Recensie Sibel, Diane's Secret, Den Haag 3,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren was ik bij DS voor een andere dame en liep Sibel tegen het lijf. Ze had casual kleding aan en een strakke spijkerbroek. Dat zag er heel erg lekker uit 😅
Een knap petit dametje.

Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik vind Sibel een poppetje, super knappe meid... maar te mooi om waar te zijn.

Zoenen, vingeren en beffen mag niet.

Rubbertje erom heen en gaan, niet mijn ding

Laatst even binnengekomen bij DS Girls. Sibel was aanwezig. De enthousiasme vanuit haar kant is om te huilen. Somber, chagrijnig en geen spatje lach te bekennen. Dat ze de looks en beauty heeft stelt helemaal niets voor als service minimaal is.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=sibel
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een hele gezellige, fijne tijd met Sibel gehad! Ze heeft een prachtig, slank lichaam met mooie strakke billen en prachtige, niet al te grote borsten. Helaas wel opgevulde lippen. Ze deed goed haar best om mij op mijn gemak/comfortabel te voelen en je op te winden. Van haar een heerlijke pijpbeurt gekregen waarna ze vervolgens bovenop kroop en haar heupen goed in beweging bracht om mij te laten genieten. Terwijl ze op mij reed begon ze ook voorzichtig een beetje te zoenen waarvan ze achteraf liet weten dat zij dit niet zomaar bij iedereen doet, en al helemaal niet bij de eerste ontmoeting. Het hangt dus heel erg af wat voor gevoel ze bij iemand heeft. Daarna nog kort missionaris gedaan waarbij het niet lang meer duurde tot het rubbertje vol zat. Achteraf nog gezellig kletsen met elkaar om de laatste paar minuten op te vullen i.p.v. dat ze mij snel de kamer uit probeerde te krijgen. Als laatst met een afscheidskusje het pand weer verlaten.

Nu ik al meerdere keren bij DS geweest ben, en inderdaad wel eens aantal keer de dupe ben geweest van Photoshop praktijken vond ik dat bij Sibel absoluut niet. Herhalingsgevaar is er zeker.

Terug
Bovenaan Onderaan