Recensie Sissi, Relaxdreams, St. Denijs Westrem 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb grote twijfels of sisi geen transgender is en dat weerhoudt mij om haar te bezoeken.

Wat ik hier lees
- ze draagt een pruik
- ze heeft littekens aan de borsten
- haar stem klinkt als een man
- haar naam is sisi ...

En als ik haar foto´s zie, zie ik er toch wel mannelijke trekken in: smalle heupen e.d.
Ik twijfelde ook al heel lang, maar de laatste keer toen ik erbij ben geweest ben ik er wel zeker van. Ze praat met vervormde stem en ze viel door de mand. Id overal littekens als je goed kijkt.

Veel fantasie me dunkt... vorig jaar nog bezocht in Waasmunster.... uurtje... tijdens de 2de ronde braken plots haar regels uit.... met hevige krampen... arm schaap ... terwijl ze altijd een grote mond heeft, was ze heel beschaamd.... heb haar toen een heerlijke massage gegeven... enkele dagen later zat ze in Antwerp en stuurde me een sms... kom straks langs na sluitingstijd... ze nam me mee uit eten en daarna kwam ze gewoon mee naar huis alsof het niets was ... heeft me heel de nacht alle hoeken van mijn bed laten zien ... heb nog nooit een verbouwde man gezien met maandstonden ... en nadat ze plots een extra handdoek nam squirte ze erop los..... sisi leest niet mee weet ik .... ze heeft lak aan domme verzinsels en kan haar geen ongelijk geven , ik bezoek ze regelmatig en ze heeft me al verschillende keren uitgenodigd in Portugal.... 2 vrije en zotte zielen vind ze geweldig ... ik reageer hier zonder dat ze het weet .... gewoon omdat zulk commentaar haar reputatie naar beneden haalt. Dat verdient ze niet... zalige, zotte doos.... geweldige sex en pijpskills die vele dames haar niet nadoen. O ja; als ze je mee uitneemt .... zij staat erop de rekening te betalen.....
So guys ... doe ermee wat je wilt .... maar wees voorzichtig met beweringen en verzinsels...

Terug
Bovenaan Onderaan