Mijn derde recensie van de dag.
Dit was mijn eerste bezoek aan een saunaclub en heb gemengde gevoelens.
Ik kwam aan op de parkeerplaats. Dat was heel heel discreet en de ingang was duidelijk.
Aangekomen bij de handdoekenmevrouw afgerekend en ze vroeg of het mijn eerste keer was, waarop ik bevestigend antwoordde en ze vroeg een beveiliger of hij mij rondleidde. Vriendelijke man die mij alles snel uitlegde, maar duidelijk.
Ik wist alleen niet of ik er blij mee moest zijn, want ik had al gelezen dat de dames dan gelijk weten dat je nieuw bent
.
Maargoed, ik had mij goed ingelezen, dus eerst rustig rondkijken, even een hapje eten, want ik was er rond etenstijd, en daarna even in de bios gezeten en aan de bar. Aan de bar kwam Aisha naar mij toe. Een aantrekkelijke dame, ik vroeg naar de mogelijkheden en ze wist mij tot een kamer te verleiden. Dat was een prima kamer. Echt tongzoenen, een heerlijke pijpbeurt zonder condoom, nat en ze nam ook de tijd. Daarna neuken, zij on top en ze deed goed mee. Uiteindelijk heb ik het haar met pijpen en een handjob af laten maken, wat ze prima deed.
Het enige wat ik vervelend vond, en dat gaf Vale46 ook al aan, dat ze aan het begin en ook in het verloop op extra's (prostaatmassage, CIM) aandrong die ik vriendelijk afwimpelde. Ik had aangegeven misschien later nogmaals met haar naar de kamer te gaan en dat was volgens mij voldoende.
Daarna weer rustig een rondje gedaan, nog zitten kletsen met een man in het bubbelbad, dat was wel even gezellig en leerzaam, alhoewel hij er niet zo vaak kwam dat hij alle dames kende. Hij gaf in ieder geval wel aan dat Nancy en Natasha er niet waren, wat ik wel jammer vond.
Vervolgens aan de bar gaan zitten en er kwam nog een Spaanse iets oudere dame langs. Ze bood ook alles aan, maar ik vond het te snel achter elkaar.
Van de tweede dame weet ik haar naam niet meer. Ze was een kleine slanke blonde dame, volgens mij Roemeens en ze zocht mij op bij de bar. Ze beloofde mij ook de volle service, maar op de kamer was het tongzoenen zonder tong en toen het op
pzc aankwam pakte ze haar telefoon met lampje, bekeek ze even goed mijn eikel en schoof er vervolgens een condoom om. Ik gaf aan dat het toch
pzc was, maar zij zei dat mijn eikel geïrriteerd was. Een leuk trucje en ik had het misschien moeten beëindigen, maar ik had geen zin in stennis en daar was ik te onervaren voor. Vervolgens missionaris waarbij ze mij niet aankeek en toen kreeg ik het toch nog voor elkaar om in het condoom te komen. Maar dit was zeer onbevredigend.
Vervolgens weer aan de bar gezeten, met twijfel of ik nog een ronde kon. Aisha kwam nog polsen of ik voor ronde twee wilde gaan, haar toch maar afgewimpeld. Misschien toch moeten doen, buiten het upsellen was het wel een goede date.
Al met al gemengde gevoelens. Misschien moet ik een volgende keer toch met iemand afspreken die de dames wat beter kent. Nu voelde ik me een beetje een loner in de club. Er zijn genoeg mannen die alleen rondlopen, maar ook meer dan genoeg die met een clubje of een vriend er zijn. En aangezien het de eerste keer was weet je niet wie de betere en mindere dames zijn en is het een beetje gissen.
Ik ben ook niet op de mooie dames afgestapt, vond ik misschien nog spannend, maar ook vanwege de angst op mindere service zoals ik had gelezen. Ze klitten in sommige gevallen ook zo samen, dat het mij moeilijk lijkt je daar tussen te wringen.
Ik ga het als het lukt waarschijnlijk nog wel een keertje proberen, al doende leert men
.