Wandelaar-nmgn
Wandelaar
Ik kwam haar dinsdag tijdens een rondje stad tegen. In de avond maar d'r raampje opgezocht. Ze is gewoon de geile Simona zoals voorheen. Heerlijke pijpwerk, mooi lijf, fantastisch kutje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAndrea is de echte naam van "sonya"In de kamer waar simona zat zit nu een dame die zich Andrea noemt.
Kan het ff niet volgen wie is sonya?Andrea is de echte naam van "sonya"
she is in the room 10 up !In de kamer waar simona zat zit nu een dame die zich Andrea noemt.
Meest rechterpand…trap op naar boven en dan eerste deur waar je links tegenaan loopt..heb haar gister gezienIs simona er vanavond en zo ja welk kamer nummer?
Iemand die dit kan bevestigen?Heeft Simons vroeger ook in Den Haag gewerkt? Ze had een tattoo tussen haar borsten.
Linker deur is ingang de rechter is uitgang.Een van de dames achter het raam van het rechterpand heeft mij wel eens verteld dat je niet zomaar daar binnen mag rondlopen, maar dat je moet kiezen wie er achter de ramen staan. Dit lijkt me sterk aangezien ik jullie hier zie praten over verschillende kamers die daarbinnen zijn. Mijn vraag is dan ook wat jullie hierover weten. Aangezien de deur voor entree op slot zit en je hem open moet laten doen door een van de dames achter de ramen.
Of doe ik iets verkeerd en kun je daar op een of andere manier gewoon zelf naar binnen?
Nee dit is niet Simona uit Den Haag met een tattoo tussen haar borsten.Iemand die dit kan bevestigen?
Dat klopt!Zat zij een aantal jaren terug in pand 40 en dan de eerste kamer rechts nadat je met de trap boven komt.
De vraagteken toets is kapot. Excuus.
Dat is een leuke lekker meid. Mooi dat ze terug is.Dat klopt!
Wat is het kamer nummer?
Toevallig gisteren weer even gezellig gebuurt bij d'r. Zit op nr7 begane grond achterin.Wat is het kamer nummer?
YesSimona vanavond aanwezig?
Was net te laat vanavond
hoe laat was je daar dan ???Was net te laat vanavond