Voormalig lid 8474
Newbie
- 7
- 17/02/22
- 0
Weet er iemand of Kinga momenteel (bvb deze week ofzo) aanwezig is of was of is ze misschien tijdelijk huiswaarts (niet actief)?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKinga is terug naar huis.Weet er iemand of Kinga momenteel (bvb deze week ofzo) aanwezig is of was of is ze misschien tijdelijk huiswaarts (niet actief)?
Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?Donderdag 28 april 2022
Vandaag weer eens op een donderdag van 10.00 tot 18.00 naar SS en dat is mij prima bevallen dankzij het mooie weer en de voor een donderdag toch wel erg talrijk opgedaagde dames en heren.
Daarbij veel bekenden, waaronder den docteur, en mij dus geen moment verveeld.
De buitenbar was nog niet open, maar omdat je nu zelf een biertje kan halen op het overdekte terras heb ik dit ook niet gemist.
Eerste kamer met Amalia, één van mijn favoriete dames en ook vandaag werd het weer een heel leuk uurtje. Ze vertrekt op 3 mei naar huis en komt begin juni terug.
Tweede kamer met Carla. Mijn derde kamer met deze beauty in vier weken, de clic is er dus wel. Weer zeer tevreden de kamer verlaten.
Derde kamer met Ariana, steeds prima service en regelmatige herhaling gegarandeerd.
Onder meer aanwezig op donderdag 28 april 2022, ik kom aan 42 dames + een aantal ken ik niet bij naam, vergeet ik te vermelden of wensen hier niet vernoemd te worden = in totaal zowat 50 aanwezige dames
Roemeens: Alexa, Amalia, Anja, Anna (vriendin Delia2), Ariana, Carmina, Cathy, Carla, Claudia, Dasha, Ella, Erica, Gabriella, Ina, Irina, Ivanna, Jessy, Julia, Larissa, Lisa, Marie, Mira, Sandra R, Vivian,…
Bulgaars: Domenica, Jasmin, Laura, Margarita, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Nikki, Sandra B, Veronica, Victoria,…
Overigen: Deborah (Port), Beatrice (Hong), Emily (Hong), Marlène (Slo), Nathalie (Tsj), Nathalia (Oekr),…
Recente terugkomer: Bulgaarse Laura
Dat kun je eenvoudig zelf uitrekenen. Als alle 3 de kamers een vol uur zijn, dan zit je op 3x110 + 65 entree. Als je op tijd bent is de entree 55 en als de laatste 2 kamers een half uur waren dan is het €110 + 2x€60+€55. Dus tussen de €285 en €375.Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?
Mijn vraag is bedoeld uit oprechte interesse, niet om je de maat te nemen
Zoveel je zelf wil.Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?
Kunnen we nog zo'n leuke lijst met dames die aanwezig zijn van je verwachten?Vandaag ook geen maximum kamertijden. Het loopt rustig door.
Ik ben helaas niet zo'n wandelende encyclopedie als Bachatero. Met name dames die niet tongzoenen ken ik lang niet allemaal. Ik wil wel een poging wagen:Kunnen we nog zo'n leuke lijst met dames die aanwezig zijn van je verwachten?
Ik zal m waar nodig proberen aan te vullen. Succes met de ingreepWegens een medische ingreep kan ik pas op 10 juni terug naar SS en dan zal ik opnieuw lijstjes van de aanwezige dames opmaken. Maar ik merk dat W5 zich ondertussen voortreffelijk als tijdelijk vervanger heeft aangemeld…
Spoedig Herstel maatje!!!Wegens een medische ingreep kan ik pas op 10 juni terug naar SS en dan zal ik opnieuw lijstjes van de aanwezige dames opmaken. Maar ik merk dat W5 zich ondertussen voortreffelijk als tijdelijk vervanger heeft aangemeld…
Ja Bachatero, ik ken u niet dat maakt ook niet uit maar ik weet wel dat in zulke omstandigheden een mens snel klein is en dat enkele woordjes u dan ook wel een goed gevoel kunnen geven. Daarom dus spoedig herstel en 't beste.Wegens een medische ingreep kan ik pas op 10 juni terug naar SS en dan zal ik opnieuw lijstjes van de aanwezige dames opmaken. Maar ik merk dat W5 zich ondertussen voortreffelijk als tijdelijk vervanger heeft aangemeld…
Upselling ben je zelf bij. Gewoon in het preales gesprek goede afspraken maken. Ik kom er al heel wat jaartjes maar heb geen last van upsellingHallo allemaal,
Ik reageer normaal op het ijsberenforum als het om saunabezoeken gaat, alleen bij deze club is dat niet meer mogelijk.
Ooit was ik bij SS geweest. Laatste jaren niet meer. Ik kreeg de indruk dat er vee upselling plaats vindt. Is dat zo? Of zijn alleen maar geruchten?
Tientallen dames zijn zeer correct en doen niet aan upselling. Lees de dames topics hier en op andere fora voor de enkele uitzonderingen. Vraag gewoon van tevoren of de dame de voor jou belangrijke diensten verricht. Ik heb er geen enkele last van, maar ik weet inmiddels van 3 dames dat ze het wel proberen.Hallo allemaal,
Ik reageer normaal op het ijsberenforum als het om saunabezoeken gaat, alleen bij deze club is dat niet meer mogelijk.
Ooit was ik bij SS geweest. Laatste jaren niet meer. Ik kreeg de indruk dat er vee upselling plaats vindt. Is dat zo? Of zijn alleen maar geruchten?