Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze niet op redlights adverteerd is ze wss in Spanje daar Spaanse chorizo in haar mondje aan t stekenal verschillende sms'n gestuurd en gebeld paar keer maar ik krijg ze maar niet vast. Zou heel graag haar eens leren kennen. Iemand dit ook al voorgehad bij haar en tips om haar toch vast te krijgen?
Ze staat op RL. Elke dag.Als ze niet op redlights adverteerd is ze wss in Spanje daar Spaanse chorizo in haar mondje aan t steken
Dan moet je blijven proberen hé, welke tips verwacht je nu eigenlijk? Buiten bellen of sturen kan je niet meer doen toch?Ze staat op RL. Elke dag.
Zelfde ervaring gehad, en positioneerde zich tijdens t pijpen (wat niet zaliger was dan n doorsnee beurt) zodanig dat je nergens kon aankomen. Geen herhalingsgevaar.Al een paar keer geweest, pijpen best wel ok maar borsten waren elke keer te gevoelig om aan te komen, zeer voorzichtig aankomen, niks knijpen hier. Beetje ongeduldig ook. Ik had een beetje bandwerk gevoel.
Is toch heel donker in haar kamertje, dus wat maakt het uit. Is wel n lieve dame, slecht Engels, zeer professioneel.Natuurlijk krijg ik na het lezen van deze reviews wel zin om me eens goed te laten pijpen door wat blijkt een bekroonde pijpgodin te zijn.
Maar wat moet ik me voorstellen bij haar gezicht? Is dat nog een beetje "naturel" of moet ik me een uitdrukkingsloos sili / botox masker voorstellen?
#metooHaat donkere kamer
Kan dit alleen maar bevestigen. Tis een toppertjeZe heeft niet enkel een mooi gezichtje maar is gewoon een mooie vrouw voor mij
Klein maar super fijn
Die vertrouwensband stopt meestal als de centjes opdrogen...Gisteren, na een tweetal maanden haar niet te hebben ontmoet, nog eens langsgeweest voor een uurtje.
Ze blijft me verbazen en soms gaat ze verder dan de vorige keer. Ik mag redelijk veel bij haar, ook omdat we een vertrouwensband hebben opgebouwd.
Maar het liefste wat ze doet is je een zotte blowjob geven terwijl ze ook je prostaat masseert en "behandeld".
Oh, by the way, ze is deze morgen vertrokken voor een dag of 5 naar Spanje.
Beperkt EngelsWeet iemand in hoeverre zij ook kledingwensen aanvaardt?
Indien zo is dat dan ook gewoon per sms door te geven?
Weet iemand in hoeverre zij ook kledingwensen aanvaardt?
Indien zo is dat dan ook gewoon per sms door te geven?
Maar wel met respect behandelen. .altijd...Complexloze meid...daarom is ze top...
Vandaag ook nog eens geweest. Inderdaad een topvrouw!! Wat een prachtig lichaam.... Ik ga zoiezo nog meer naar deze dame gaan wanneer ik in de buurt van Leuven benIk spreek Spaans "met veel haar op" en zij Engels "met haar op" maar ze is zo top (en dicht bij mij waar ik woon), dat waarin ze goed is, je zorgen kan vergeten en je verlangens kan uiten...en dat vind ik belangrijk. Natuurlijk ga je bij haar om wat je wenst, om wat je van haar verwacht en verlangt maar het blijft ook een topvrouw. Ik spaar hard (geld) om bij haar te kunnen zijn...
In mijn ervaring niet, ze heeft liever dat je wat voorzichtiger bent. Ze doet veel graag, maar lijkt me niet het "submisive" typeMag je naar hartelust aan haar tepels zuigen en met haar borsten spelen?