Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSibel is niet Turks! Zij is een volbloed Roemeense. DS girls vermeld zeer vaak onjuiste informatie op hun website over de dames alleen maar om klanten binnen te lokken, zoals ''Turkse", ''Arabische'', "Marokkaanse".Wilde altijd al met een Turkse afspreken vandaar dat ik met Sibel had afgesproken, helaas is ze dat niet. Maar aangekomen bij het huis kwam ze me ophalen, een mooie dame met een mooi figuur en een lief gezicht. We hadden vanaf het begin al een klik en maakte wat grapjes waardoor we makkelijker met elkaar omgingen. Kort daarna gevraagd om PZC mogelijk was en gelukkig wil. Ik ben niet zo'n liefhebben van rubber tijdens het pijpen haha.
Vervolgens uitgekleed en op het bed gaan liggen en kwam Sibel naast me liggen. Gaf haar kusjes en deed haar BH af, niet groot maar wel mooie borsten om eraan te zitten. Ze heeft ook een mooie kont, na het verkennen van haar lichaam begon ze me kleine vriend te strelen en daarna te pijpen. Ze pijpt lekker op rustige tempo, Deepthroaten heb ik wel gemist. Vervolgens is ze op mij komen zitten en begon ze me te rijden. Ze weet hoe het moet en tegelijkertijd ben ik lekker met haar borsten aan het spelen. Daarna zijn we van positie veranderd en heb ik het in doggy afgemaakt.
Kortom leuke dame en voor herhaling vatbaar, geen Deepthroaten en sloppy blowjob is wel een gemis en daarnaast ook het tongzoenen. Dit allemaal zou mn ervaring wat meer completer maken.
Heb je mijn eerste zin goed gelezen? #hansandersSibel is niet Turks! Zij is een volbloed Roemeense. DS girls vermeld zeer vaak onjuiste informatie op hun website over de dames alleen maar om klanten binnen te lokken, zoals ''Turkse", ''Arabische'', "Marokkaanse".
Tegenwoordig is de line-up bij DS girls zeer triest, maar dat is mijn mening.