14:00hoe laat begint ze?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren14:00hoe laat begint ze?
Nee dat biedt Simona niet aan. Als je dat wil kun je het beste naar een Duitse saunaclub gaanBiedt ze verder nog tegen extra betaling diensten aan zoals tongzoenen aan
Welke Duitse saunaclub ligt het dichtste bij Nijmegen dan?Nee dat biedt Simona niet aan. Als je dat wil kun je het beste naar een Duitse saunaclub gaan
Het dichtsbij is Van Goch in Goch, maar volgens mij is dat een beetje vergane glorie. Voor Corona zeer regelmatig geweest, maar op een bepaald moment is de prijs-kwaliteit verhouding voor mij hard achteruit gegaan.Welke Duitse saunaclub ligt het dichtste bij Nijmegen dan?
Bij Venus in Hamminkeln is de prijs kwaliteit perfect. Voor 50 euro half uur met tongzoenen en pijpen zonder. EUR 50 extra voor CIM. Ook lesbische trio's en openbare sex zijn daar mogelijk. Top clubWelke Duitse saunaclub ligt het dichtste bij Nijmegen dan?
En nu de hamvraag, was ze er? Vorige week sprak ik 1 van de dames beneden die aangaf dat ze deze week er zou zijn. Echter geen idee of dat begin of eind vd week zou zijn.Hi! Iemand Simona vandaag al gezien? Ik heb het plan vanavond naar Nijmegen te rijden maar dat is best een flink eind voor me vandaar
Nee, dinsdag was ze er in ieder geval niet.En nu de hamvraag, was ze er? Vorige week sprak ik 1 van de dames beneden die aangaf dat ze deze week er zou zijn. Echter geen idee of dat begin of eind vd week zou zijn.
Ik zal posten als ik d'r spot. Ze blijft toch m'n favoriet in Nijmegen
Zeker mee eens, echter niet iedere dvp geeft d'r nummer af. Simona was sinds begin april afwezig, dus kon me de vraag voorstellen van sommigen hier. Maar zal het bij recensies houden ipv oeverloos vragen of ze er is. Jammer dat m'n oude hookers recensies hier niet meegeteld zijn.wandelaars zijn tegenwoordig nog te beroerd en te lui om de gsm nummer van een dvp te gaan vragen, in plaats daar van gaan de mensen hier vragen stellen of de dame aanwezig is en als ze geluk hebben krijgen ze antwoord na 2-3 dagen terwijl wanneer je de nummer hebt van de dvp je het rechtstreeks met haar kunt afhandelen in een paar korte appjes
als het goed is, is ze gewoon aanwezigWeet iemand of ze op zondag werkt?
Ze zit nog in Roemenië. Komt waarschijnlijk volgende maand pas terugIs Simone aanwezig vandaag?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Iemand een update?Weet iemand toevallig of Simona aanwezig is vandaag?
Ben er ook geweest.Helaas niks meer van Simona vernomen. Vrees dat die niet meer terugkomt. Toch 1 van m'n favoriete raamdames aller tijden.
Ik ga morgen of woensdag even kijken . Welke verdieping en kamer moet ze zitten ? Dan laat ik het even wetenIs Simone nog steeds weg??
Ben er gisteren geweest en heb haar niet gevonden
Hi, iemand Simone nog gespot?Ik ga morgen of woensdag even kijken . Welke verdieping en kamer moet ze zitten ? Dan laat ik het even weten