en Sofia tot deze categorie gaan behoren of dat het bij een kort verblijf blijft. Tot mijn verbazing was Ines weer terug uit YinYang. Al met al 62 dames.
Ik was er vrij vroeg voor mijn doen, iets na half elf. Het was vrijdag laat geworden voor veel dames, vandaar dat er veel pas wat later binnenkwamen. Mijn eerste kamer heb ik gemaakt met de 24 jarige Carla Blond. Zij is gelukkig weer terug en nog steeds bloedmooi en goed op de kamer. Tijd voor wat sushi om de inwendige mens aan te sterken.
Mijn tweede kamer was met mijn huidige favorietje Sissy. En ze heeft die favorietenrol weer volledig waargemaakt. Zeer nette dame en tongzoen kampioene.
Daarna heb ik lekker gebruik gemaakt van de wellness en het restaurant met weer een heerlijke grote medium gebakken steak.
Mijn derde kamer was een trio met Mimi en Vanessa. Nummer 3 en 2 op mijn favorietenlijstje. Dus ook die was geweldig. 's Avonds in de bar was er soms amper plek om te zitten, zo druk was het. Maar wel weer een erg gezellige sfeer. Deze keer maakte Corina de meeste indruk op mij met haar sexy dans moves. En 1 gast baarde wel erg veel opzien met zijn zeer drukke apekooigedrag. Ik had hem nooit eerder gezien, maar hij schijnt er vaker te komen en het gaat altijd goed. De wachttijden voor een kamer liepen deze dag flink op, zodat er druk gebruik werd gemaakt van de dark room.

@Jasnep maandag is in elke club de rustigste dag. Reken in Sixsens op 15-25 dames. Daar zitten zeker mooie en goede dames bij. Maar de bezetting verschilt, dus je zult er zelf heen moeten gaan op ontdekkingsreis.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit een saunaclub bezocht, maar deze prikkelt toch mijn interesse.

Hoe werkt het met de kamers daar? Ik lees vaak dat die bezet zijn, is dat in de week ook veel voorkomend?

Ben een jonge 30-er en wil wel eens langs SS passeren voor een dagje ontspanning in de ruime zin van het woord.

Voor mij is veiligheid wel een prio, hoe zit het met de dames die daar aanwezig zijn? Als ik het goed versta zijn ze zelfstandig, maar wordt er regelmatig door hen zelf getest op SOA's?

Hoe werkt het met de kamers daar? Ik lees vaak dat die bezet zijn, is dat in de week ook veel voorkomend?
In mijn ervaringen ( ben tot nu toe alleen maar door de weeks gegaan di wo do ) is het meestal vrij rustig dus altijd genoeg plek.
Voor mij is veiligheid wel een prio, hoe zit het met de dames die daar aanwezig zijn? Als ik het goed versta zijn ze zelfstandig, maar wordt er regelmatig door hen zelf getest op SOA's?
Ze zijn inderdaad zelfstandig en werken dus wanneer zij willen, seks is altijd met condoom dus dan heb je al geen kans op een SOA. Pzc is meestal wel inbegrepen bij de SixSens service maar ik heb na heel veel bezoekjes en altijd met pzc nog nooit een SOA opgelopen. Of ze zich testen weet ik niet.
Ben een jonge 30-er en wil wel eens langs SS passeren voor een dagje ontspanning in de ruime zin van het woord.
Ontspanning gaat zeker goed komen er valt genoeg te doen en ruim aanbod aan dames, veel plezier!

In mijn ervaringen ( ben tot nu toe alleen maar door de weeks gegaan di wo do ) is het meestal vrij rustig dus altijd genoeg plek.

Ze zijn inderdaad zelfstandig en werken dus wanneer zij willen, seks is altijd met condoom dus dan heb je al geen kans op een SOA. Pzc is meestal wel inbegrepen bij de SixSens service maar ik heb na heel veel bezoekjes en altijd met pzc nog nooit een SOA opgelopen. Of ze zich testen weet ik niet.

Ontspanning gaat zeker goed komen er valt genoeg te doen en ruim aanbod aan dames, veel plezier!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, dat is weer wat duidelijker.

Er zijn duidelijk veel dames aanwezig, en als ik de recensies hier mag geloven, veel topkwaliteit. Tips om als leek in SS het kaf van het koren te scheiden? Zonder dat ik alle namen op voorhand van buiten leer 😅

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, dat is weer wat duidelijker.

Er zijn duidelijk veel dames aanwezig, en als ik de recensies hier mag geloven, veel topkwaliteit. Tips om als leek in SS het kaf van het koren te scheiden? Zonder dat ik alle namen op voorhand van buiten leer 😅
Kijk eerst de kat uit de boom en laat je niet verleiden door de eerste de beste dame. Ze zijn een kei in het herkennen en verleiden van nieuwelingen.
Vindt je een dame leuk en is er een klik, maak dan duidelijk afspraken over de prijs c.q. service. Zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
Leuke dames zijn o.a. Lulu, Mimi, Alicia, Vanessa, Pascale, Nancy....eigenlijk te veel om op te noemen.
Knoop een praatje aan met medeberen en vraag hoe een dame is....vaak worden er wel tips gegeven.
Alvast heel veel plezier in SS .....en schrijf je beleving gerust op......hier of op hun eigen forum.

Kijk eerst de kat uit de boom en laat je niet verleiden door de eerste de beste dame. Ze zijn een kei in het herkennen en verleiden van nieuwelingen.
Vindt je een dame leuk en is er een klik, maak dan duidelijk afspraken over de prijs c.q. service. Zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
Leuke dames zijn o.a. Lulu, Mimi, Alicia, Vanessa, Pascale, Nancy....eigenlijk te veel om op te noemen.
Knoop een praatje aan met medeberen en vraag hoe een dame is....vaak worden er wel tips gegeven.
Alvast heel veel plezier in SS .....en schrijf je beleving gerust op......hier of op hun eigen forum.

Ik laat me niet makkelijk in de luren leggen, de prijzen zijn me duidelijk. Onderhandelen is wel iets dat ik graag doe, dus geen probleem.

Ik vroeg me vooral af hoe 'beschikbaar' de populaire dames zijn, kan goed zijn dat ik het inderdaad gewoon op me laat afkomen. Uiteraard ga ik ook voor de ontspanning daarnaast, dus ben wel eens benieuwd naar de faciliteiten.

Zal eerder voor het voorjaar zijn.

Ik vroeg me vooral af hoe 'beschikbaar' de populaire dames zijn, kan goed zijn dat ik het inderdaad gewoon op me laat afkomen. Uiteraard ga ik ook voor de ontspanning daarnaast, dus ben wel eens benieuwd naar de faciliteiten.
Op hele drukke dagen zijn sommige populaire dames wel eens moeilijk te pakken te krijgen. Of ze zijn beschikbaar als jij net van de kamer komt en nog even moet herstellen.
Bij sommige saunaclubs met maar enkele goede dames en een kleine Line-Up kan dat echt een probleem zijn. Maar de keuze bij Sixsens is zo groot dat er altijd wel goede dames te schaken zijn. Dus focus je niet teveel op 1 dame waar je goede verhalen over gelezen hebt. Die kan ook net hoofdpijn hebben op de dag dat jij er bent en thuis blijven.

Terug
Bovenaan Onderaan