Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen paar meiden dus maar? Van die dikke zeugen die aanmeren? De een zegt dit de ander zegt dat geen idee dus.Ik ben ook een keer in het paasweekend geweest en het was inderdaad geen succes ik zou wachten tot begin mei, dan heb je ook een grotere kans dat er weer een BBQ is trouwens.
Minimaal 50 dames en voor elk wat wils! Het is gewoon onmogelijk om hier niet je gerief te vinden.Hoeveel dames zijn er dan in zo'n weekend? Er hoeven er maar een paar tussen te zitten die OK zijn...
Misschien een gek vraagje maar is het toegelaten om Sixsens te bezoeken samen met je vrouw? (Mijn vrouw had me graag eens laten genieten maar was er graag bij geweest vandaar mijn vraag.) Zelf is ze niet op zoek naar een andere man tijdens dit bezoekje.
O jawel hoor. Gewoon op het logo boven de desbetreffende nick klikken.Jammer dat dit forum geen negeerknop heeft.
Sommige meisjes bleken daar niet mee opgezetMisschien een gek vraagje maar is het toegelaten om Sixsens te bezoeken samen met je vrouw? (Mijn vrouw had me graag eens laten genieten maar was er graag bij geweest vandaar mijn vraag.) Zelf is ze niet op zoek naar een andere man tijdens dit bezoekje.
Squirten is verdunde urine denk ik.Hoe bereid zijn de dames om bijvoorbeeld plasseks te geven? Aanraders hiervoor en kosten?
laatste keer dat ik fkk club was praatje gemaakt met Belgische notaris, coole mens . Die jaagt de zo een 1.4K door per visite en om de 2 weken en steeds aan t zelfde wijfie . Ik ook zelf nog 50 euro gekregen van hem met een weddenschap . Zelf spendeer ik tussen de 1 en 2 K per maand aan privé ontvangst. Dat is dan telkens 30 min of 1 uur , uitzonderlijk 2 uurtjes.Ik wil hier ook nog eens heen, maar de hoeveelheid geld die sommige mannen hier daar spenderen is mind boggling... Elke week gaan en 400 euro per keer (3x 1 uur + entree) uitgeven, hoe doe je dat financieel? I mean, tis jouw geld om uit te geven natuurlijk, maar damn xD
Volgende week van de partij!Gaat er nog iemand binnenkort van hier naar SS die een newbie wegwijs kan maken in SS?
Vrijdag 13 mei ben ik in SS.Gaat er nog iemand binnenkort van hier naar SS die een newbie wegwijs kan maken in SS?
Jouw 1e keer?Ik ben er morgen van de partij. Hopelijk voel ik mij als een koning bij SS haha